بستن

اولین همایش سالانه تجلیل از جهادگران گروه جهادی عمار برگزار شد

هفت‌برکه: اولین همایش سالانه تجلیل از جهادگران گروه جهادی عمار روز شنبه ٢۵ بهمن ٩٩، به همت گروه جهادی عمار و با حضور مسولان استانی و شهرستان، جهادگران، خانواده های جهادگران و با حضور خانواده شهید جهادگر، عباس غفاری، در سالن سینما فرهنگ گراش برگزار شد.

به گزارش گروه جهادی عمار، در این مراسم از ۱۲۰ جهادگری که با گروه جهادی عمار، از سال ۹۷ تا ۹۹ همکاری داشته‌اند تجلیل شد. جهادگرانی که شامل آرایشگر، دانش‌آموز، استادکار، پزشک، مسئول، دانشجو و … می‌شدند.

اولین همایش سالانه تجلیل از جهادگران گروه جهادی عمار یک بخش تجلیل ویژه نیز داشت که در آن جهادگرِ نمونه‌ و مدیر جهادی نمونه سال، از نظر گروه جهادی عمار نیز معرفی شدند. علی محمدی جهادگر نمونه و علیرضا دهقانی‌فر مدیرِ جهادی سال معرفی شدند و تندیس ویژه عمار به آن‌ها اهدا شد. در این همایش از خانواده‌ی شهید عباسِ غفاری، به عنوان اولین شهید جهادگرِ شهرستان گراش نیز تجلیل شد.

بخش پایانی همایش نیز مستند روایت جهاد ۲ به کارگردانی محمدصالح شاکری، که روایتی از اردوی هفت‌روزه این گروه در سال ۹۸ به روستای محمدزینا انجام شد بود، اکران شد و پرونده این همایش در اولین سال برگزاری آن و با وجود محدودیت‌های کرونایی خاص سال ۹۹ بسته شد.

عکس‌های مجید افشار، عکاس هفت‌برکه، را از این مراسم ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top