بستن

اولین جلسه شورای شهرستان گراش تشکیل شد

گریشنا: در نخستین جلسه شورای شهرستان گراش نعمت‌الله خرم به عنوان رییس شورا و علی اصغر حسنی به عنوان نماینده شورای گراش در شورای استان انتخاب شدند.

به گفته عبدالرضا هرمزی سخنگوی شورای شهرستان گراش: «نخستین جلسه شورای شهرستان گراش و انتخاب اعضای هیات رییسه شورا ۱۷ مهرماه در محل شورای شهر گراش برگزار شد. در این جلسه بعد از سخنان فرماندار و اعضای شورای شهرستان انتخابات برگزار شد که آقای نعمت‌الله خرم نماینده شورای فداغ به ریاست شورای انتخاب شد. نگهدار قاسمی از ارد نایب رییس شورای شهرستان شد. علی اصغر حسنی رییس شورای شهر گراش به عنوان نماینده شورای شهرستان در جلسات شورای استان فارس شرکت خواهد کرد.»

شورای شهرستان گراش دارای ۵ عضو است. همت‌علی بادپروا از خلیلی سمت منشی و عبدالرضا هرمزی سمت سنخگوی شورای شهرستان را بر عهده خواهند داشت.

عبدالرضا هرمزی در مورد روند برگزاری نخستین جلسه گفت: «همدلی خوبی میان اعضای شورا وجود دارد و تمام انتخابات‌ها با آرای کامل و هر نفر ۵ نفر عضو انجام شد. در شورای شهرستان به دنبال این هستیم که نقش بخش‌های و دهستان‌های شهرستان بیشتر باشد. انتخاب اعضای هیات رییسه نیز در راستای این دیدگاه انجام شده است.»

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش مهندس کریمی فرد نماینده عالی دولت در شهرستان گراش در این جلسه گفت: «جدیت و پشتکار شما اعضای شورای شهرستان، باعث هم افزایی و پیشرفت شهرستان و همدلی و همبستگی وحدت بین مسئولان و خادمان در جهت خدمت به مردم می‌گردد.»

وی تاکید کرد: «وحدت و یکپارچگی میان اعضای شورا موجب رشد و تعالی برنامه ها خواهد شد و اختلاف نظرها نباید موجب گره افتادن در تصمیمات و امور مردم شود.»

علی اصغر حسنی رئیس شورای اسلامی شهر گراش و نماینده شورای شهرستان در استان در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: «تعامل و همکاری اعضای شورای اسلامی شهرستان گراش با شوراهای اسلامی شهر و روستا، مسئولین استانی و شهرستانی باعث پیشبرد اهداف و برنامه‌ها خواهد شد و هر جا بین شوراها  و مسئولین تعامل و همدلی ایجاد گردد یقیناً چشم انداز روشنی در توسعه و رونق منطقه به چشم می‌خورد.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top