بستن

اولین رویداد سوارکاری استقامت جنوب کشور در گراش

هفت‌برکه: سوارکاران چهار استان جنوب کشور در اولین رویداد سواری استقامت در گراش دور هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری گراش، مسابقات سوارکاری استقامت جنوب کشور، جام فجر، جام زنده‌یاد خیر حاج علی کاکاجی، با حضور ۶۰سوارکار از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد در گراش برگزار شد.

این رویداد در سه مسافت ۴۰، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر با سرعت محدود با حضور ناظر فنی فدراسیون سوارکاری و داوران و کلانتران کمیته استقامت هیات سوارکاری استان فارس طی دو روز پنج‌شنبه و جمعه ۹ و ۱۰ بهمن‌ماه در مرکز پرورش اسب ملت گراش برگزار گردید. اداره ورزش و جوانان و هیات سوارکاری شهرستان گراش با حمایت مالی خانواده مرحوم حاج علی کاکاجی، مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی ستاره آبی و شهرداری گراش میزبانی این مسابقات را به عهده داشتند.

سوارکارانی که موفق شدند مسافت ۴۰ کیلومتر را به سلامت به پایان برسانند عبارتند از محمد نوروزی با اسب نور، جعفر دانشور با اسب ارسلان، مختار نورانی با اسب سبلان، سولماز سلیمانی با اسب ویکتوریا، فرناز محمودی با اسب امپراتور، بنیامین مطلوب با اسب الن، مهدی یوسفی با اسب سلطان، زینب حضرتی با اسب جومونک، کیمیا صدیدی با اسب هلما، اسما بلندگرامی با اسب شمشاد، عبدالعزیز شکوهی با اسب دوران، عرفان بناری با اسب امپراطور، فاطمه رزم آهنگ با اسب شیدا، فریده رسولی با اسب دیلا، علی مهدوی با اسب شاهزاده، محبوبه سلمان پوربا سورنا، فردین پاگیر با اسب سلطان، لیلا آخوندزاده با اسب ترنادو، فاطمه ظهرابی با اسب آرام، ارسلان ظهرابی با اسب اسکاردو، مهدی برومند با اسب بنل، زینب حبیبی با اسب بادل، عطااله یا حقی با اسب نجیب، مهشید جلیلی با اسب التای اجن، امیرحسین دانشور با اسب شهسوار، نرجس محمدی با اسب الماس، ابوالفضل ایزدی با اسب آراد و محمدحسین خوش آبی با اسب آراز.

اسامی سوارکاران موفق در مسافت ۶۰ کیلومتر نیز به این شرح است: سلمان زارع قشلاقی با اسب مهشیدعلیا، رضا غفوری با اسب سناتور، محمدرضا ملک زاده با اسب طلا، امین الله دهنوی با اسب الکس.

این سوارکاران نیز موفق شدند مسافت ۸۰ کیلومتر را به سلامت به پایان برسانند: علی دیدبان اردکانی با ژاندارم، امیرمسعود جهانبانی با یافته، ابراهیم محمدی با ستاره، رامین کشاورزی با قهرمان، سیدعلی اصغرحکیم حسینی با وریاعقیلی، لیلا الماسی با سالار، حمید راهپیمایی با جمیل، حیدر شادی با پرواز، رحمن قربانی با شاهپور، عباس تاج الدینی با تارا، محمدهادی ابراهیمی با سلطان.

در تیم اجرایی اولین دوره مسابقات سوارکاری استقامت جنوب کشور، جام فجر، زنده‌یاد علی کاکاجی، این افراد حضور داشتند: ناظر فنی فدراسیون و سرداور، کامران قاضی؛ داوران محسن حسن‌زاده، عبدالرضا صادقیان، وحید پورهاشمی، ساجده عبدیان؛ سرکلانتر حسین متین؛ کلانتران عباس کریمی، فاضل آشفته، علیرضا عالی‌پور و محمد محسنی؛ سردامپزشک دکتر وحیدرضا خوشرونژاد؛ دامپزشکان دکتر امین میری و دکتر کسری زارعی. برگزارکنندگان این مسابقات نیز جعفردانشور و حسین متین بودند. مدیریت مرکز پرورش اسب ملت گراش نیز با معصومه پورشمسی و علی امانتی است.

این رویداد با حضور مهندس شاپور طفیونی، رییس هیات سوارکاری استان فارس؛ مهندس سلمان مهرابی، رییس هیات سوارکاری شهرستان گراش؛ کریم نام‌آور، رییس کمیته  هماهنگی امور شهرستان‌ها؛ نیروهای امداد هلال احمر گراش، دوستداران محیط زیست شهرستان گراش، فاضل فتحی، مدیر باشگاه سوارکاری فاضل؛ و همکاری شایسته خلیل فدایی، مدیر باشگاه سوارکاری فدایی؛ و همچنین رامین شیروانی فرد، مدیر باشگاه سوارکاری اهورا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top