بستن

جلسه هماهنگی بین روسای هیات‌های مذهبی

گریشنا: یک‌شنبه شب، دوازدهم آبان‌ماه، جلسه‌ی هماهنگی بین روسای هیات‌های مذهبی ساعت ۸:۱۵ در مدرسه علمیه چهارده معصوم (ع) برگزار شد.

این جلسه با قرائت قرآن توسط علی اکبر فتحی آغاز شد، و در ادامه حجت الاسلام صفایی رییس اداره تبلیغات اسلامی گراش در سخنان کوتاهی، بر هم‌دلی و اخلاص و احترام به یکدیگر بین هیات‌های عزاداری تاکید کرد.

حاج یعقوب مهرابی چند دقیقه‌ای مداحی کرد و فضای معنوی خاصی را به جلسه بخشید. آقای یحیی‌پور رییس شورای هیات‌های مذهبی در خصوص برنامه‌ریزی دقیق برای دهه اول محرم سخنانی را ایراد کرد و از هیات‌ها‌ی زنجیرزنی در خواست کرد که از استفاده از طبل‌های غیر متعارف و بزرگ خودداری کنند.

علی اصغر حسنی از دیگر سخنرانان این جلسه بود و از اینکه فقط در گراش دهه اول محرم مراسمات مذهبی با شکوه گرفته می‌شود گله کرد و خبر داد که با برنامه ریزی شورای هیات‌های مذهبی، به امید خدا در طول سال مراسمات مذهبی با شکوه و عظمت هر چه تمام‌تر همچون دهه اول محرم برگزار خواهد شد. از دیگر سخنرانان این جلسه علی اکبر فتحی و حاج محمد نیساری بودند که در خصوص رفع ترافیک خیابان‌ها در شب‌های دهه اول محرم طرح‌هایی را دادند و مورد بررسی قرار گرفت.

4 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top