- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

فراخوان دهمین جشنواره کل منتشر شد

گریشنا: با انتشار فراخوان [1]دهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه کل گراش، برگزاری این جشنواره کلید خورد.

[2]

این جشنواره هشتم و نهم اسفندماه ۹۲ برگزار خواهد شد. فیلم‌سازان استان فارس تا ۱۵ دی‌ماه فرصت دارند فیلم‌های خود را در بخش‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. فیلم‌سازان استان‌های هرمزگان و بوشهر نیز می‌توانند در بخش ویژه میراث فرهنگی (بومی‌گرایی) و با به عنوان مهمان در جشنواره شرکت نمایند.

محسن نعمت‌الهی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، در گفتگو با خبرنگار گریشنا اظهار می‌کند: «جشنواره امسال با همان فرم و همان گروه سال قبل برگزار می‌شود. برنامه‌هایی داریم که انشالله در سال آینده بتوانیم با جذب اعتبارات بیشتر، جشنواره یازدهم را با گستردگی بیشتری برگزار کنیم.»

علی فخری که امسال نیز مانند سال قبل دبیر اجرایی جشنواره خواهد بود، در گفتگو با گریشنا می‌گوید: «با توجه به تغییرات مثبتی که در شکل اجرا و تنوع جوایز صورت داده بودیم، امسال تغییر خاصی در جشنواره نخواهیم داشت؛ جز این که سعی خواهیم کرد همچنان به سوی بهتر برگزار کردن جشنواره برویم.» فخری تاکید می‌کند که برای تحقق این امر، با توجه به نوپا بودن اداره ارشاد گراش، حمایت مردم، شورای اسلامی شهر گراش و شهرداری و دیگر نهادهای شهر لازم است.

فراخوان دهمین جشنواره فیلم کوتاه کل گراش را از اینجا دریافت کنید.  [1]