بستن

آثار پذیرفته‌شده در سومین جشنواره گریش‌بانگ معرفی شد

هفت‌برکه: دبیرخانه سومین جشنواره دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ اسامی پذیرفته‌شدگان در بخش‌های مختلف جشنواره را اعلام کرد. ۱۵۶ اثر از ۱۱۲ شرکت‌کننده از سراسر کشور در این جشنواره پذیرفته شده است. اسامی پذیرفته‌شدگان در این جدول به فرم پی‌دی‌اف قابل مشاهده است.

محمد رستم‌پور، دبیر سومین جشنواره گریش‌بانگ، درباره‌ی استقبال از این دوره‌ی جشنواره که کاملا به صورت مجازی برگزار می‌شود گفت: «تا پایان مهلت ارسال آثار، در مجموع ۲۰۹ اثر در بخش‌های مختلف جشنواره به دبیرخانه ارسال شد. از این بین، با رد ۵۳ اثر که عمدتا به خاطر مسائل فنی بود، ۱۵۶ اثر در بخش‌های مختلف پذیرفته شد. این آثار از طرف ۱۱۲ شرکت‌کننده‌ی منفرد به جشنواره ارسال شده بود.»

سومین جشنواره گریش‌بانگ در دو بخش کلی برگزار می‌شود: بخش اصلی استانی (شامل ۴ بخش پادکست، دوبله، گویندگی و تیزر و نماهنگ) و بخش ویژه‌ی رضوی که به صورت کشوری و شامل دو بخش صوتی و تصویری است. رستم‌پور در مورد آثار پذیرفته شده در هر کدام از بخش‌ها این آمار را ارائه می‌دهد: در بخش استانی، در بخش گویندگی ۵۸ اثر، بخش دوبله ۴۰ اثر، بخش پادکست ۱۴ اثر و بخش تیزر و نماهنگ ۷ اثر پذیرفته شد. در بخش ویژه‌ی رضوی نیز در بخش صوتی رضوی (پادکست، دکلمه و نمایش رادیویی) ۲۹ اثر و در بخش تصویری رضوی (تیزر، نماهنگ، موشن‌گرافی) ۸ اثر پذیرفته شده است.

دبیر سومین جشنواره گریش‌بانگ پراکندگی جغرافیایی شرکت‌کنندگان در بخش استانی و کشوری را نیز قابل توجه می‌داند و توضیح می‌دهد: «در بخش استانی، بیشترین شرکت‌کننده از شهرهای شیراز و گراش بوده‌اند. از شیراز ۲۶ نفر و از گراش ۲۴ نفر آثارشان را به این جشنواره ارسال کرده بودند. از جهرم ۱۲ نفر، از لار ۹ نفر، از کازرون ۸ نفر، از فسا ۴ نفر، از زرقان و خنج ۲ نفر، و از لامرد، بوانات، قیر و کارزین، خفر، کوار، فیروزآباد و آباده هر کدام یک نفر در این جشنواره شرکت کرده است.» شرکت‌کنندگان در بخش کشوری نیز به تفکیک شهر به این شرح است: مشهد ۷ نفر، یزد  و تهران ۳ نفر، اصفهان ۲ نفر، و از قم، زنجان، ارومیه، و لاهیجان ۱ نفر.

دبیر جشنواره در مورد شروع انتشار آثار رسیده در صفحه اینستاگرام جشنواره نیز می‌گوید: «طبق برنامه‌ریزی قبلی، قرار است علاوه بر انتخاب‌های هیات داوران، جایزه‌ی ویژه‌ای نیز از سوی مخاطبان به آثار برگزیده‌شان اهدا شود. به همین منظور، تمامی آثار رسیده به مرور در صفحه اینستاگرام به آدرس منتشر می‌شود تا رای مردمی نیز به دست بیاید.» آدرس صفحه این است: instagram.com/gerish.bang

رستم‌پور برگزاری کارگاه‌های جشنواره از سوی سه تن از مدرسان دوبله و گویندگی را نیز در روزهای جمعه و  شنبه نیز یادآوری می‌کند. خبر برگزاری این جشنواره و بخش‌های مختلف آن را در این لینک بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top