بستن

انتخاب جعفرپور به عنوان عضو کمیسیون تلفیق

گریشنا:جمشید جعفر‌پور،نماینده لارستان، خنج و گراش به عنوان عضو کمیسیون تلفیق انتخاب شد.

براساس خبری که نوزدهم آذر ماه در سایت خبری دکتر جمشید جعفر‌پور منتشر شد؛بودجه کشور موضوعی است که هر سال نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن را بررسی و تصویب می‌کنند و فرایند دشوار، پیچیده و زمان بری را دارد.

با تقدیم لایحه بودجه سال ۹۳ از سوی دولت به مجلس، مراحل شکل‌گیری قانون بودجه کشور آغاز شده است. طبق آیین نامه داخلی مجلس پس از بررسی مواد لایحه بودجه پیشنهادی در جلسات کمیسیون‌های تخصصی، منتخبی از اعضای کمیسیون‌ها در قالب کمیسیون تلفیق به نهایی‌سازی مواد لایحه بودجه برای بررسی در صحن مجلس شورای اسلامی می‌پردازند و این کمیسیون نقش حساس و موثری در بودجه سالیانه کشور دارد.

نحوه انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق نیز از طریق رای مخفی نمایندگان است. به عبارتی هر کمیسیون تخصصی از میان داوطلبان عضویت در کمیسیون تلفیق دو نفر را که بالاترین رای را داشته باشند به عنوان نماینده آن کمیسیون به کمیسیون تلفیق روانه می‌کنند.

کمیسیون فرهنگی نیز امسال به انتخاب نمایندگان خود در کمیسیون تلفیق اقدام کرد و بر اساس رای اعضای کمیسیون فرهنگی به ترتیب دکتر جعفرپور و حجت الاسلام والمسلمین پژمان‌فر ،حائز بیشترین رای شدند و به کمیسیون تلفیق راه یافتند.

سال گذشته نیز دکتر جعفرپور و حجت الاسلام پژمان فر از سوی کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق فعالیت داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top