بستن

ستاد مردمی روحانی: رای به روحانی نشانه اعتدال‌گرایی و میانه‌روی مردم گراش +بیانیه + گزارش تصویری

یکشنبه ۲۶ خرداد ماه جشن عمومی هواداران حسن روحانی در باغ ملی برگزار شد.

گزارش تصویری عبدالرضا افشار و محمد جهاندیده را از این مراسم ببنید.

در انتهای مراسم بیانیه ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرستان گراش خوانده شد. در این بیانه آمده است:

بسمه تعالی

بیانیه ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در گراش

  با سلام و درودی پر از مهر و سپاس خدمت همه‌ی مردم فهیم و شهیدپرور گراش

 مردم وفادار و متدیّن گراش در روز ۲۴ خردادماه ۹۲ هم‌گام و هم‌راه با تمام مردم ایران عزیزمان، با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، با فهم و درایت بالا حماسه‌ای دیگر رقم زدند و ثابت کردند که فرمان رهبرشان را شنیده‌اند و به هیچ‌وجه تحت تاثیر نیرنگ‌های داخلی و خارجی قرار نگرفته‌اند. تجلی غرورآفرین مردم، خود گواه روشنی بود که آنها به سرنوشت کشورشان اهمیت می‌دهند و پیروزی و بهروزی میهن‌شان را خواستارند.

ما اعضای ستاد مردمی شیخ حسن روحانی در گراش، رای بالای مردم گراش به ایشان را مرهون درک بالای سیاسی مردم شریف‌مان و نشانه‌ای بر اعتدال‌گرایی و میانه‌روی آنها می‌دانیم؛ و این نیازی است که تمامی مردمان میهن ما اکنون آن را دریافته‌اند. ما به عنوان فرزندان کوچک شما، ضمن قدردانی از همه‌ی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر که موجبات حضور مردم را در انتخابات فراهم کرده‌اند، یادمان نخواهد رفت که این پیروزی را مدیون بزرگ‌مردی همچون دکتر محمدرضا عارف هستیم که اقدام‌اش شجاعت‌آمیز و وحدت‌بخش بود؛ و همچنین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین خاتمی که با حمایت خود از حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، جان تازه‌ای به کالبد اعتدال‌گرایی و اصلاح‌گرایی دمیدند.

ما امیدواریم فردی که مردم او را به عنوان رییس جمهور چهار سال آینده‌ی جمهوری اسلامی ایران برگزیدند، بتواند تمام تلاش و توان خود را برای تحقق آرمان‌ها و سرافرازی ملت واحد ایران به کار بندد، و در عمل به وعده‌های داده شده و رفع مشکلات مردم بکوشد.

و در آخر یک بار دیگر از بصیرت و شورآفرینی مردم که رسوایی دیگری را به جبهه معاندین و بدخواهان ایران عزیز تحمیل کرد و پیام قاطع و معناداری را به فضای یاس‌آلود برخی تندخواهان منتقل نمود، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

به امید ساختن ایرانی سربلند

 

1 نظر

  1. با سلام و خسته نباشید
    به تمام دست اندرکارن سایت گریشنا

    یه پیشنهاد در مورد سایت

    اگر زمانی که می خواهید تعدادی عکس نمایش دهید از روش pop داخلی استفاده نمایید بسیار بهتر و شکیل تر می شود تا اینکه عکسها در یک صفحه دیگر باز شود

    و یا اینکه در زمان نگاه کردن به یک عکس عکسهای دیگر نیز لود شود تا بازدید کننده کمتر منظر بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top