بستن

پیام‌نور اوز قهرمان فوتسال بین‌دانشگاهی

گریشنا:مسابقات فوتسال بین دانشگاهی به مناسبت روز دانشجو، بین شش تیم در روز‌های پنج شنبه و جمعه به میزبانی دانشگاه آزاد گراش در مجتمع فرهنگی ورزشی آبشار برگزار شد.
به گزارش محمد‌کاظم مقدسی خبرنگار سایت گریشنا؛بازیکنان دانشگاه آزاد گراش با دو تیم الف و ب،علوم پزشکی گراش با تیم‌های الف و ب، پیام نور اوز و دانشگاه آزاد لار، در این سری از مسابقات شرکت کردند.
بر اساس قرعه‌کشی انجام شده روز پنج‌شنبه چهاردهم آذر ماه تیم‌های دانشگاه آزاد الف با تیم علوم پزشکی الف، دانشگاه آزاد ب گراش با دانشگاه آزاد لار، پیام نور اوز با تیم ب دانشگاه علوم پزشکی گراش در مقابل هم قرار گرفتند.که تیم‌های علوم پزشکی الف و دانشگاه آزاد لار و پیام نور اوز با پیروزی مقابل حریفان خود به دور نیمه نهایی راه یافتند و تیم دانشگاه آزاد الف نیز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سایر بازنده‌ها به عنوان تیم چهارم به دور نیمه نهای راه یافت.
بر اساس قرعه‌کشی برای مشخص شدن رقیبان در دوره‌ی نیمه‌نهایی روز جمعه پانزدهم آذر ماه، دانشگاه آزاد الف گراش با علوم پزشکی الف و دانشگاه آزاد لار با پیام نور اوز مقابل حریفان خود قرار گرفتند که تیم آزاد الف و پیام نور اوز با پیروزی برابر حریفان خود به فینال این بازی‌ها راه یافتند.
در دور فینال تیم اوز با نتیجه هفت بر یک به پیروزی رسید و به این ترتیب تیم پیام نور اوز به عنوان قهرمان، دانشگاه آزاد الف گراش نائب قهرمان و تیم‌های علوم پزشکی الف گراش و دانشگاه آزاد لار به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
روز دوشنبه هیجدهم آذر ماه به تیم قهرمان و نائب قهرمان این مسابقات در دانشگاه آزاد گراش جوایزی اهدا خواهد شد.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top