بستن

سازمان تبلیغات میزبان تازه‌عروس و دامادها

سالن کنفرانس دانشگاه علوم پزشکی گراش شنبه شب پر از عروس و دامادهای سال نودی بود. سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در برنامه‌ای از تمامی عروس و دامادهایی که در سال ۹۰ ازدواج کرده بودند دعوت کرده بود تا در این جشن حضور پیدا کنند. بیش از سیصد نفر از مدعوین و زوج‌های جوان میهمان این همایش بودند که مصطفی کارگر کار اجرای آن را بر عهده داشت.

سخنران اصلی این برنامه حجت الاسلام برادران بود که در سخنانی به علت‌های کم شدن محبت در خانواده‌های امروزه پرداخت. برادران گفت: عصری که ما در آن زندگی می‌کنیم به نام عصر قحطی عاطفه نامگذاری شده است. کمبود محبت در خانواده یکی از آسیب‌های جدی خانواده‌های امروزی است. برادران در ادامه صحبت‌هایش گفت: یکی از اصلی‌ترین کارهایی که در خانواده‌ها باید انجام شود این است که راه‌های ماندگاری محبت را یاد بگیرند. حجت الاسلام برادران ضمن اشاره به ارزش والای زن در دین اسلام و اهمیت خانواده؛ صداقت، محبت، رفتار خوب و دوری از شهوت را از راههای اساسی حفظ محبت در کانون خانواده برشمرد.

حجت الاسلام باقری رئیس سازمان تبلیغات گراش هم در صحبتی کوتاه گفت: امیدواریم این برنامه در سال‌های آینده هم اجرا شود و شهرهای همجوار هم چنین برنامه‌هایی را ترتیب دهند.

از دیگر برنامه‌های جالب توجه این همایش، مراسم عقد آقای جنگجو و خانم یوسفی بود که روی سن اجرا شد.

هدایایی شامل یک جلد قرآن کریم با تفسیر آیت اله مکارم، مفاتیح الجنان، کتاب بهشت خانواده و لوح اخلاقی مزین به عکس زوجین به عروس و داماد‌ها اهدا شد. این همایش با اجرای سرود و برنامه‌های طنز ادامه پیدا کرد و در پایان از مدعوین به صرف شام پذیرایی شد. فرماندار، امام جمعه و تنی چند از مسئولین شهر در این همایش حضور داشتند.

 

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top