بستن

جمع آوری دیشهای ماهواره ادامه خواهد داشت

در اولین روز اجرای طرح جمع‌آوری ماهواره‌ها بیش از دویست بشقاب ماهواره ضبط شده است. این اقدام پس از اطلاع‌رسانی در نماز جمعه انجام شد که در آن مردم به جمع‌آوری دیش‌های ماهواره خود دعوت شدند.

در اولین روز اجرای طرح جمع‌آوری ماهواره‌ها بیش از دویست بشقاب ماهواره ضبط شده است

 

از روز شنبه هشتم مرداد مامورین نیروی انتظامی اقدام به جمع‌آوری دیش‌های ماهواره کردند. این اقدام پس از اطلاع‌رسانی در نماز جمعه انجام شد که در آن مردم به جمع‌آوری دیش‌های ماهواره خود دعوت شدند. سرهنگ انصاری فرمانده انتظامی شهرستان گراش در این خصوص توضیح داد: «طرح جمع‌آوری دیش‌های ماهواره از اول مردادماه اجرا شده که به دلیل اطلاع‌رسانی به مردم یک هفته دیرتر اقدام به اجرای این طرح کردیم.» به گفته سرهنگ انصاری تاکنون حدود دویست دیش ماهواره از اهالی گراش جمع‌آوری شده و پس از ضبط دیش‌ها صاحب ملک ملزم به امضای تعهد است و به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود. انصاری درباره نحوه و یا مقدار جریمه نگهداری گیرنده ماهواره گفت: «در حال حاضر ما تنها به جمع‌آوری بشقاب‌ها اقدام می‌کنیم و کاری به دستگاه‌های گیرنده نداریم. در خصوص جریمه نگهداری ماهواره هم مراجع قضایی شهر باید تصمیم بگیرند.» سرهنگ انصاری از دلایل اقدام به جمع‌آوری ماهواره و آثار سوء، استفاده از ماهواره را حمله به بنیان خانواده، اشاعه بی‌حجابی و بدپوششی که نماد فرهنگ مبتذل غرب است و مدیریت افکار عمومی و مدیریت جرم اشاره کرد. فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد این طرح ادامه دارد و مامورین انتظامی، انتظار همکاری بیشتر از مردم را دارند.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

4 نظر

  1. اصلا یه‌بارگی بیایید این کامپیوتر و موبایل و اینترنت و تلوزیون هم بگیرید مارو راحت کنید جاش تلگراف و چیزای قدیمی دیگه بیایین بزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top