بستن

هلال‌احمر گراش برنده داربی جوانان فارس

هفت‌برکه هلال احمر با دومین برد پیاپی همراه به همراه فولاد خوزستان در صدر جدول گروه یک لیگ برتر فوتبال کشور ایستاد.

به گزارش روابط باشگاه هلال‌احمر گراش، سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه در هفته دوم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز، دو نماینده فوتبال فارس به مصاف هم رفتند که گل علی شیرشمسی در وقت اضافه باعث برد گراشی‌ها در برابر تیم شیرازی شد.

 

برد در داربی قرمز و سبز

در گروه یک لیگ‌برتر فوتبال جوانان فارس

در گروه یک دو تیم از فارس، دو تیم از خوزستان، دو تیم از کرمان و یک تیم از اصفهان و بوشهر حضور دارند و بازی هلال احمر و ایمان‌سبز به شکلی داربی استان فارسی‌ها بود.

نیمه اول بازیکنان هلال‌احمر تحت تاثیر تیم حریف و البته چمن مصنوعی ورزشگاه شهید دسغیب بودند. اما سزپوشان ایمان سبز نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند.

نیمه دوم با موقعیتی خطرناک برای تیم هلال‌احمر اغاز شد که در برگشت در دقیقه ۴۹ روی یک خطای هند، سبزپوشان صاحب یک ضربه پنالتی شدند. اما در حالی که محمدرضا صابر جهت توپ را درست تشخیص داده بود، بازیکن ایمان سبز پنالتی را به بیرون زد.

در دقیقه ۵۳ قاطی کردن دروازه‌بان و دفاع ایمان سبز موقعیت خطرناکی را برای امیرحسین خسروی ایجاد کرد. ضربه سر خسروی به آرامی از کنار دروازه ایمان سبز بیرون رفت. 

حرکات صادق صداقت در میانه میدان، در این نیمه پایه‌گذار حملات هلال‌احمر بود. دقیقه ۶۸ صادق صداقت توپ برگشتی را با شوتی به بالای دروازه ایمان سبز فرستاد. حملات هلال‌احمر بی‌پاسخ نماند و دقیقه۷۰ شوت مهاجم ایمان سبز از داخل محوطه را دروازه‌بان هلال‌احمر با یک واکنش به بیرون فرستاد.

داور برای نیمه دوم ۸ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. در دقیقه ۴ وقت اضافه در یک ضد حمله روی حرکت صادق صداقت، علی شیرشمسی در محوطه جریمه توپ با ضربه‌ای آرام وارد دروازه ایمان سبز کرد.

شانه‌به شانه‌ی فولاد صدرنشین

در جدول رده بندی هلال احمر گراش با تفاضل گل کمتر در رده دوم و پایین‌تر از فولاد خوزستان قرار دارد. تیم های جندی شاپور دزفول، ذوب آهن اصفهان، گل گهر سیرجان، شاهین شهرداری بوشهر، ایمان سبز شیراز و مس کرمان با امتیاز کمتر پایین تر از هلال احمر گراش در جدول رده بندی قرار دارند

هلال احمر گراش در بازی نخست خود در خانه با تک گل فاضل مرادی مقابل ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسیده بود بود و با دو بازی، دو برد، دو گل زده و با کسب ۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

هلال‌احمر با ترکیب محمدرضا صابر، محمدامین یزدانجو، محمدرضا رضایی، محمدمهدی عزیزی، عرفان شیروانی، حسین فرجی، محمدجواد فتوت (سینا واحدی ۴۵)، فاضل مرادی (علیرضا پاکوهی نژاد ۸۵)، محمدرسول صدیق (علی شیرشمسی ۷۰)، صادق صداقت (محمد رضا خردنیا ۹۴)و امیرحسن خسروی به زمین رفت

جوانان گراش در هفته سوم مسابقات در زمین اختصاصی خود یکم بهمن ماه میزبان جندی شاپور دزفول خواهد بود. تیم دزفول بازی اول خود مقابل شاهین شهرداری بوشهر را با نتیجه ۱ بر صفر واگذار کرده است و در بازی دوم گل گهر سیرجان را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داده است.

آذربادگان: شایسته این پیروزی بودیم

محمد جواد آذرپادگان سرمربی تیم فوتبال هلال احمر گراش با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ایمان سبز شیراز گفت: از این که توانستیم در دومین دیدار خود با ارائه یک بازی زیبا به پیروزی برسیم و سه امتیاز حساس را به دست آوریم، خوشحالیم. چند فرصت‌ را برای رسیدن به گل های بیشتر از دست دادیم که با واکنش سریع دروازبان حریف همراه بود.

وی با اشاره به عملکرد شاگردانش در به ثمر رساندن دو پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان و ایمان سبز شیراز، آنها را شایسته کسب سه امتیاز حساس این دیدار دانست و افزود: قبل از هر چیز باید از شاگردانم به خاطر ارائه این بازی زیبا و کسب سه امتیاز تشکر کنم. آن‌ها در دو بازی که انجام دادند هر آنچه را که در توان داشتند رو کردند. قبل از شروع بازی‌ها مشکلات و کمبود‌های را داشتیم، اما تلاش بازیکنان و بازی گروهی آن‌ها باعث شد تا بر این مشکلات فائق آییم

آذربادگان اضافه کرد: در شروع بازی بازیکنان تمرکز کافی را نداشتند که با خطا متعدد همراه بود. و دلیل این است که تیم ما با کمبود‌های زیادی پا به میدان رقابت گذاشته است. عدم دسترسی به چمن مصنوعی باعث شده بود تا بازیکنان در شروع بازی تمرکز کافی را نداشته باشند که در ادامه روند تغییر کرد و ما توانستیم بر بازی سوار شویم و نهایتا در دقایق پایانی به گل رسیدیم

وی با بیان اینکه نگرانی ما از بازیکنان نیست، از کمبود امکانات است، اظهار داشت: با تلاش که صورت گرفته بازیکنان خوب و مستعدی از مناطق محروم و بی نام و نشان منطقه و استان استعدادیابی و جذب شده‌اند و امروز در شرایط سخت برابر تیم‌های پُرمهره و ریشه دار در لیگ برتر جوانان کشور قرار می‌گیرند که در این دو بازی حرفه‌ای در برابر مشکلات تاب آوری کردند. بازیکنان در این دو دیدار و شروع بازیها نشان دادند که تیم هلال احمر یک تیم صاحب سبک در لیگ برتر جوانان کشور است و این انگیزه را دارند که اگر حمایت شوند می‌توانند صدر جدول را تصاحب کنند

سرمربی تیم هلال احمر گراش با اشاره به اینکه برای موفقیت به کمک خالصانه گراشی‌ها و هم استانی‌های عزیز نیاز داریم، تصریح کرد: همدلی، صبوری و حمایت از تیم می‌تواند گره کور مشکلات هلال احمر در مسیر قهرمانی لیگ برتر و کشف استعداد جوانان را باز کند.

وی با عذرخواهی از تماشاگران و هواداران تیم هلال احمر در شیراز گفت: بسیاری از علاقه مندان و هواداران برای تماشای بازی به ورزشگاه دستغیب آمده بودند که شرایط شیوع بیماری کرونا مانع حضور آنها در ورزشگاه شد و جا دارد از آنها عذرخواهی کنیم.
حفظ سلامت مردم در اولویت است و این روزها جای هواداران خالی است و امیدوارم هر چه زودتر با ریشه کن شدن کرونا، شادی و شور به ورزشگاه‌ برگردد.

وی از حضور مسعود مقیم، مربی پیشین تیم‌های ملی در رده‌های پایه در ورزشگاه و تماشای این بازی تقدیر کرد و گفت: حضور اساتید و پیشکسوتان در کنار بازیکنان و کادر فنی باعث دلگرمی و تشویق جوانان است.

محمد جواد آذرپادگان سرمربی تیم فوتبال هلال احمر گراش از مدیر عامل جمعیت هلال احمر، محسنی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان، مدیریت صنایع غذایی تبسم و خداپرست رئیس اداره ورزش و جوانان جهت همکاری در تامین خوابگاه و حضور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز تقدیر کرد.

نتایج هفته دوم گروه اول لیگ برتر جوانان کشور

شاهین شهرداری بوشهر ۰ – فولاد خوزستان ۲
گلزنان تیم میهمان: ایمان دانش – علیرضا باوی
ذوب آهن اصفهان ۳ – مس کرمان ۱
گلزنان تیم میزبان: ابوالفضل طاهرنژاد ۲گل – ادریس رحمانی
گلزن تیم میهمان: طاهر بلوچ
جندی شاپور دزفول ۴ – گل گهرسیرجان  ۲
گلزنان تیم میزبان: حیدر شجاعی ۲گل – فرزین معامله گری – محمد عباسیان
گلزنان تیم میهمان: مهدی هلالات – مرتضی نژاد پور اسماعیلی
ایمان سبز شیراز ۰ – هلال احمر گراش ۱
گلزن تیم میهمان: علی شیر شمسی

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. چراشماعادت دارین همه چیزرابامادیات وپول بسنجید بابا ورزش است سرگرمی برای اینکه بچه های من وتودورکارهای خلاف نرن تازه باعث افتخارشهرواستان فارس است این چه دیدی است که نسبت به فوتبال شهردارین مگه حتمابایدازنظرمادی منفعتی برای مردم داشته باشه واقعا که چی میشه گفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top