بستن

نخستین انتخابات نظام مهندسی ساختمان در گراش برگزار شد

در این انتخابات حمیدرضا هنرور، مسعود عبدالهی و سعید فرهادی به عنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه انتخاب شدند. به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین دوره انتخابات هیئت رئیسه دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس در شهرستان گراش بعد از ظهر پنجشنبه ۲۶ آبان‌ماه با حضور نمایندگان اداره کل مسکن و شهرسازی فارس، نمایندگان سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و اعضای هیئت اجرایی انتخابات برگزار شد.
مهرداد راستی عضو نظام مهندس و کنترل ساختمان استان فارس در حاشیه این انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گراش گفت: این انتخابات در راستای اهداف عالیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و به منظور ارتقای کیفیت ساخت و ساز و ارائه خدمات مهندسی بهتر و شایسته‌تر به مردم این شهرستان صورت می‌پذیرد.
وی افزود: پس از استقرار هیئت رئیسه دفتر نمایندگی و تاسیس آن در این شهرستان ارائه خدمات فنی و مهندسی از طریق این دفتر به عموم مردم صورت می‌گیرد.
راستی افزود: در تمام شهرستان‌هایی که تاکنون در سطح این استان، دفتر نمایندگی نظام مهندسی در آنها تاسیس شده است ضمن ارائه خدمات بهتر به شهروندان شاهد افزایش استحکام بناها و ارتقای کیفیت ساخت و ساز بوده‌ایم.
راستی اضافه کرد: امیدواریم در این دفتر که شانزدهمین دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در شهرستان‌ها است نیز با تلاش اعضای هیئت رئیسه و حضور فعال مهندسان عضو دفتر و حمایت تمام‌جانبه مسئولان به ویژه فرمانداری، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گراش بتوانند خدمات ارزنده و شایسته‌ای را به مردم این شهرستان ارائه کرده و موجب رضایت‌مندی عموم را فراهم کنند.
به گزارش فارس، برگزاری این انتخابات از ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه آغاز و در ساعت ۱۵ به پایان رسید.
تعداد اعضای این دفتر نمایندگی بر اساس لیست‌های ارسالی توسط هیئت اجرایی انتخابات و تاییدیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، ۶۰ نفر هستند که واجد شرایط برای شرکت در این انتخابات بوده‌اند.
این افراد با ارائه کارت عضویت معتبر و یا کارت ملی در انتخابات شرکت کردند و به نامزدهای مورد نظر خود رای دادند.
بر اساس نظام‌نامه دفاتر نمایندگی نظام مهندسی از بین ۱۲ نفر نامزد انتخابات سه نفر به عنوان عضو اصلی هیئت رئیسه و دو نفر به عنوان جایگزین انتخاب شدند. حمیدرضا هنرور، مسعود عبدالهی و سعید فرهادی به عنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه و احمد فرجی و علی عظیمی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top