بستن

هرمزی، حلقه‌ی انتقال تجربه از شورای سوم به چهارم

 وقتی که عبدالرضا هرمزی شش سال پیش در سن ۳۰ سالگی توانست در انتخابات شورای شهر سوم رتبه‌ی چهارم را به دست آورد، یکی از پدیده‌های انتخابات لقب گرفت؛ ولی اکنون او فرد باتجربه‌ایست که با اعتماد به نفس بالا پا به عرصه‌ی انتخابات شورای چهارم گذاشته است.

مهندس هرمزی در تبلیغات‌اش، کارنامه‌ی فعالیت‌هایش را در شورای سوم مرور می‌کند، و اعتقاد دارد رای دوباره‌ی مردم به او در واقع رای اعتمادی است به عمل‌کرد او و شورای سوم، و انگیزه‌ای برای ادامه‌ی راهی که شروع کرده بود. او به همین دلیل شعار «بر همان عهدی که بستیم، هستیم» را انتخاب کرده است؛ و اعتقاد دارد می‌تواند حلقه‌ی اتصالی برای انتقال تجربه بین شورای سوم و چهارم باشد، چون پس از هفته‌ها گمانه‌زنی در خصوص حضور یا عدم حضور اعضای شورای سوم در انتخابات، بالاخره مهندس هرمزی و محمد کریمیان حاضر شدند در صورت گرفتن رای اعتماد دوباره‌ی مردم نقش رابط بین دو شورا را به عهده بگیرند.

هرمزی معتقد است: «شورای شهر نباید در سطح شهرداری محدود بماند، به همین دلیل با همکاری همدلی همه مردم و مسئولین و همکاری دیگر اعضای شورا در این شش ساله گراش شاهد تحولاتی بنیاد بوده است که در عمر شهر ما بی‌سابقه است.» او از تحولاتی همچون شهرستان شدن گراش، انتخاب یک گراشی به نمایندگی مجلس، و فعالیت‌های کمیته ارتقا به عنوان این تحولات نام می‌برد.

مدیر عامل شرکت هرمز کامپیوتر در بررسی مهمترین فعالیت‌های شورای شهر در دوره سوم، از طرح‌های مصوب شهرسازی، بوستان‌های شهر، آسفالت معابر، بازارچه مرکزی و مینی‌بوس درون شهری نام می‌برد. و در میان طرح‌های نیمه‌تمامی که حضور یکی از اعضای شورای قبلی می‌تواند کمکی به برنامه‌ریزی دقیق‌تر و کامل‌تر باشد، از تکمیل ورودی‌های شهر، پارک کلات، فرهنگسرای شهرداری، حل مساله حریم شهرستان، و همکاری با ادارت نام می‌برد.

در نظرسنجی نشریه افسانه، مهندس هرمزی باز هم رتبه چهارم را به دست آورد. آیا در ۲۴ خرداد، تاریخ برای او باز هم تکرار می‌شود؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top