بستن

باشگاه ایمننت، نماینده‌ی گراش در لیگ برتر پینگ‌پنگ کشور

هفت‌برکه: بازیکنان تنیس روی میز گراش امسال در قالب تیم ایمننت گراش در لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های نوجوانان و جوانان کشور در اصفهان حضور می‌یابند.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، تیم ایمننت گراش به مدیریت علی اسعدی، مربیگری عبدالهادی موغلی و سرپرستی حمیدرضا موغلی، نمایندگی گراش را در لیگ برتر به عهده دارد. برای بازی در ترکیب این تیم، با این بازیکنان قرارداد اولیه بسته شده است: بازیکنان جوانان شامل ارین غفاری، مبین علیپور و مسعود درویشی؛ و بازیکنان نوجوانان شامل رضا شریعتی، متین نجفی و علیرضا سبزواری. این بازیکنان از ۱۷ بهمن در یک اردوی ده‌روزه شرکت و سپس به اصفهان سفر می‌کنند.

در دو سال گذشته، بازیکنان گراشی در قالب تیم «هیات گراش» در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشتند، و از امسال با نام اسپانسر جدید تیم که از برندهای معروف چای در دنیاست، به این رقابت‌ها می‌روند. این تیم در لیگ ۹۷ توانست مقام ششم، و در لیگ ۹۸ مقام سوم باشگاه‌های کشور را کسب کند. البته سابقه‌ی حضور تیم‌های گراشی در لیگ برتر تنیس روی میز به سال ۸۵ برمی‌گردد. در این سال، تیم گراش جوان مقام پنجم لیگ را کسب کرد. در سال ۸۹ نیز تیم ستاره آبی از گراش در لیگ برتر حضور داشت و مقام هفتم را کسب کرد.

رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های نوجوانان و جوانان کشور امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی، در یک مرحله و از تاریخ ۲۹ بهمن الی ۲ اسفند در خانه پینگ‌پنگ اصفهان برگزار خواهد شد. ۱۳ تیم در این لیگ حضور دارند: حبوبات حاج احمد آذربایجان شرقی، پالایش نفت آبادان، هیئت گیلان، آکادمی نائبی‌پور اصفهان، آکادمی افسر آران و بیدگل، پادما یدک اصفهان، پادما نوین اصفهان، هیئت قزوین، هیات خراسان رضوی، هیئت ملارد، ایمننت گراش، سپهبد سلیمانی فارس، هیئت قم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top