بستن

مرگ راننده مینی‌بوس در برخورد با خوردرو جاروزن

هفت‌برکه: علیرضا خدادادی راننده باسابقه مینی‌بوس صبح امروز ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در برخورد با خودرو جاروزن شهرداری درگذشت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان گراش پس از تماس با پایگاه اورژانس در ساعت ۷:۰۷ تیم امداد و نجات به محل اعزام شدند اما با وجود تلاش نیروهای هلال‌احمر و آتش‌نشانی راننده مینی‌بوس پیش از رهاسازی فوت کرده  بود.

به گزارش هفت‌برکه صبح امروز خودرو جاروزن شهرداری در لاین سرعت بلوار خلیج فارس مشغول کار بوده است که مینی‌بوس از پشت به آن برخورد می‌کند. این حادثه در مسیر گراش به لار در بلوار خلیج فارس و تقریبا روبه‌روی نیروگاه برق رخ داده است. مسافری در مینی‌بوس حضور نداشته و راننده به تنهایی در مسیر رفتن به لار بوده است.

 علیرضا خدادادی راننده مینی‌بوس فرزند شهید حاج محمدعلی خدادادی از شهدای شلیک به ایرباس در خلیج فارس است. علیرضا یکی از رانندگان باسابقه مینی‌بوس بود که به عنوان نیروی داوطلب نیز با هلال‌احمر گراش همکاری داشت. از او چهار فرزند به جای مانده است.   

به گزارش هلال‌احمر همشهریان گرامی می‌توانند حوادث جاده ای را با شماره تلفن ۱۱۲ یا ۵۲۴۴۰۱۱۵ اطلاع‌رسانی کنند.

 

 

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. چرا چرا کجایین کجایین؟مسئولین بی کفایت.چرا باید چند مدت یک بار مادری را داغ دار دید،زنی را بیوه و فرزندانی را یتیم؟اینده این فرزندان بی پدر را چگونه باید دید؟ای مسئول بی کفایت.خدا وکیلی شما چه میکنید پشت میز مردمی که این گونه قربانی جاده های گراش میشوند؟اخر چرا وقتی که ماشین در خط سرعت در حال تمیز کردن خیابان هست،نباید ایمنی کار رعایت نشود؟ همه جای دنیاچندمتر قبلش را به راننده هشدارمیدهند، مگرچقدر هزینه دارد ؟چقدر؟شمامسئول بی کفایت وبی وجدان،زبان قاصر است چی میتوان به شما گفت؟شما ای مسئول،حداقل تا دبی رفته و دیده اید،چرا اخه ؟چرا باید جوانانمان قربانی بی کفایتی ومنفعت طلبی شماشوند؟چرا؟؟؟؟

  2. خداوند ایشان را بیامرزد و به خانواده شان صبر عطا فرماید.
    آیا حرکت کند و کار کردن خودروی شهرداری در خط سرعت بدون علامت های هشدار تخلف محسوب نمیشود؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top