بستن

فراخوان نامگذاری معابر شهر گراش

هفت‌برکه: شهرداری گراش با فعال‌سازی مجدد کمیته نامگذاری معابر در نظر دارد در ماه‌های آینده‌ روند انتخاب اسامی برای معابر، بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر گراش را سرعت بخشد. از این رو برای استفاده از خرد جمعی از شهروندان و صاحب‌نظران دعوت می‌شود اسامی پیش‌نهادی و نظرات خود را به شهرداری گراش انتقال دهند.

اسامی پیش‌نهادی را می‌توانید از تاریخ ۵ تا ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹ به روابط عمومی شهرداری گراش تحویل داده یا در شبکه‌های اجتماعی برای موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه ارسال کنید تا بعد از جمع‌بندی در اختیار کمیته نامگذاری معابر قرار گیرد:
موسسه هفت‌برکه: ۰۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰
روابط عمومی شهرداری گراش : ۰۹۱۷۵۵۶۰۴۰۰

در اسامی پیش‌نهادی موارد زیر مدنظر قرار گیرد:

۱. اسامی صرفا به صورت پیش‌نهاد است و بعد از تصویب در کمیته نامگذاری معابر و تایید در مراجع قانونی نامگذاری قطعی خواهد شد.

۲. نامگذاری تنها برای معابر و خیابان‌های اصلی انجام می‌شود و کوچه‌های منشعب، دارای نام مستقل نبوده و با شماره، شناسایی خواهد شد.

۳. اسامی پیش‌نهادی زیبا، گویا و متناسب با فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، ایرانی و بومی باشد.

۴.رویکرد کلی کمیته نامگذاری معابر تا حد امکان خودداری از تغییر نام معابر است. از این رو درخواست‌های تغییر نام ارسال نشود.

۵. اسامی پیش‌نهادی به گویش گراشی، به گونه‌ای باشد که در فارسی نیز خوانا بوده و معنی متفاوتی نداشته باشد.

۶. بهتر است اسامی به صورت کلی بوده و برای معبر یا خیابان خاصی نام پیش‌نهاد نشود. پیش‌نهاد برای معابر خاص به صورت مکتوب و با امضای بخشی از اهالی و ساکنین محله تحویل شهرداری شود.

عبدالحسین مهروری
شهردار گراش

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top