بستن

فرودی یا قائدی، سومین فرماندار گراش کیست؟

گریشنا: اصغر فرودی و حسین قائدی مهمترین گزینه‌های فرمانداری گراش هستند.

به گزارش گریشنا روند تغییرات مدیران دولت دهم اکنون به مدیران شهرستان‌های رسیده است. در جنوب فارس بعد از انتصاب فرماندار لارستان و مهر در چند روز آینده فرماندار خنج نیز معرفی می‌شود. در گراش اصغر فرودی بخشدار پیشین اوز مهمترین نام است که شنیده می‌شود. علی اصغر حسنی که در سال‌های پیش در هلال احمر با فرودی همکار بوده است حامی اصلی انتخاب او به فرمانداری گراش است. فرودی شش سال از سال ۱۳۸۵ تا خرداد ۱۳۹۰ بخشدار اوز بود. او اهل روستای مارمه بنارویه است.

دیگر گزینه اصلی فرمانداری گراش حسین قائدی شهردار فعلی شهر گراش است. مهندس قائدی که به تازگی از سوی شورای شهر در سمت شهرداری ابقا شد ممکن است از ساختمان سرخ فلکه شهید برزگران به کمی بالاتر و ساختمان سفید بلوار سرداران برود. سابقه فعالیت‌های قائدی در شهرداری گراش و همچنین حمایت طیفی از حامیان دولت جدید در مرکز استان فارس پشتوانه قائدی است.

در طی این مدت که گمانه‌زنی برای انتخاب فرماندار جدید گراش در جریان بود نام‌های دیگری همانند حسین مهروری شهردار و بخشدار سابق گراش، سلیمان کرمی معاون فعلی فرمانداری گراش، عبدالرضا هرمزی سخنگوی شورای شهر و علی‌اصغر حسنی نماینده سابق مجلس و رییس فعلی شورای شهر نیز شنیده می‌شد. اما در نهایت دو نام فرودی و قائدی جدی‌تر از دیگر گزینه‌ها است.

نظر شما در مورد فرماندار آینده گراش چیست؟

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

13 نظر

  1. بنظرمیرسد مهندس حسین قائدی بصرف آشنایی بامسائل منطقه وشهرگراش برآقای فرودی ارجحیت داشته باشد. هرچند فعالیت های وی درسمت شهردار درطول ۵ سال واندی نیز شایستگی اورا مسجل کرده . اما بهرصورت اگراز۲ گزینه مندرج درگریشنا بخواهند یکی بساختمان بولوارسرداران راه یابند قائدی باعنایت به آشنایی با شهروشهرستان گراش ونیزسبق تلا شهایش درشهرداری گزینه جالبی است هرچند به آقای فرودی آشنایی ندارم ولی درهرحال ایجاب میکندکه فرماندارآتی گراش مدیری مدبر وتوانمند باشد و مردمداری را نیزسرلوحه خویش قراردهدومهمترین اصل میتواندشایستگیهای اوباشد در تدبرومدیریت وآگاهی به مسائل ومشکلات شهرستان که این خصوصیات درقائدی وجوددارد . انشاءالله فردی بساختمان سفید فرمانداری راه یابد که سازندگی ومدیریت ومردمداری ومهمترازهمه پاسداری ازخون شهداء گرانقدر و آرمانهای ارزشمندانقلاب اسلامی را باوجود خویش عجین کند . توفیق یارتان ./م

  2. جناب آقای قاسم ایزدیان کامنت گذار فوق
    با سلام
    آقای فرودی را تمام لارستانیها و گراشیها و اهل تسنن و تشیع می شناسند فردی است بسیار اعتدال گرا و کارکشته و خدا گواه است بدون کوچکترین سلیقه شخصی که در انجام امور به کار ببرد . سالهای حضور ایشان در شهر اوز بیشترین وحدت و همدلی بین برادان تشیع و تسنن بوجود آمد و با درایت و تدبیر تمام ادرات و نیروهای نظامی و انتظامی از وحدت و همدلی خاصی برخوردار بودند. خدا به ایشان توفیق دهد در سمت فرمانداری شهرستان گراش به خدمت مشغول شوند تا ببینید که چه لیاقتها و شایستگیهایی در ایشان نهفته است.

  3. من آنچه شرط بلاغ بود با شماگفتم
    اگراینگونه که شما گفتید باشد بچه های شورای هماهنگی ستاد روحانی اورا بعنوان اعتدالی قبول ندارند از آقایان رسئلی نژاد کرمی وقارفرد هرمزی بپرسید او نیروی لاراست با طراحی شاحسنی با هماهنگی با جعفرپور نماینده لاریها بازرنگی خود را وحدتی جازده سرحسنی هم کلاه گشاد گذاشته بعد صدایش درمیاد اما آنوقت سرمردم بیچاره بی کلاه ترازامروزاست

  4. بیچاره مردمیکه دل به تغییربه دست دولت تدبیروامید بسته بودند اکنون هرچه نگاه میکنند می بینند کسانی برای پستهای حساس در نقاط مختلف مطرح میشوند کجای این پاسخ به مطالبات مردم درانتخابات است اصلا استاندار دولت تدبیر کجایش تدبیری است که فرماندارانش باشند پس دلبستن به این دولت هم ندامت درپی دارد میگی نه بمان وببین حقیقتا فرودی کی معتدل بوده اودراوز اگر آرام بوده اوضاع اختلافی شیعه وسنی اقتضا میکرده اینجا گراش است وشجاعت میخواهد تا مسایل لاروگراش به نفع مردم پیش برود.

  5. جای بسی نگرانی است چرا فردی باید برای فرمانداری گراش مطرح باشد که (…) آیا او می‌تواند جواب توقعات بالای گراشیها را بدهد ما گراشیها از لار سالها خنجرخورده ایم چرا این اجازه را بزرگان شهر میدهند ؟؟؟؟ (…)بدانند ما جوانان گراشی بیداریم واجازه این خیانت تاریخی را به احدی نمی‌دهیم بدانند !!!!!!

  6. ما با توکل بر خدا به آینده امیدواریم و به دولت تدبیر و امید، امید داریم که انشاالله آینده ای روشن پیش روی ملت شریف ایران و مردم عزیز گراش خواهد بود.

  7. اقای فرودی تمام خصوصیات یک فرماندار دلسوز ومتعهد را دارند بعلاوه بومی بودن وشخصی معتدل وکاردان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top