بستن

آخرین سفر جوان کوره‌ای در جاده اوز

 گریشنا: واژگون شدن سمند در جاده اوز باعث مرگ یک جوان ۲۸ ساله اهل کوره شد.

حامد طالبی، ۲۸ ساله، تنها سرنشین این اتوموبیل بوده است که احتمال داده می‌شود به علت سرعت زیاد، نرسیده به فلکه‌ی در حال احداث بالاتر از موسسه آبشار اندیشه از جاده خارج شده باشد. او پس از انتقال به بیمارستان به علت آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه‌ی سر و گردن جان سپرد.

پدر این جوان در گفتگوی خبرنگار گریشنا اظهار کرد: «حامد فقط چهار ماه است که ازدواج کرده است، و فرزندش هم در راه است.» او می‌گوید بدن فرزندش را از بیمارستان تحویل گرفته‌اند و امروز او را به کوره برمی‌گردانند.

به گفته امانی، آتش‌نشانی که به محل حادثه اعزام شده بود، خبر واژگونی یک خودرو در ساعت ۱۲:۱۲ امروز شنبه ۱۲ مرداد توسط کلانتری گراش به آنها اعلام شد. او احتمال می‌دهد حادثه حداقل ده دقیقه پیش از آن رخ داده باشد، چون وقتی ماموران آتش‌نشانی به محل می‌رسند، عابرین و رانندگان تاکسی تلفنی موفق شده بودند مصدوم را از صندلی عقب اتوموبیل خارج کنند. او می‌گوید: «شدت حادثه به حدی بود که راننده به صندلی عقب پرت شده بود، و نیازی به استفاده از وسایل مکانیکی برای خارج کردن او نبود. بیشترین صدمه نیز به سر و گردن او رسیده بود، و فک و بینی او شکسته بود.»

ورودی شهر از سمت اوز، بین شهرک صنعتی و فلکه‌ی ورودی، از نقاط حادثه‌خیز است. چندی پیش نیز یک تصادف در همین منطقه باعث مرگ یک جوان دیگرشده بود.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

11 نظر

  1. این همه خبر حوادث گراشی ها ارسال کردین و تحمل کردیم چون همشهری هستیم
    ولی چرا خبر حوادث یه غیر گراشی تو سایت تون درج می کنید؟
    چرا مخاطبان گریشنا که اکثرا گراشی هستن باید حوادث تلخ و دردناک مردمان دیگر شهر ها را مطالعه کنند؟؟

    1. حوادث جزیی از زندگی ماست. همانطور که خوشی ها وجود دارد، خطرهایی هم ما را تهدید می کند. مرگ فقط برای همسایه نیست. همه جا اتفاقات می افتد . این اخبار می تواند ما را نسبت به خطرات هوشیار تر کند.

  2. احتیاط شرط عقل است
    دیر به مقصد رسیدن بهتر از هرگز به مقصد نرسیدن است
    اگر یکی از دکتر جراح ها در بیمارستان حضور داشتن این جوان احتمال زیاد زنده بود

    منم به این خانواده تسلیت میگویم

  3. قابل توجه شهرداری گراش که علیرغم نداشتن بودجه فقط برای قیف وقپی اومدن دست به احداث میدان میزند ونیمه کاره رها میکند چیزی که ارزش نداره جان انسانها.

  4. جناب آقای منصف

    این دیدگاه شما کاملا غیر منصفانه وخارج از بحث است و محل حادثه ۱ کیلومتر نرسیده به میدان گریش است.
    میدان گریش با توجه به بودجه ی سال جاری در حال انجام است و احداث این میدان یکی از ضروریات شهر محسوب شده و جایی برای به قول شما قیف و قپی آمدن ندارد چرا که کمربندی شهر گراش با توجه به طرح جامع از این میدان منشعب خواهد گشت و بلوار سرداران دیگر کمربندی شهر محسوب نمی شود و جاده ی کمربندی از کنار دانشگاه علوم پزشکی عبور خواهد کرد.

    همچنین با توجه به تاکیدهای مکرر شورای ترافیک شهر گراش ورودی های شهر کاملا به علائم راهنمایی و رانندگی، چراغ های چشمک زن، سرعت گیر و … مجهز شده است.

    با این حساب جناب “منصف” حداقل می توانید در بیان دیدگاه تان منصف باشید.

    قابل ذکر است جاده خارج از محدوده ی شهر در اختیار اداره ی راه و ترابری است و نه شهرداری.

    با تشکر

  5. امیدوارم شهرداری و شورای شهر در اولین فرصت طرحی برای میدان شهرداری که به سه راه مرگ معروف شده انجام دهند که متاسفانه از نقاط حادثه خیز شهرمان است که تاکنون هیچ طرحی از طرف شهرداری و راهنمایی و رانندگی جهت رفع این بحران انجام نشده خصوصا عبوری های غریب از کمربندی به سمت لار که چندان هم اشنا نیستند بارها شاهد تصادفات ریز و درشت بوده ام دومین نقطه خطرناک فلکه اموزش و پرورش است خصوصا در فصل مدارس که قرار گرفتن مدارس و ادارات در همین محدوده و شلوغی اول صبح و پایان زنگ مدرسه نیاز به یک مهندسی دقیق دارد تا شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم این دو مشکل قابل حل است چه در زمان باقی مانده تا شروع فصل مدارس و شورای سوم وچه در اغاز به کار شورای چهارم وهیچ بهانه هم از بابت کمبود هزینه نیست در صورت هرگونه اتفاق ناگوار مسولیت شرعی و قانونی ان به عهده دو نهاد شهرداری و کمیته ترافیک شهرستان است

    1. آفرین به نقطه خوبی اشاره کردی، تا حالا هیچ شهرداری نتونسته میدان شهید برزگران( شهرداری) رو بازسازی کنه، به نظرم بودجه ای باید کنار گذاشته بشه انشااله شهردار شورای جدید اولین اقدامش باید طرحی برای میدان شهرداری داشته باشه و سریع شروع به کار کنه، خیلی تصادفات زیاده این میدان، البته شنیدم که قراره میدان رو میخوان بزرگ کنند ولی فکر نکنم زیاد تاثیر داشته باشه، باید به فکر طرحی دقیق باشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top