بستن

شگفتی‌سازان هلال‌احمر همچنان بر تخت صدر

هفت‌برکه: یک تیم مدعی دیگر در مسیر ماجراجویی جوانان هلال‌احمر گراش در لیگ برتر فوتبال کشور کنار زده شد تا جوانان هلال‌احمر صدرنشینی خود را در جمع قدرت‌های فوتبال کشور، ادامه دهند.

از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، هلال‌احمر سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ میزبان گل گهر سیرجان تیم سوم جدول رده‌بندی بود. قرمزپوشان گراش در یک بازی برتر با گل دقیقه ۵۹ صادق صداقت هر سه امتیاز بازی را به دست آوردند تا بدون شکست در صدر جدول گروه اول قرار بگیرند. بازی هفته آینده با فولاد به نوعی تکلیف قهرمان نیم‌فصل را مشخص خواهد کرد. 

هلال احمر با ترکیب محمدرضا صابر، محمدرضا رضایی، محمدامین یزدانجو، مهدی عزیزی، عرفان شیروانی، حسین فرجی، سینا واحدی، علی شیرشمسی، سعید پیاپی، صادق صداقت و امیر حسین خسروی وارد زمین شد. بازی به یک دقیقه سکوت به یاد مهرداد میناوند آغاز شد

۱۵ دقیقه نخست با برتر هلال‌احمر برابر آبی‌پوشان گل‌گهر همراه بود حتی علی شیرشمسی با یک نفوذ از قلب دفاع توپ را به تیر دروازه گل گهر هم کوبید. در دقیقه ۳۳ ضربه سعید پیاپی در دروازه گل‌گهر قرار گرفت. اما پیش از این پرچم آفساید کمک‌داور بالا رفته بود.

دو تیم در حالی به رختکن رفتند که هلال‌احمری با اعتماد به نفس حاصل از صدرنشینی توانسته بودند حریف را تحت تاثیر قرار دهند و موقعیت چندانی در اختیار آن‌ها قرار ندهند.

در نیم دوم جوانان اعلام احمر مزد برتری خود را گرفتند. دقیقه ۵۹ نفوذ مهاجم هلال‌احمر به داخل محوطه جریمه با خطای مدافعان روبه‌رو شد. صادق صداقت بازیکن شماره ۷۷ پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به ضربه‌ای زمینی وارد دروازه گل‌گهر کرد.

گل گهر که دوست نداشت از دو تیم صدرنشین عقب بیافتد کمی جلو کشید و از آن سو هلال‌احمر نیز ضد حملات خطرناکی را تدارک دیده بود. دقیقه ۷۱ دروازه‌بان گل‌گهر بیرون از محوطه توپ را کنترل کرد. ضربه صادق صداقت این بار از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

در ۱۵ دقیقه پایانی نیز موقعیت‌های دو تیم ثمری نداشت و داور بعد از ۴ دقیقه وقت اضافه سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

در این بازی‌های گروه فولاد خوزستان با برد ایمان ‌سبز و ۱۱ امتیاز نزدیک‌ترین رقیب هلال احمر است.

حامد اندام مربی گل‌گهر در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «دو تیم بازی خوبی انجام دادند. با بی‌تجرگی یکی از بازیکنان خودمان پنالتی دادیم و بازی را از دست دادیم.»

مربی گل‌گهر در مورد وضعیت تیم‌های دیگر گفت: «تیم ما هم یکی از مدعیان است و انشاالله خدا کمک کند که صعود کنیم. در کل تیم‌های این گروه تیم‌های خوبی هستند و هر هشت تیم‌های با کیفیتی هستند و شانس دارند.»

جواد آذربادگان سرمربی هلال احمر گراش در پایان بازی گفت: «ما قبل از این بازی ۱۰ امتیاز داشتیم و با این برد توانستیم صدرنشینی خودمان را ادامه دهیم. هر بازی برای ما یک فینال است و بچه‌ها با تمام توان دارند بازی می‌کنند.»

نتایج هفته پنجم:

فولادخوزستان ۱- ایمان سبز شیراز۰
گلزن تیم میزبان: علیرضا باویه 
 
هلال احمر گراش ۱ – گل گهرسیرجان ۰
گلزنان تیم میزبان: صادق صداقت
 
مس کرمان ۳ – شاهین بوشهر ۲
گلزنان تیم میزبان: عباس زراعتکار – امیرحسین جعفری – مصطفی مختارآبادی
گلزنان تیم میهمان: پوریافرد – پارسا سقفی
 
ذوب آهن اصفهان ۱ – جندی شاپور دزفول ۱
گلزنان تیم میزبان: رضا اردوبادی
گلزنان تیم میهمان: محمدمهدی صداقتی

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. همه اذعان داریم که این اسم و رسم و وتوانایی و برتری زیر سایه ی پول و منابع مالی می باشد . با کنار رفتن منابع مالی دیگر نه نام و نه نشانی از این تیم باقی می ماند . پس بهتر است منابع مالی را در جایی استفاده کنیم که ماهیت سرمایه گذاری داشته باشد و خیر و برکت ان ماندگار و با گذشت زمان اثرات ان بیشتر شود . این که بگویم ورزش مانع اعتیاد و بزهکاری جوانان می شود هم توهمی بیش نیست . جوانان آلوده و بیماران اجتماعی در همسایگی ورزشگاه ها در شهرهای مختلف کم نیستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top