بستن

بوی ماه مهر از اول بهمن

هفت‌برکه: برخی مدارس از اول بهمن‌ ماه بازگشایی شده و کلاس‌های حضوری حداکثر با ۱۰ دانش‌آموز برگزار می‌شود

اداره کل آموزش و پروش با انتشار اطلاعیه‌ای در نرم‌افزار شاد شرایط بازگشایی مدارس را اعلام کرد: در مناطق آبی و زرد در ستاد ملی کرونا در مورد بازگشایی مدارس پس از بررسی‌های لازم سه تصمیم مجزا گرفته شده است. (گراش در حال حاضر در وضعیت زرد قرار دارد)

مدیران مدارس موظف هستند از ۲۲ دی‌ماه تا اول بهمن‌ماه در این زمینه برنامه‌ریزی کنند و با آگاه کردن خانواده‌ها، نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری را به اطلاع آنان برسانند.

تصمیم اول: از ابتدای بهمن‌ماه، کادر اداری و اجرایی تمام مدارس کشور به‌استثنای مدارسی که در مناطق قرمز قرار دارند، موظف به حضور در مدارس هستند.

تصمیم دوم: آموزش در دو پایه‌ اول و دوم مقطع ابتدایی تمام مدارس شهرهای زرد و آبی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

تبصره: در مدارسی که دانش آموزان در کلاس‌های درس این دو پایه بالاتر از ۱۰ نفر هستند، لازم است دانش آموزان با برنامه‌ریزی مدیران مدارس، در روزهای هفته توزیع شوند. مدیران دقت کنند تا همه دانش آموزان از آموزش حضوری بهره‌مند شوند.

تصمیم سوم: در مناطق با وضعیت آبی، مدارسی که کمتر از ۵۰ نفر دانش‌آموز دارند، تصمیم بر این است که تمام مقاطع به‌صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

مهم‌ترین نکته در بازگشایی مدارس، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری کلاس‌های حضوری با تعداد تنها ۱۰ نفر از دانش آموزان است.

⚙️ درمناطق با وضعیت زرد و آبی، آموزش هنرجویان هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی های فنی و استاندارد اموزش مهارت و کاراموزی و کارورزی نیز حضوری می باشد

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top