بستن

استاندار فارس: من فرزند منطقه خودتان هستم

گریشنا: جمعی از مسئولین و مردم گراش در دیداری با استاندار فارس انتصاب او را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گریشنا دوشنبه چهارم آذرماه این جلسه در استانداری فارس تشکیل شد. در این جلسه بعد از سخنان کوتاه چند تن از گراشی‌ها، استاندار جدید به سوابق آشنایی خود با گراش و گراشی‌ها اشاره کرد و قول داد در سفرهای آینده  یک روز کامل را در گراش بگذارند. مشروح سخنان سید محمد احمدی در شماره آینده نشریه افسانه گراش منتشر می‌شود.

جلسه با معرفی حاضرین از سوی علی اصغر حسنی آغاز شد و حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا حسینی نخستین سخنران جلسه بود.

حمیدرضا کریمی فرد فرماندار گراش نیز گزارش کوتاهی از وضعیت شهرستان داد. فرماندار گفت: «گراش در وضعیت نامناسبی از نظر اعتبارات به شهرستان تبدیل شد. بعضی از ادارات در حد نمایندگی است و برخی از ادارات راه اندازی نشده است که نیازمند نگاه ویژه استاندار است.» از جمله درخواست‌های فرماندار گراش از استاندار ارتقا ارد به شهر و ارتقا فداغ به بخش بود.

عبدالرضا هرمزی سخنگوی شورای شهرستان گراش نیز به سه نکته اشاره کرد. مساله حمایت واقعی از سرمایه گذار و استفاده از نیروهای گراشی در مدیریت‌های استان درخواست‌های هرمزی بود. او همچنین در بحث راه‌اندازی ادارات نیز از عدم همکاری‌ها گله کرد.

مهندس حسین قائدی شهردار گراش در مورد توسعه کمتر جنوب فارس نسبت به شمال صحبت کرد.

محمد حسین‌زاده در سخنانی خود را قربانی سرمایه گذاری در ایران دانست و گفت: «من هفت هشت کیلو نامه از ادارات مختلف دارم. ولی متاسفانه هیچ کاری عملا نتوانسته‌ام انجام دهم. من این را اکثرا از چشم همسایه محترم‌مان می‌بینم. ما چیزی و تسهیلاتی از دولت نخواستیم حداقل چوب لای چرخ‌مان نگذارند.»

حبیب‌الله مهرابی نایب‌رییس شورای شهر گراش نیز گفت این جلسه تبریک و تهنیت است و در این جلسه وارد جزییات نمی‌شویم. در یک جلسه کاری در آینده به بررسی مشکلات می‌پردازیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی امام جمعه گراش، حمیدرضا کریمی‌فرد فرماندار، علی‌اصغر حسنی، حبیب‌اله مهرابی، مهروش شیبانی، عبدالرضا هرمزی و جعفر یوسفی اعضای شورای شهر گراش، حسین قائدی شهردار گراش، نعمت‌الله خرم و همایون جهان‌پناه از شورای فداغ، منصور نریمانی دهیار فداغ، محمدعلی بادپروا از شورای خلیلی اعضای شوراهای اسلامی حاضر در جلسه بودند. سیدعباس جهانبانی و عبدالعلی صلاحی اعضای پیشین شورای شهر گراش نیز حضور داشند.

رضا کارکن، عبدالکریم جعفری، محمد نیساری، محمد حسین‌زاده، محمدرضا خواجه‌زاده، حجت عابدی و محمد خواجه‌پور نیز از دیگر حاضرین در نشست بودند. از برخی افراد دیگر همانند امام جمعه ارد نیز دعوت شده بود که به دلایلی نتوانسته بودند در جلسه حضور داشته باشند.

استاندار فارس: فرزند منطقه خودتان هستم

استاندار فارس سخنان خود را با تشکر از پیام‌های تبریک مردم گراش آغاز کرد و گفت: «من حضرت عباسی راضی نبودم شما طی طریق طولانی کنید و برای تبریک به بنده حقیر به شیراز بیایید. امیدواریم بتوانیم متقابلا این همه اظهار لطف را جبران کنیم.»

استاندار فارس گفت در نظر داشته است که در ایام تاسوعا و عاشورا به شهرستان‌های جنوبی فارس سفر کند به دلیل کسالت این سفر لغو شده است. اما قول داد: «در اولین فرصت انشالله برای عرض سلامت و بررسی مسائل از نزدیک خدمت مردم می‌رسیم.»

دکتر احمدی یک بار دیگر بر اهمیت سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: «دولت در شرایط ظالمانه تحریم به دنبال تامین همین حقوق کارمندان است و نمی‌تواند به دنبال سرمایه‌گذاری باشد. استان فارس از نظر آمار بیکاری در وضعیت مصیبت است. من معتقدم که مدیران فارس اگر دردمندی داشتند اگر دولت یک ریال هم کمک نکند سرمایه‌های مردم لارستان بزرگ قدیم از بانک‌ها در بیاید و در استان سرمایه‌گذاری شود نیاز به هیچ چیز دیگری نداریم.»

استاندار قول داد در سفر خود یک روز کامل در گراش باشد: «از نزدیک صحبت خواهیم کرد. آنجا که آمدیم رودربایستی نکنید و آنجا را خانه خودمان می‌دانیم. من برادرم دو سه سال در گراش منبر می‌رفت و با اکثر دوستان مانوس بودم و مانوس خواهیم بود. حداقل در فرصتی که ما هستیم شما حق دارید راحت‌تر صحبت کنید چون من فرزند منطقه خودتان هستم.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

28 نظر

  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    لطفا در پاراگراف آخر که سخنان استاندار قید شده کلمه “فرماندار ” به استاندار تغییر دهید . با تشکر

  2. سلام
    از گزارش به موقع و قشنگ سایت گریشنا ممنونیم
    جنابان گراشی ازحضور در جلسه تبریک لارستانیها به استاندار فارس که با هماهنگی حوزه استانداری در محلی امن تشکیل شده بود بنا به موضوعی امتناع نموده و گفته بودند که چون به ما وقت خصوصی داده نشده از حضور در جلسه اولیه تبریک به استاندار محترم فارس خود داری کردند
    من از ملاقات خصوصی شهروندانم خوشحال شدم خصوصا که خیلی زود بخودشان آمدند و جبران نمودند اما سوال اینجاست
    ۱ – جنابان محترم شما بهمراه امام جمعه رفته بودید نزد استاندار فرصت یک روز مفید کاری را از خودتان و مردم گرفتید که فقط به ایشان ( جناب استاندار ) بگویید خوش امدید !!!!
    مگر در جلسه اول که شما دعوت شده بودید و از حضور امتناع کردید بجز این موضوع ( خوش آمد گویی ) موضوع دیگری هم بود
    ۲ – شما ها مسولین شهرستان چرا دست خالی و بی برنامه رفتین ؟
    ۳ ملاقات خصوصی با هر مقام ومسولی ایجاب مینماید که ماها خواسته خود و مردممان را بیان کنیم .و از اتلاف وقت خودداری نماییم . همگان اینرا میدانیم که خواسته ها را حتی در ضیافت نهار و شام هم میشود اعلام نمود . ما باید این موقعیت عالی را از دست نمیدادیم و حد اقل موضوعات را بصورت دسته بندی شده و مکتوب میدادیم تا مورد بر رسی اولیه مقامات ذیصلاح قرار گیرد .
    اما الان باید منتظرفرصتی باشیم تا برای اقای استاندارو مدیران رده بالای استان پیش بیاید وبه شهرستان سفر نمایند و ما خواسته هایمان را برای پیشبرد اهداف فرهنگی . اقتصادی . اجتماعی . و سیاست اداره امور شهرستان اعلام نماییم تا اینشااللله در دستور کار دولت قرار گیرد . قضاوت نمایید چقدر فرصت و زمان را از دست داده ایم
    سوالات دیگری هم هست که چون شهرستان نوپاست و مسولین هم تازه کار لذا ادامه آنها را به قضاوت شما مشترکین فهیم میسپارم
    با احترام و بامید تدبیری بهتر : علی اصغر خاکبیز

  3. از نگارش این خبر احساس راحتی و خودمونی استاندار رو با گراشی ها به راحتی حس کردم. این خیلی خوبه. اینجوری راحت تر میتونیم مشکلاتمون رو بگیم.

  4. سلام . اعضای محترم شورای شهر گراش که در جلسه قبلی که با حضور مدعوین شهرستان های همجوار بوده شرکت نکرده بودند فکر کردیم میخواهند در باره محدوده شهر که شعار اصلی و از اولویت کارشان میگفتند است نمیخواستند در حضور لاریها حرفی بزنند اما متاسفانه در این جلسه هم صحبتی نکرده اند انگاری دهانشان دوخت زده شده بود . جدا متاسفم

  5. جناب استاندار محبوب و مردم دوست، لطفا ما را لارستان ننامید. ما شهرستان گراش بزرگ هستیم نه لارستان قدیم

  6. با سلام. در جواب دوست عزیزمان اقای خاکبیز باید به عرض برسانم در جلسه ملاقات با جناب استاندار که یک بیشتر از یک ساعت وقت از وقت اززشمندشان را در اختیار مردم و معتمدین شهرستان گراش گذاشتند شایدکمتراز ۱۰ دقیقه برای عرض تبریک زمان گذاشته شد.وسپس هر کدام به بیان مسایل و مشکلات کل شهرستان گراش اعم از جاده چک چک و تونل بالنگستان و بخش شدن فداغ وشهر شدن ارد ومشکلات خلیلی و بسیاری مسایل دیگر پرداختند و تمامی این مشکلات هم به صورت شفاهی بیان گردید و هم کتبا تقدیم استاندار محترم شد. وایشان نیز قول مساعد و پیگیری اموردادند. با تشکر

  7. بنده بعنوان یک فداغی لازم میدانم از زحمات بی دریغ ریاست محترم شورای فداغ جناب آقای جهان پناه که پس از قبول مسیئولیت تاالان بیشترین کمک به عمران وآبادانی و لابی گری با خیرین جهت جمع آوری بودجه مردمی جهت عمران شهر انجام داده اند کمال تشکر وقدردانی بعمل آوریم.

  8. “اگر دولت یک ریال هم کمک نکند سرمایه‌های مردم “لارستان بزرگ” قدیم از بانک‌ها در بیاید و در استان سرمایه‌گذاری شود نیاز به هیچ چیز دیگری نداریم”

    قبول کنید که هویتتون رو از لارستان بزرگ دارید. منظورم این نیست که شما رو بخوام کوچیک جلوه بدم…منظورم اینه که باید بپذیریم زیر یک چتر واحد همه ما بیشتر رشد خواهیم کرد…وقتی گفته می شه لارستان بزرگ منظور خود شهر لار نیست…منظور تمامی توابع و شهرهایی هست که باعث این بزرگی شده که گراش هم قطعا یکی از اون هاست.

  9. سلام مجدد
    لازم دانستم بنا به ضرورت موضوع را بنویسم که خدای ناخواسته امر مشتبه نشود
    برادر عزیز و فهیم جناب جهانپناه و همکاران شریف سلام
    لطفا پیشداوری نکنید و تمنا دارم موضوع را با دقت بیشتری ملاحظه بفرمایید .
    عرایض بنده از موضع انتقاد بیان شده و نه از موضع اعتراض
    بیشتر روی صحبت انتقادی بنده به همکارانتان در شهرستان بود . بالطبع شما بهمراه هییت شهرستان و در معیت بزرگواران این ملاقات را داشتید —لطفا به بخشی از عرایضم توجه بفرمایین
    جنابان گراشی ازحضور در جلسه تبریک لارستانیها به استاندار فارس که با هماهنگی حوزه استانداری در محلی امن تشکیل شده بود بنا به موضوعی امتناع نموده و گفته بودند که چون به ما وقت خصوصی داده نشده از حضور در “جلسه اولیه تبریک به استاندار محترم فارس خود داری کردند ”
    من از ملاقات خصوصی شهروندانم خوشحال شدم ”
    ” ۲– شما ها مسولین شهرستان چرا دست خالی و بی برنامه رفتین ؟”
    ———————
    برادر محترم من بنوبه خودم و از طرف دیگر وابستگان و دوستانم از همت و زحمت شما و همکاران شریف تشکر و قدردانی داریم و هر جا که لازم بود از حضرتعالی و همکاران انتقاد شود . اطمینان داشته باشین کم فروشی نمیکنیم و صرفا برای اصلاح امور ( عمرانی بهتر و آبادانی بیشتر ) بیان مینماییم . البته انتقاد اخیر هم با هدق مقدس وحدت بیشتر در سطح شهرستان بیان و انعکاس داده شد
    توفیق همگان خصوصا خادمان به مردم از خدای متعال درخواست مینمایم
    بامید تدبیری بهتر
    با احترام مجدد : علی اصغر خاکبیز

  10. جناب آقای خاکبیز:اززمان رای نیاوردن جناح شخص جنابعالی وتغییر تمامی اعضای قبل و روی کار آمدن جناح مخالف شما که جناب آقای جهانپناه هیچگونه پیشنهاد سمتی چیزی به شما نداد تا پول شورا را حیف و میل نکنید مثل سابق که اینکارا کردید میتوان ازهمان لحظه ورود به فداغ تغییر را احساس کنید عمران وآبادانی را احساس کنید همت و پشتکار را احساس کنید.هیچ انتقادی به این شورا وارد نمیباشد واگر انتقادی هم باشد به شخص جنابعالی وشورای قبل میباشد که بودجه ده که برای عمران ده میباشد را دادند دست شما برا بخش شدن فداغ و تو حیف ومیل کردی. بخش شدن فداغ هم در این شورا و همت جناب جهان پناه خواهی دید. باتشکر فراوان از سایت بروز گریشنا

  11. تقریبا اکثریت مردم فهیم فداغ از این شورا و خصوصا ریاست محترم ان سردار سازندگی حناب آقای جهان پناه زضایت کامل دارندوکارهای ایشان را چه عمرانی وچه جمع آوری کمکهای مردمی از خیرین می ستایند.آفرین به این غیرت آفرین به این پشتکار وآفرین به این همت بلند و از خودگذشتگی آفرین

  12. تلاش وصف ناپذیر شورای جدید فداغ بر کسی پوشیده نیست و الحق و الانصاف واژه سردار سازندگی برای شخص آقای همایون جهانپناه برازنده ایشان و نام شورای سازندگی لایق این نهاد اسلامی – مردمیست .اما همه اینها دلیل نمی شود که دوستان قدیمیمان در شورای قبلی را بکوییم . آنها هم تلاش خود را کردند و اگر احیانا فعالیتشان کمتر به چشم آمد به دلیل برخی مسائل بود که در این مقوله نمیگنجد و در کل آنها با اصحاب رسانه بیگانه بودند . از سایت محبوب گریشنا خواهشمندیم جهت جلوگیری از شدت جناح بندیها بحث این مورد را متوقف نمایند و به بحثهایی که هیچگونه نتیجه ای برای فداغ و منطقه ندارد پایان دهید .
    شورای جدید و شورای قدیم هردو برای فداغ خدمت کردند که ما از زحمات هر دو نهاد تشکر می نماییم .
    با تشکر مدیریت فداغ نیوز

  13. سلام به همشهریان عزیزم خصوصا جناب مستعار ( فداغیهای مقیم بندر عباس )
    من حضرتعالی را نمیشناسم اما یقینا شما بنده را میشناسید . و این در حکم آن هست که شما در تاریکی هستید و بنده در روشنایی و اتهام شما به منزله پرتاب سنگ است به طرف ما . انسانهای نقاب دار میتوانند برای جامعه کوچک یا بزرگ خطر ساز شوند . چرا که ممکن هست هویتشان را در پشت نقاب نگهداشته و بنا به موقعیتهای اختلافات احتمالی ” فقط نقاب را تغییر دهند
    برادرگرامی و محترم به طور معمول به هویتهای مجهول نباید جواب داد اما وظیفه ایجاب میکند بمنظور رفع شبهه بوجود آمده در اذهان عمومی که در اثر اتهام و خبر پراکنی شما جسوران شما بوجود آمده مطلبی رادر این سایت که شاید پر بیننده ترین رسانه شهرستان باشد بعرض عموم برسانم
    ۱-نه بنده نسبت به شما و نه شما نسبت به شهروندان دیگر . هیچکدام نسبت به همدیگر در آبادانی و عمرانی شهر مان سهم بیشتر و یا کمتری نداریم بلکه سهم همه ما حتی اعضای محترم شورای اسلامی و شخص دهیار به نسبت مساوی است .
    ۲-اصالت ما گراشی و اردی است و افتخار میکنم فداغی هستم بنده بسهم خودم از سال ۱۳۶۰ که پانزده ساله بودم و افتخار خدمت در دفاع مقدس داشتم به میهن اسلامی خدمت نمودم وقبل از آن هم در مشارکت عمومی مردم و صحنه انقلاب با توجه به سن کمی که داشتم حضور داشتم به محل و مردم شریف فداغ خدمت نموده ام ( میتوانید از بزرگتر خودتان بپرسید ) از آنزمان به بعد که بیش از سی سال میگذرد هم در اکثرنهاد های مقدس رسمی که به فرامین دولت و یا نظر مردم در فداغ و یا سطح شهرستان و کشور تشکیل شده بوده ایم و این به آن معنا نیست که فداغ بفرمایش شما بیش ازسی سال در ید بنده و جناحم بوده و الان در اختیار جناح دیگری است !
    ۳-راجع به همکاری با شورای اسلامی سابق و فعلی واقعیت آنست که من برای مردم کار کرده ام و خواهم کرد نه شوراهای اسلامی قبل و کنونی . که البته این امر یک وجوب کفایی است و اعضای شورا هم برای مردم کار انجام میدهد و نه برای خودشان . شاید شما بخاطر نداشته باشین و تقاضا دارم تحقیق نمایید در زمان انتزاع فداغ از بخش مرکزی لار و الحاق غیر کارشناسانه آن به بخش بیرم یکی از ۴ نفری که در معیت بزرگان فداغ به جناب نجفی دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور رفتیم بنده بودم و در آنجا بود که پس از ماهها مذاکره و مراجعه به سازمانها و وزاتخانه ها نظرمان را به دولت تحمیل کردیم و نتیجه گرفتیم
    ۴-در خصوص تشکیل شورای جدید . واقعیت امر چیز دیگری است که شما نمیدانید و البته اگر از دوستان اعضای شورای فعلی بودید میدانستید و شما کسی نیستید تا برایتان توضیح دهم و لزومی هم نمیبینم بنویسم چون دفاع نوشتاری بنده در رسانه عمومی است و نه خصوصی . اما حسب انتخاب اکثریت مردم و به عنوان مسولین بومی به فرد فرد برادرانم ارادت دارم و پیام تبریک خودم را طی مکتوبی در روز عید سعید فطر از تریبون عمومی ابلاغ و حمایتم را کما فی السابق به اطلاع اعضای محترم شورای جدید رساندم .
    ۵-در خصوص ایجاد آبادانی و عمرانی فداغ که انصافا رشد قابل توصیفی دارد بدیهی است که حضرات محترم شورای اسلامی که بنده هم ” به زعم و علیرغم میل شما با ارتباط خوبی که بحمدالله ایجاد گردیده . به کارهای اعضای محترم خصوصا شخص جهانپناه واقف هستم . این تغییرات یک امر طبیعی بوده که حسب الشراکه فرد فرد فداغی که با همت مضاعفی و به سهم عند القدرت و الاستطاعه کمکهای مالی نموده اند و اینشاالله ادامه خواهند داد که در اینجا وظیفه خودم میدانم از این خیرین عزیز تشکر نمایم و آرزو دارم خداوند به اموالشان برکت و به عمرشان عزت و به اعضای محترم شورای اسلامی توفیق بیش از پیش خدمت به مردم شریف عنایت فرماید اینشاالله ” باید هم امورات آبادانی وعمرانی بیش از پیش محسوس گردد”
    ۶- آقا یا خانم محترم بنده را متهم کردید به جناح مخالف شورا و شخص جهان پناه . ایراد ندارد گیرم که قبول کردم اما عزیز من شما کجا هستید ؟ اطمینان دارم نه به یمینید ونه به یسار ونه در اعتدال !! شما که الفبای جناح بندی را نخوانده اید و نمیدانید کاربرد این عبارت برای کجاست چرا عبارتهایی که جایشان در اینجا نیست را به کار میبرید اطمینان دارید من مخالف شورا و یا شخص جناب جهانپناه هستم ؟ ( توصیه میکنم از شخص خودشان بپرسید تا روشن شوید ) اعضای محترم شورای قبلی از برادران صمیمی بنده بودند و اعضای محترم شورای جدید هم همینطور لطفا سنگ اختلاف از تاریکی دربین مردم نیندازید و چشمتان را باز کنید و ببینید . با همت و گذشت بزرگان ما اختلاف مانند مالاریا از فداغ ریشه کن شده و بجز خودت یک نفر مخالف را پیدا نخواهی کرد که چنین گستاخی در رسانه جمعی داشته باشد البته من احساس میکنم صعه صدر دارم که بشما جواب میدهم و اگر بخاطر وجود شریف دیگر مردم نبود این مطالب را نمیآوردم . بد نیست اختصارا مثالی را برایتان بزنم ( در روزهای گرم انقلاب اسلامی پیرمردی که چشم و گوش درستی نداشت پرسید چه خبر است خیابانها شلوغ شده ! گفتند انقلاب شده عجولانه آمد بیرون و در بین مردم شعار میداد درود بر مصدق . مدتی گذشت تا به ایشان حالی کردند که این انقلاب خمینی است نه مصدق و مصدق سالهاست مرده است )
    ۷-بنده و یا دیگران خدای ناخواسته چرا باید مخالف این شخص زحمتکش باشیم که از بندر عباس و شهر دیگر رحل اقامت نموده و برای خدمت به مردم خود خانواده شریفش به زحمت افتاده و در فداغ اقامت نموده اند . پناه بخدا از پیشداوریهای شما . جا دارد مزید بر اطلاع حضرتعالی عرض نمایم ما با فامیل جناب جهان پناه خصوصا شخص ایشان قرابت و خویشاوندی داریم و به حضور ایشان در شورای فداغ افتخار داریم عزیز من لطفا درست حرف بزنید : بنظر شما جناب جهان پناه باید به بنده سمت میداد !!!
    ۸-راجع به بزرگترین اتهامتان حیف و میل پول شورا . توصیه میکنم بروید حرف زدن را یاد بگیرید بعدا به رسانه های عمومی مراجعه نمایید . به مطلب خودتان نگاه کنید ( آقای جهانپناه هیچگونه پیشنهاد سمتی چیزی به شما نداد تا پول شورا را حیف و میل نکنید مثل سابق که اینکارا کردید) شورای قبلی چه سمتی به بنده داده بود ؟ ! بنده به کوچکترین فرد همشهری ام هم حساب میدهم اینشاالله شما جلسه ای تشکیل دهید بنده هم بنا به دعوت به شما پاسخ خواهم داد
    ۹-در خصوص موضوع پرونده تقسیمات کشوری و حصول نتیجه آن تا جایی که قانون به بنده اجازه داده است به دفعات در سایتهای محلی توضیح لازم را داده ام و شما میتوانید به آرشیو سایتهای اختصاصی فداغ و فداغ نیوز بروید و ملاحظه بفرمایید و هر جا نیاز به توضیح بود در خدمت شما باشم
    جا دارد جهت اطلاع شهروندان عزیزم عرض نمایم پرونده تقسیماتی فداغ پس از اولین جلسه تقسیماتی هییت دولت به جریان افتاده و همکان به نتیجه استقامت در امر تحقق ارتقاء دهستان خواهیم رسید اینشاالله . البته اینرا هم بخوبی میدانم که مردم شریف دهستان و فداغ و نیز مسولین بدلیل زمانبر شدن پرونده خسته شده اند و حتی بخداوند خودم هم خصوصا از زخم زبانها خسته شده ام اما خدای متعال به ما دستور داده است ( فالستقم کما امرت ) و با خدای خودم عهد کرده ام تا احقاق حق مردم و حصول نتیجه نهایی اعلام مصوبه دولت و استقرار بخشداری در فداغ از هیچگونه پیگیری و همکاری دریغ ننموده و کوتاهی ننمایم
    در پایان دست بوس زحمات فرد فرد اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار محترم هستیم واز همگان خصوصا خیرین عزیز که در امر خیر و خداپسندانه آبادانی مشارکت نموده اند تقدیر و تشکر داریم و از همه مخصوصا مدیران سایتها در خواست دارم برای بزرگ جلوه دادن کار شورای محترم اسلامی نام ملی شورای اسلامی را به شورای سازندگی و یا عبارات دیگری تغییر ندهند خصوصا در باره شخص رییس شورا اغراق و افراط نکنند و آنها را بعنوان سر دار سازندگی والقابهای ملی نخوانند وازبه کار بردن نسبتهای دیگری که باعث تضعیف آنها میشود خودداری نمایند و اجازه دهند تا به نحو احسن وظیفه محوله را انجام دهند . والسلام علیکم و رحمت الله
    با احترام مجدد : علی اصغر خاکبیز
    َ

  14. آقای خاکبیز اولا که تقریبا اکثر بازدیدکنندگان سایتهای مختلف با نامهای مستعارنظرمیدن مثل بنده و خیلی های دیگر.
    دوما شما میتوانید بطور شفاف پاسخگوی کارهای خود در شورای قبل به مردم باشید
    سوما شما رزومه کارها و مناصب خود از گذشته تاحال را نوشتید قطعا از این منصبها برای استفاده شخص خود نیز سودهای کلانی داشته است
    چهارما که شما پول از شورا گرفتی برای بخش شدن فداغ پس به شما سمتی داده اند اگر ندادند پس میلیونها تومن پول روی چه حسابی از بیت المال به جنابعالی پرداخت شده
    پنجما که مردم فهیم فداغ خودشان میفهمند چه کسی وچه ارگانی را با چه القابی استفاده کنند پس شما ناراحتی از استفاده مردم فهیم برای شورای سازندگی
    ششما که شما تا الان یک کا ر مفید هم برای فداغ انجام ندادی جزء حرف؛اگر‌کردی بفرما تامردم بدون جزو رزومه هات بیار
    هفتما که ما مثل شما بلد نیستیم لفظ قلم بنویسیم همینجوری کوچه بازاری مینویسیم پس ببخشید
    و هشتما هم تشکر از سایت پربیننده جنوب کشور گریشنا که به نظرات بینندگانش ارج مینهد البته نظرات نباید توهین آمیز باشد
    باسپاس ازهمه

    1. سلام
      البته صحبت‌های شما توهین‌آمیز نیست اما اتهام‌آمیز است به خاطر همین ممکن است که در آینده نظرات شما منتشر نشود.
      در ضمن بهتر است با نام حقیقی خود نظر بدهید.

      1. با سلام خدمت دوست عزیزم محمد خواجه پور شما در جواب دوستمون فرمودید که حرفهای شما اتهام آمیز است پس چرا حرفهای اتهام آمیز منتشر می کنید ؟
        آقای خواجه پور یک بار دیگر اعلام میدارم به این بحث بی فایده خاتمه دهید در غیر اینصورت باید جواب خیلی از فداغیها را بدهید و عواقب آن را نیز پذیرا باشید

  15. باسلام وعرض ادب خدمت مدیریت محترم سایت وزین گریشنا؛
    بنده درتمامی سایتها وتمامی نظرات تمام سعی خود را میکنم که کوچکترین توهینی به کسی نشه ولو غیرعمد.
    درمورد جناب خاکبیز هم کوچکترین توهین نشده و نباید هم بشود.
    در مورد اتهام که میفرمایید واقعا همچین شبحاتی در مورد این عزیز وجود دارد.
    درمورد نام واقعی هم که میفرمایید باید عرض کنم فداغ محیط کوچی هست نه اینکه کسی بترسه از کسی فقط یخورده ازت دلگیر میشن وباعث کدورت میشه درحالی که اکثرا باهم طایفه هستن.
    بازهم تشکر ازشما که گوشزد مینمایید
    موفق و پایدار باشید

  16. سلام مجدد
    برادر من درست است که اکثر بازدید کنندگان با نام مستعار وارد سایت میشوند اما فراموش نکنید وجود نام مستعار برای بازدید و نظر است و نه مناظره
    ۲ بنده گزارش روند پروند تقسیماتی فداغ در دو جلسه عمومی با حضور بیش از هزار نفری مردم و از سایتهای محلی و شهرستان توضیح دادم . مگر نه اینکه شما فداغی هستی چرا چند باره میپرسید ؟
    ۳ بنده از خدمات رسانی به مردم چه سود و منافعی را برده ام ؟
    ۴ نامگذاری نهاد مقدس مردمی و دولتی شورای اسلامی یک مصوبه است نه یک سلیقه و ما باید به مصوبه نظام و دولت احترام بگذاریم و نه آنکه جو گیر شویم و نامگذاریها را سلیقه ای تغییر دهیم . و یا اینکه تا جناب آن برادر کار میکند سردار سازندگی است و اگر بهر عللی کار آیی لازم را نداشت تاریخ مصرفش تمام میشود و باید برود وخدای ناخواسته او را دزد و خاین بنامیم !! شما نباید به اعضای محترم و خدوم شورای فبلی اتهام وارد نمایید این کار شما نابخشودنی است اگر تعقل کنید
    ۵ باور کنید کسر شان خودم میدانم خدماتم را برای شمای مجهول المکان و نام که تاثیری در گفتن و نگفتن ان نیست بیان نمایم . مگر این عبارات در عناد و لجاجت شما تاثیری گذاشته است؟ ” برادر من هر توضیح و برهانی برای شما اورده ام که باز حرف خودتان میزنید ” شما به دفاع من دقت ندارید . مثل اینکه شما علامه دهر باشید اجتهاد بنفس میکنید و فقط اتهام و ناسزا میگویید شما بروید خدمات بنده را از فهیمان فداغ بپرسید . خودتان باشید و نقابتان را بردارین و با عناوین مستعار مختلف اینقدر به بنده و مسولین شریف ناسزا نگویید . وجدانتان را قاضی عملتان قرار دهید .
    ۶ شما اگر بر گفته خودتان صادق هستید وبرهان لازم را دارید که خاکبیز تضییع بیت المال کرده است بر اتهامی را که زده اید ایستاده اید چرا هر روز و هر بار با نام متغیر ظاهر میشوید و ناسزا میگویید .چرا یا نام یک فداغی ظاهر میشوید ” فداغیهای مقیم بندر عباس ” ظاهر میشوید ؟ چرا فداغیهای مقیم بندر عباس را در نوک حملات فحاشی خودتان قرار داده و خود در پشت سر این مردمان بی اطلاع از رفتار شما قرار داده اید بنظر خودتان این رفتارشایسته یک انسان بقول خودتان بازاریست ؟؟ تعجب میکنم که آیا شما فداغی هستید ؟!! آیا برای کارهایتان توضیحی دارید ؟!
    ۷ هفتمی را باور دارم و مدیران سایتها هم میدانند . تو که بلد نیستی لفظ قلم بکار ببری چرا مناظره میکنی . برادر من لفظ قلم را یاد نگرفته ای معرفت را هم یاد نگرفتی ؟ . یا اینکه هر کس کوچه و بازاری شد باید به مردم فحاشی و اتهام وارد کند و بعد هم بگوید ببخشید که لفظ قلم را نمیدانم .
    ۸-بالاخره شما ۱یک فداغی هستی و ۲یا فداغیهای مقیم بندر عباس هستی و۳ یا دلسوز مردم هستی و یا ۴طرفدار مردمی ۵ و یا یک گراشی ؟؟!!! باور کنید شما هیچکدام از اینها نیستید و شما هوش سیاه هستید ! پیشنهاد میکنم یک بار هم با نام هوش سیاه وارد شوید و جزو ششمین نام مستعار خودتان قرار دهید
    بعنوان خیر خواه شما توصیه میکنم دست از نفاق بردارید و در بین مردم تشویش نیندازید از تنگ نظری در آمده و بدنبال صلح و آرامش باشید و حرفهای بد و فحاشی را کنار بگذارید – بفرمایش حافظ ” حافظا علم و ادب دار که در محضر شاه – هر که را نیست ادب لایق صحبت نبود ”
    با مستنداتی که در بایگانی سایتها با ذکر تاریخ موجود است عرض میکنم شما چندین بار انهم ببهانه واهی به بنده و دیگران فحش داده اید . ادب و معرفت شما کجاست ؟ با وجدان خودتان قضاوت کنید آیا این رفتار شما تنش زا نیست ؟ و هر کس این موضوع فحاشی را نداند شما خودت که میدانی آخر کسی خودش را که نمیتواند فریب دهد شما خودت میدانی که چقدر ناسزا گفته ای فکر نمیکنی روزی باید جواب ناسزاهایت را بدهی
    ۹ بنده وظیفه ندارم به شما گزارش کار بدهم باور کنید تا این مقدار هم که در جوابیه قبلی ام جواب شریف داده ام احترامتان داشته ام . شما بعنوان شیخ الرییس و وکیل الرعایا نامه بیاورید بنده همه پرونده های ( تاسیس نمایندگی دفتر برق فداغ – شورای سیاستگذاری ایمه جمعه فارس و پرونده بخش فداغ را به شما بدهم

    اصلا شما باش ظریف بنده به رییس جمهور میگم پرونده هسته ای را بشما تحویل دهند خوبه !!!!! ؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    و در پایان خدمت مردم شریف عرض نمایم طی ملاقاتی که یکی دو روز قبل با یکی از برادران عزیز و مسول که انصافا موجب افتخار ما و منطقه هستند در ساختمان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با نماینده شهرستان داشتیم و در اینجا موقعیت را غنیمت دانسته و از برادر عزیزمان که هم به وزارت کشور مراجعه داشته و هم علیرغم حجم زیاد امورات خودشان به قرار این ملاقات تشریف آوردند از طرف خودم و شما مردم شریف قدردانی نمایم . در این ملاقات که چندین موضوع بر رسی و اهم آن به رییس محترم شورای اسلامی فداغ گزارش گردید و مکاتبات آن در شرف انجام است مقرر شد در هفته جاری حتی المقدور باتفاق جناب دکتر جعفرپور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی پیرو حضور و در خواست کتبی هفته گذشته خود در وزارت کشورحضور یافته و ایشان نسبت به گردش کار پرونده تقسیماتی فداغ اقدام لازم مبذول فرمایند
    با احترام : علی اصغر خاکبیز

  17. این استاندار که بنده خدا ها رفتن پابوس، چکاره است؟!! کجاییه که بچه همین اطرافه؟ استاندار اسمشه یا فامیلش؟ کاش مینوشتین.

  18. باسلام
    جناب اقای خاکبیز
    ۱-بنده یک فداغی میباشم ودراین محل زندگی میکنم لطفا بنده رابادیگر منتقدان خود که ماشا الله کم هم نیستند یکی ندانید.منتقد زیاد داری میخواهی آنرا کم جلوه دهی
    ۲-اینجانب درحال مناظره با جنابعالی نمیباشم واشتیاقی هم ندارم.شما آنرا به شبه مناظره تبدیل نمودید.بنده فقظ نظرخودرا به سایت پربیننده گریشنا میفرستم
    ۳-راجع به استفاده از القاب جهت اشخاص وشورای سازندگی جنابعالی تعیین کننده آن نمیباشید لطفا امر نکنید.مردم فهیم فداغ خودشان بهترازشما میفهمند پس ازاستفاده مردم بزرگواراز این القاب که به ذائقه شما و دوسان شما خوش نمی آید برای آن عزیزان ناراحت نشویدوبر اعصاب خود مسلط باشید
    ۴-درتمامی نظرات خود میفرماییدکه بخاطر مجهول الاسم بودن بنده وامثال بنده شمانباید پاسخ دهید ولی جنابعالی نظر پشت نظر خطبه پشت خطبه یکی از دیگری بلندترو بی محتواتر مینویسی
    ۵-شما میفرمایید ازخدمات رسانی چه سودی برده ام؟باید عرض نمایم که شما اولا اثبات بفرمایید که خدماتی انجام داده اید سپس سؤال بفرمایید.ماکه تایحال خدمتی ازشما ندیده ایم جزء حرف
    ۶-بنده که لفظ قلم یاد نگرفته ام ونخواهم گرفت از جنابعالی که ادعای لفظ قلم داری به مراتب معرفت وشخصییت بالاتری درا هستم پس توهین نکن
    ۷-درتمام نظرات خود در سایتهای مختلف خواهشا فقطنظر شخصی خودرا بنویس وآنرا تبدیل به خطبه بی محتوا نکن.کسی خواهان مناظره باجنابعالی نیست خودت طلب مناظره میکنی برادرمن
    ۸-اگر امکان دارد سمت خودرا در فداغ یا شهرستان استان یا کشوربفرمایید چیست که امر ونهی مسئولین در فداغ وشهرستان میکنی وبرای آنها نسخه میپیچی؟مسئولین فداغ وگراش از جنابعالی بهتر میفهمند چه کنند و چه نکنند.
    باتشکرفراوان از مردم ومسئولین خدمتگذار ومدیریت سایت جهت اطلاع رسانی

  19. باسلام
    بنده هم به نوبه خود از این شورای خدمتگذار خصوصا جناب آقای جهان پناه نهایت سپاسگذاری مینمایم وبه امید موفقیت هرچه بیشتر برای این عزیز.
    مطلبی راهم خدمت برادر عزیز جناب آقای خاکبیز عرض نمایم که این قضیه را اینقد کش ندهد که باعث کدورت بین جنابعالی و برخی همشهریان خواهد شد.هرکس باید نظر شخصی خود را ابراز نماید و از نوشتن طومار و روضه خودداری کند.شما در این کامنتها آسمون ریسمون به هم میبافی تا خودرا شخصی دلسوز برای فداغ جلوه دهی درحالی که اینطور نمیباشدودر طومار (کامنت)قبلی هم شما فرمودید که به شورا و شخص ریس آن نگویید سازندگی الان بنده بعنوان یک شهروند فداغی از شورا رضایت دارم و دوست دارم آنرا هر لقبی که برازنده انهاست صدا نمایم.فکرنکنم کسی باید از شما اجازه بگیره.از میان نظراتت به وضوح میتوان آثار ناراحتی و حرص خوردن را در شما مشاهده نمود.
    آخر ما هم نفهمیدیم شما چه سمت دولتی در کشور دارا میباشید که با اطمینان خاطر به مسِِولین محلی و شهرستان دستور میدهید که چرا لار خدمت استاندار نرفتید وچرا جدا رفتید واینرا گفتید وانرا نگفتید و…
    وعلاقه شدیدی به لار و لاری داری از کامنت اول جنابعالی میتوان فهمید.
    درضمن ما جزء شهرستان گراش هستیم و باید با گراشی ها هماهنگ باشیم نه با لار.
    ومن الله توفیق

  20. باتشکر از دوستان فداغ که مسایل شهر خود را دنبال میکنند واظهارنظر مینمایند.
    از زحمات تمامی این عزیزان چه خاکبیز چه شورا بایستی قدردانی شود بالاخره همگی این عزیزان تلاش خود را انجام داده اند.
    راجع به شغل اقای خاکبیز که دوستان سوال فرموده اند تاجایی که بنده باایشان درارتباطم این بزرگوار در یکی از ادارات دولتی شیراز بعنوان راننده مشغول بکار میباشند.
    باتشکر از تمامی دوستان
    و تشکر ویژه از مدیریت سایت که کم وبیش به خبرهای مربوط به فداغ هم میپردازد

  21. سلام به همگان خصوصا همشهریان عزیزم . باور کنید از سرو کله زدن با این انسان لجوج خسته شدم اما جوابیه حقیر صرفا جهت استحظار شما و در مقام دفاع بعرض شما رسانده ام امید که در دل این برادر اثر نماید
    جناب یک فداغی جناب فداغیهای مقیم بندر عباس . جناب دلسوز مردم . جناب طرفدار مردمی و در پایان جناب یک گراشی خوب گوش کنید لطفا . سعی میکنم بقول خودتان خطبه ننویسم و فقط دفاع نمایم
    شاید اول شک داشتم اما الان یقین دارم که انسان دروغگو کم حافظه است . صرفا برای پی بردن به اشتباهتان به ۴ فقره اتهام توهین آمیزتان جواب میدم
    برادر عزیز شما ببهانه واهی و کذب مخالفت بنده و باصطلاح جناح وابسته به بنده . با شورای فعلی حملات توهین و اتهامتان را نسبت به بنده واعضای محترم و خدوم شورای قبلی از اینجا شروع کردین ” ۱ – شما اتهام زدید . اززمان رای نیاوردن جناح شخص جنابعالی وتغییر تمامی اعضای قبل و روی کار آمدن جناح مخالف شما که جناب آقای جهانپناه هیچگونه پیشنهاد سمتی چیزی به شما نداد تا پول شورا را حیف و میل نکنید مثل سابق که اینکارا کردید
    ” ۲ – شما اتهام زدید . قطعا از این منصبها برای استفاده شخص خود نیز سودهای کلانی داشته است ”
    ” ۳ – شما گفتید . در مورد اتهام که میفرمایید واقعا همچین شبحاتی در مورد این عزیز وجود دارد. ”
    ” ۴ – شما گفتید . فداغ محیط کوچکی هست نه اینکه کسی بترسه از کسی فقط یخورده ازت دلگیر میشن وباعث کدورت میشه درحالی که اکثرا باهم طایفه هستن. ”

    اتهام وارد کردن آسان است و یا ممکن است اما اثبات اتهام کار دشواری است شما با اتهامتان حرمت مرا زیر سوال برده اید و ثابت میکنم قصد شما اختلاف افکنی و آبروریزی است . من با استفاده از حرفهای متخاصم و دو پهلوی خودتان اتهامت را تکذیب میکنم و فکر نمیکنم برای معاندی مثل شما که آبروی مارا هدف گرفته اید نیاز به توجیح خاصی باشد
    وقتی شما میگویید قطعا . حتما باید به یکی از یقینها رسیده باشید مانند علم الیقین و حق الیقین و عین الیقین
    ————————-
    در جواب اتهام واهی اول شما که گفتین ” ازروی کار آمدن جناح مخالف شما ” تعجب میکنم شما با چه استنادی میدانید شوری جدید جناح مخالف من هست . آیا شما میدانید و تا بحال میدانستید رییس محترم شورای جدید قبل از انتخابات چه مشورتی با بنده داشته اند وبعد از انتخابات صحبت ایشان به بنده چه بوده است . البته در صورت درخواست همکاری بیشتر اینشاالله تا پایان تصدی مسولیتشان با افتخار در کنار آنها و مردم شریف فداغ خواهم بود ؟ چرا خود را به نفهمی میزنی یا توقع ذاشتی این مشورتها در حضور شما انجام میشد !! آقای بازاری من که به شما گفتم با جناب رییس شورای جدید تماس بگیرید چرا کور کورانه و آنچه که هوی نفستون میگه مینویسی . عزیز من از خدا بترس چرا میخواهید سنگ تفرقه را در بین شورای قبلی و شورای فعلی و بین ما و مردم بیندازید لطفا بروید از ایشان جناب جهانپناه استعلام بگیرید تا خیالتان راحت شود . یا توقع داشتین برای مشورت با بنده از شما اجازه میگرفت !!!
    در جواب اتهام واهی اول شما که گفتین ” قطعا از این منصبها برای استفاده شخص خود نیز سودهای کلانی داشته است ” شما چجوری و با چه جرآتی مینویسید ( قطعا سودهای کلانی داشته است ) واقعا نزد خدا و وجدانتان برای حرفهای دو گانه خودتان استدلالی دارید . حرف دیگرت را هم ببین که در جواب جناب خواجه پور که به شما معترض شدند و به شما تذکر دادند که مطالب شما اتهام امیز است گفتین ” جناب خواجه پور در مورد اتهامی که میفرمایید واقعا همچین شبحاتی در مورد این عزیز وجود دارد. ” قضاوت با خودت . آیا شما فرق شبهه با قطعا را میدانید یا نادانسته هر چی از انگشتتان ببارد مینویسید !!
    در جواب ادعای واهی و نفاق گونه شما که گفتین ” فداغ محیط کوچکی هست نه اینکه کسی بترسه از کسی فقط یخورده ازت دلگیر میشن وباعث کدورت میشه درحالی که اکثرا باهم طایفه هستن. ” علیرغم اینکه انسان مجهولی هستی ابراز نموده ای شما از کسی نمیترسی و دوست نداری ازت دلگیر بشن و دوست نداری کدورتی پیش بیاد ! اگر دوست نداری کدورتی پیش بیاد چرا دروغ چردازی میکنی آیا وجدانت قبول میکند سنگ اختلاف بین مردم و مسولین بندازی . تعجب میکنم چجوری وجدانت قبول میکند به چیزی که شبهه داری قطعیت بدی . و در پایان چرا و به چه منظوری وجدانت قبول کرد این بحث را دامن بزنی . شما بنده را بعنوان مخالف شورا معرفی و در برابر اعضای آن خصوصا جناب جهانپناه قراردادی و به این بهانه موضوع را به رسانه کشاندی . آقای مدافع حقوق بیت المال و بشر شما اگر یک مورد مخالفت بنده را چه کلامی و چه نوشتاری با اعضای شورای اسلامی و شخص جهانپناه و یا حتی دهیار محترم و یا اشخاص دیگری که در امورات آبادانی و عمرانی مشارکت داشته و دارند از جوانی ام تا کنون ثابت کردی من بشما حق شرف خواهم داد . اما بدان روزی بخاطر اتهاماتی که در رسانه جمعی به بنده وارد نموده ای اگر به جرم نشر اکاذیب از شما شاکی شوم باید شما حق شرف بدهید .” برادرم از نشانه فرهیختگی آنست که در عین مخالفت با یک رفتار و عقیده به آن احترام بگذاریم ” شما باید یک عقده ای دیگر داشته باشی و به بچه ای شبیه شده ای که بدنبال کسی میگردد که او را هی کند و بهانه کند و بگرید تا عقده اش را خالی کند .
    هیچ نصیحتی را برای شما ندارم فقط برایتان متاسفم
    عقلا بهتر میدانند : داشتن مغز دلیل کافی برای انسان بودن نیست . پسته و بادام هم مغز دارند . برای انسان بودن باید شعور داشت
    با احترام : علی اصغر خاکبیز

نظرات غیر فعال

28 نظر
scroll to top