بستن

حسین مهروری دوباره شهردار گراش شد

هفت‌برکه : استاندار فارس به عنوان جانشین شورای شهر گراش، حکم شهرداری حسین مهروری را صادر کرد. 

به گزارش هفت‌برکه حسین مهروری از تیرماه ۱۳۹۹ با انحلال رسمی شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری گراش معرفی شد. بعد از شش ماه استاندار فارس حکم رسمی شهرداری مهروری را امضا کرد. تا تشکیل شورای شهر جدید در شهریور ۱۴۰۰، مهروری در سمت شهردار گراش حضور خواهد داشت.

حسین مهروری پیش از این چهار سال از اردیبهشت ۱۳۸۲ تا اردیبهشت ۱۳۸۶ نیز در نبود شورای شهر دوم گراش از سوی استاندار فارس به عنوان شهردار گراش خدمت کرد و بعد از دو سال از سال ۸۶ تا ۸۸ بخشدار گراش بود. در دوره پنجم شورای شهر نیز مهروری در تغییرات شهرداران گراش دو بار به سرپرستی شهرداری منصوب شده بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، دوشنبه ۲۲ دی‌ماه با حضور دکتر مجید غلام‌پور فرماندار گراش، پرویز کهندل مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، قاسم فرسوده معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری و مسئولین دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان، عبدالحسین مهروری به عنوان شهردار گراش معرفی شد.

سرعت گرفتن سرمایه‌گذاری، توقف ساخت و ساز غیر مجاز

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در این مراسم با بیان اینکه شهرداری در رضایت مندی مردم از نظام اسلامی نقش بسزایی دارد، اظهار داشت: عملکرد مناسب شهرداری‌، ارتباط با مردم و اجرای طرح‌های متناسب با نیاز شهر موجب رضایتمندی مردم می شود و باید تلاش کرد که افزایش رضایتمندی مردم خروجی خدمت در شهرداری باشد.

دکتر مجید غلام‌پور با بیان این که همه اقشار مختلف مردم باید از خدمات شهری بهره‌مند شوند، تصریح کرد: توسعه متوازن امکانات و پیشرفت همه جانبه شهر حق شهروندان است و در این راستا با استفاده از ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید گام‌های موثری برداشته شود.

وی بر رفع موانع سرمایه‌گذاری تاکید کرد و افزود: باید تلاش کرد تا موانع برای سرعت گرفتن سرمایه‌گذاری‌ در شهرستان برداشته شود.

فرماندار گراش خواستار مقابله جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر شد و خاطر نشان ساخت: ساخت و سازهای غیر مجاز مصداق بارز تضییع حقوق شهروندی است و شهرداری باید در این خصوص با هنجارشکنان برخورد قاطع داشته باشد

وی تامین زیرساخت‌های شهری را از اصلی‌ترین نیازهای شهر گراش دانست و اضافه کرد: پویایی جامعه در گرو فضای شهری مناسب و تامین زیرساخت‌ها است.

وی از شهردار گراش خواست تا احداث باغ خانواده، رفع مشکل خیابان شهید محقق، ساماندهی کانال فاضلاب خیابان بسیج و رفع موانع سرمایه گذاری را در دستور کار خود قرار دهد.

اجرای ۵۴ هزار متر زیرسازی و آسفالت

پرویز کهندل مدیرکل دفتر شهری و امور شورا‌های استانداری فارس در این جلسه مهروری را فردی پاک دست، مخلص و کاربلد معرفی کرد و افزود: همدلی و همراهی مسئولین محلی با شهردار موجب پیشبرد پروژه‌ها می شود و اهداف توسعه‌ای شهر می‌شود

وی افزود: شهرداری‌ گراش بحث تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان و مراجعان را به عنوان یک اولویت مهم با جدیت دنبال کند.

عبدالحسین مهروری شهردار گراش از اجرای ۵۴ هزار متر زیرسازی و آسفالت در ۶ ماه گذشته خبر داد و افزود: اجرای پروژه‌های زیرساختی، توسعه متوازن و افزایش خدمات شهری اولویت اصلی شهرداری گراش است

وی بهترین راه قدردانی از شهدا، خدمت صادقانه و ادامه دادن راه آنان دانست و افزود: مسئولیت در نظام اسلامی امانت و فرصت برای خدمتگذاری بیشتر است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top