بستن

و سرانجام سوت آغاز لیگ برتر جوانان: ذوب آهن اصفهان در گراش

هفت‌برکه: بازی‌های جوانان هلال‌احمر در لیگ‌برتر فوتبال با میزبانی از ذوب‌آهن اصفهان در دهه اول دی‌ماه آغاز می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی موسسه فوتبال هلال احمر گراش، قرعه کشی فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاهی کشور که به دلیل شرایط کرونا چند بار به تاخیر افتاده بود، ۲۴ آذرماه ۱۳۹۹ با حضور نمایندگان ۱۶ تیم این دوره از رقابت‌ها در محل فدراسیون فوتبال با حضور رضا عبدی مدیر لیگ‌های فوتبال پایه برگزار شد و تیم جوانان هلال احمر گراش نماینده فوتبال استان فارس در این مسابقات، حریفان خود را شناخت.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاهی کشور با حضور ۱۶ تیم در دو گروه ۸ تیمی به صورت رفت و برگشت از اوایل دی ماه سال جاری کلید خواهد خورد که در گروه بندی این مسابقات و در گروه نخست تیم هلال احمر گراش با تیم های فولاد خوزستان، جندی شاپور دزفول، ایمان سبز شیراز، گل گهرسیرجان، ذوب آهن اصفهان، شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان هم گروه است.

جوانان هلال احمر گراش سابقه بعد از سه سال حضور در لیگ دسته یک جوانان کشو، سال گذشته در رقابت با تیم‌های شناخته شده صنعت نفت آبادان، ماشین سازی تبریز و شهر خودرو مشهد به لیگ برتر فوتبال جوانان راه یافته است.

رضا عبدی مدیر لیگ‌های فوتبال پایه در این جلسه به نمایندگان تیم‌های حاضر اعلام کرده است: مسابقات طبق درخواست و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار می شود  و شروع مسابقات با توجه به شرایط موجود در دهه اول دی‌ماه خواهد بود و مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

محمد جواد آذرپادگان سرمربی تیم جوانان هلال احمر گراش با اشاره به آمادگی این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور گفت: تیم جوان هلال احمر گراش برای حضور قدرتمند و آبرومندانه در لیگ برتر کشور نیازمند روحیه و حمایت است. حمایت همه جانبه مسئولین به ویژه مسئولین ورزش شهرستان و استان، نماینده محترم مجلس، خیرین، پیشکسوتان و هواداران که با توجه به جابجایی محل برگزاری مسابقات می‌تواند در روند پیروزی و کسب موفقیت موثر باشد

وی با اشاره به انجام قرعه کشی لیگ برتر جوانان فوتبال کشور گفت: با تلاش همه جانبه کار فنی، تیم از نظر تعداد نفرات تقریبا کامل شده است و در روزهای باقی مانده تا شروع رقابت‌ها از نظر فنی و تاکتیکی به آمادگی بیشتری خواهیم رسید.

وی از برگزاری مسابقه چهار جانبه و دیدارهای دوستانه طی هفته آتی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا حفظ سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی در اولویت قرار دارد و متاسفانه با شرایط کمبود امکانات و تجهیزات کار سختی در پیش داریم.

محمد جواد آذرپادگان سرمربی تیم جوانان هلال احمر گراش از آمادگی تیمش برای دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته اول خبر داد و گفت: اهداف بزرگی در لیگ برتر داریم و تلاش می‌کنیم با همت بازیکنان و حمایت هواداران و مردم خوب و نجیب گراش یکی از سخت‌کوش‌ترین‌های لیگ برتر باشیم.

وی افزود: بابت صعود تیم جوانان هلال احمر گراش به لیگ برتر به هواداران و مردم این شهر تبریک می‌گویم و از زحمات مدیر عامل موسسه و اعضای کادر و بازیکنان تشکر میکنم. هلال احمر تیمی است که سال‌ها برای صعود به لیگ برتر زحمت کشیده و امیدوارم با تلاشی که اعضای کادر فنی دارند و بازیکنان خوبی که دارد، امسال از تیم های خوب لیگ برتر باشیم.

آذرپادگان افزود: تعطیلی باشگاه ‌ها با شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کرونا متاسفانه به تیم لطمه می‌زند اما تلاش ما بر این است که در زمان باقی مانده تمرینات خوب و منظمی را داشته باشیم و نهایت استفاده را ببریم

وی در خصوص وجود امکانات و زیرساخت‌ها در شهر گراش، گفت: نیاز است امکانات و زیر ساخت‌‌های گراش برای شروع لیگ برتر تقویت شود و با شناختی که از حریفان داریم می‌طلبد حمایت مسئولین، هواداران و مردم دوچندان شود. حمایت از تیم با ثبات هلال احمر گراش مدعی قهرمانی در مسابقات کشور به عنوان نماینده استان فارس در لیگ برتر جوانان کشور فرصت خوبی است تا ظرفیت و پتانسیل شهرستان گراش پیش از گذشته شناخته شود

امسال در لیگ برتر جوانان کشور در گروه یک: فولاد خوزستان، جندی شاپور دزفول، هلال احمر گراش، ایمان سبز شیراز، گل گهرسیرجان، ذوب آهن اصفهان، شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان و در گروه دو : دهکده طلایی بابل، نساجی مازندران، تراکتورتبریز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، غفاری تاکستان، ملوان بندر انزلی و ماشین سازی تبریز حضور دارند. 

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top