بستن

با زنبیل‌ها از خانه خرید کنید

هفت‌برکه – گریشنا: دوران کرونا روزهای اوج گرفتن خریدهای اینترنتی بود. حاصل کار چند جوان در یک شرکت گراشی در ایام کرونا، انتشار اپلیکشن خرید آنلاین «زنبیل‌ها» است.

در حالی که مدیران و رسانه‌ها مردم را ترغیب به ماندن در خانه ماندن می‌کنند، اما خریدهایی وجود دارد که کاملا ضروری است. نسخه اول فروشگاه اینترنتی زنبیل‌ها امروز ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ در آستانه ماه مبارک رمضان ویژه شهر گراش منتشر شد. 

در زنبیل‌ها بعد از نصب اپلیکیشن روی گوشی خود، خریدهای مورد نظر را انتخاب کرده و با ارسال نشانی منزل‌تان، سفارش با رعایت کامل نکات بهداشتی به منزل شما ارسال می‌شود.

با توجه به شرایط شروع کرونا فعالیت این فروشگاه از اقلام ضروری و خواربار شهر گراش شروع شده است و به زودی محصولات دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد. در مرحله بعد فروشندگان می‌توانند محصولات خود را در برنامه قرار داده و به صورت غیر حضوری به فروش برسانند.

شرکت رادیان رایانه طراحی این برنامه را بر عهده داشته است. منصور فتح‌پور، احمد اسدی، محمدرضا آرمان‌مهر، مجتبی اسدی، حسن درخشنده، محمدجعفر خواجه در تیم طراحی و خدمات زنبیل‌ها حضور دارند. رادیان رایانه در سال‌های اخیر محصولات مختلفی را عرضه کرده است که معروف‌ترین آن برنامه دفتر تلفن گراش و گراش من است.

محمدرضا آرمان‌مهر در مورد آغاز به کار اپلیکشن گفت: «برای تشویق مردم به خرید اینترنتی ۳۰ نفر اولی که خرید بالای صد هزار تومان داشته باشند، بن خرید ۵۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند و همچنین با توجه به شرایط ویژه کرونا ما برای شروع کار موقتا هزینه پیک موتوری را حذف کرده‌ایم و محصولات با قیمت فروشگاه در منزل همشهریان تحویل می‌شود. امیدواریم با این کار و تشویق مردم به در خانه ماندن کمکی به گسترش سلامت در جامعه کرده باشیم.»

زنبیل‌ها با تایید ستاد مقابله به کرونا و شبکه بهداشت گراش منتشر شده است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و مجوز انتشار از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است.

زنبیل‌ها به زودی در بازارهای نرم‌افزار نیز عرضه خواهد شد. ولی نسخه اول زنبیل‌ها را می‌توانید از سایت آن http://zanbilha.com دانلود کنید. برای خدمات و معرفی محصولات صفحه اینستاگرام و کانال واتساپی برنامه نیز راه‌اندازی شده است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. یا سلام
    خیلی عالیه کارتون
    ولی سایت درست کار نمیکند لطفا در اسرع وقت درستش کنید
    و هر چه زودتر اطلاعات فروشندگان و تماس با ما هم پر کنید که مردم بدانند به کدوم مغازه جهت خرید مراجعه کردن..
    نه راهنما نه اموزش خرید و خیلی از جاهای سایت کار نمیکند
    چن بسته تو سبد انداختم ولی چیزی ارسال نشد چون سایت و و ورود و ثبت نام کردنش مشکل داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top