بستن

ادای احترام سپاه و بسیج به شهیدان سعادت

هفت‌برکه: همراه با مردم، سپاه و بسیج گراش نیز در چند برنامه یاد شهیدان سعادت را گرامی داشتند. 

در سالگرد ۱۸ دی‌ماه، خانواده سعادت با برگزاری مراسمی خانوادگی در گلزار شهدا، یاد سارا و صبا سعادت و مادرشان فرشته چوپان‌نژاد را گرامی‌ داشتند. 

به گزارش قرارگاه فضای مجازی گراش، همزمان با ۱۸ دی‌ماه سالروز حادثه هواپیمای اوکراینی که در اثر خطای انسانی رخ داد، برای ابراز همدردی تعدادی از پرسنل سپاه پاسداران و بسیجیان گراش با حضور بر سر مزار شهیدان سعادت و قرائت فاتحه و ملاقات با پدر ایشان دکتر سید عباس سعادت ابراز همدردی مجدد کردند.

بسیجیان پایگاه مقاومت چهارده معصوم نیز در برنامه دیگری یاد این شهیدان را گرامی داشتند.

همچنین هفته گذشته ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۹ سرهنگ ظهراب قنبری فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر فارس در سفر به گراش با حضور در گلزار شهدا به شهدای گراش از جمله شهیدان سارا و صبا سعادت ادای احترام کرد.

 

4 نظر

  1. سلام احسنت بر مردان همیشه در صحنه
    حقا بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده اند و قدر دان خانواده معزز شهدا هستند که ما از این اخلاص و روحیه جهادی این مردان ولایی تشکر میکنیم

  2. الان که سه تا قبر هست! چطور میگفت اجازه سنگ یاد بود ندادن؟؟؟
    از این هم بگذریم آقای نوبهار در توئیتر نوشته بودند که بسیجیان ناحیه مقاومت در همان موقع جشن تولد داشتن برای یکی از شهیدان با کیک و سر و صدا و… الان این که تماما خلاف آن چه هست که ایشون گفتن
    یکی روشن گری کنه

  3. سلام دوست عزیز اگه در تیتر خبر دقت مجدد کنید نوشته ادای احترام به خانواده شهید سعادت ، پس معنیش این نیست که برنامه فقط موضوع خانواده شهید سعادت نبوده بلکه چون تاریخ تولد شهید ظرافت هم بوده اونجا وحتی روزهای قبل همه افرادی که حضور داشته اند جهت ادای احترام هم به پدر این شهیدان ، یعنی دکتر سید عباس سعادت وهم قرائت فاتحه آنجا حاضر شده اند و بعد هم اینجور که برداشت شما از جشن تولد با آن بساط و شور وشوق و شادابی و … هست در بحث شهدا کاملا برنامه متفاوت ومعنوی وجهت زنده نگه داشتن یاد شهید تعدادی از همرزمان و نزدیکان و افراد دیگه برگزار میشه و تو گلزار شهدا هم فکر نکنم اونروز کسی شادی کرده باشه که تناقصی با بزرگداشت مراسم خانواده عزیز سعادت بخواد داشته باشد .قطعا همگان داغدار حادثه تلخ شهیدان سعادت هستند و اینقدر خود دکتر سعادت عاقل وبالغ وفرهیخته هستند که همه چیز براشون به سادگی قابل فهم می باشد.

  4. اون سنگ قبر نیست پوستر موقته .خدا روشکر برای تسکین دل ایشان پوستر قبری اون نیز انداختند .ان شالله در اینده نزدیک شاهد نام خیابان و بوستانی به نام ایشان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top