بستن

چند خبر کوتاه از ورزش

گریشنا: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در حال برگزاری است چند خبر کوتاه بخوانید از اجرای این مسابقات:

فیروز آباد قهرمان فوتسال بانوان گروه یک فارس:به گزارش مرتضی موغلی روابط عمومی ادره ورزش و جوانان؛مسابقات فوتسال دسته یک بانوان استان فارس گروه یک با شرکت شهرستان‌های فیروزآباد،گراش، داراب و اوز در سالن مجموعه ورزشی شهداء این شهرستان برگزار شد در این دور قهرمانی به تیم فوتسال بانوان فیروزآباد رسید.

 در این رقابت‌ها تیم فیروزآباد با برتری کامل و ۳ برد پیاپی و کسب ۹ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، بانوان داراب با تفاضل گل بهتر نسبت به گراش به عنوان تیم دوم صعودکننده شناخته شد و بانوان گراش و اوز از صعود به مرحله بعد بازماندند. این مسابقات با حمایت همه جانبه مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد. در مراسم افتتاحیه این مسابقات اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها و تشکر از حضور طهمورثی نایب رئیس هیات فوتبال استان و داوران اعزامی و عبدالرضا افشار مدیر باشگاه گراش جوان و خبرنگاران که در برگزاری مسابقات نهایت تعامل و همکاری با اداره ورزش و جوانان داشتند تقدیر و قدردانی کرد.

fotsalbanovan

صدو بیست دوچرخه سوار در جشنواره دهه فجر رکاب زدند:به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان؛ در نخستین روز از دهه فجر و سالگرد ورود حضرت امام (ره) به میهن اسلامی ۱۲۰ نفر از دوچرخه سواران مسیر میدان شهید برزگران تا گلزار شهداء را رکاب زدند. در این جشنواره از سوی هیئت دوچرخه‌سواری به بیست‌ودو نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب از مسئولین و دست اندرکاران این مسابقات به خصوص هیئت دوچرخه‌سواری، دبیران ورزش مدارس گراش و تلاش مستمر و خستگی ناپذیر نیروانتظامی به ویژه سرهنگ انصاری فرماندهی انتظامی و سروان روانبخش رئیس پلیس راهور شهرستان تقدیر و قدردانی نمود.

varzesh2

راهیابی سه نوجوان گراشی به مسابقات پینگ پنگ کشور:مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی کشوری نوجوانان استان فارس گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور شهرستان‌های شیراز، کازرون، مرودشت، فسا، جهرم، مسجد صاحب الزمان (عج) گراش، استهبان، لارستان، ارسنجان و سپیدان در خانه پینگ پنگ شیراز برگزار شد.

یکصد و ده راکت به دست از سراسر استان به صورت دوحذفی جهت شناخت نفرات برتر انتخابی استان به مصاف هم رفتند و در نهایت علی بخشی، پرهام فهام، عارف چشفر، آرین عادل، سپهر زارع و هادی فنی از شیراز، مهدی رامیارپور، علیرضا جعفری و محمدمهدی آخوندی از گراش، سینا نصریانی از لارستان، محمد خزائی از کازرون و کیارش فیروز از فسا به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند. این مسابقات زیر نظر هیات تنیس روی میز فارس برگزار شد. مسابقات آزاد و رده بندی دسته برتر نوجوانان کشور نیز از تاریخ ۲۳ الی ۲۵ بهمن ماه در شیراز برگزار می‌شود.

نفرات اعزامی نوجوانان گراش را مهدی رام یارپور، مسعود درویشی، محمدمهدی آخوندی، علیرضا جعفری، محسن عبدالهی، سینا سرخی، حمیدرضا اکبری، امیررضا جمالی، احسان وقارفرد و علی نام‌آور به مربیگری مرتضی و عبدالهادی موغلی و به سرپرستی ابوالفضل دیباچی تشکیل می‌دادند.

ping pong

رقابت دو تیم گراش جوان و هلال‌احمر برای پیروزی:به گزارش مجید افشار؛مسابقات فوتبال استانی در رده امید از سه‌شنبه بیست‌و دوم بهمن، با دیدار دو تیم، گراش جوان و هلال‌احمر در ورزشگاه شهدا گراش آغاز خواهد شد.

حسن‌زاده سرپرست تیم امید گراش جوان در مورد آمادگی تیم خود چنین می‌گوید:« تمرینات و بازی‌های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که روز سه‌شنبه یک بازی خوب و جوانمردانه‌ای را ارئه دهیم و با تلاش بازیکنان به پیروزی برسیم هر چند این را باید در نظر بگیریم که تیم هلال احمر تیم باتجربه‌ای است.»

آذربادگان سرمربی تیم امید هلال‌احمر نیز در این رابطه گفت:« بعد از مسابقات لیگ آزادگان دسته سوم کشور، مدیریت تیم اقدام به شرکت در تیم رده امید در مسابقات استانی داشت و تمرینات خوبی را پست سر گذاشتیم و آماده دیدار با تیم گراش جوان هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با یک بازی هماهنگ و تماشگر پسند به برد در این رقابت برسیم.

اعضای کانون غنچه‌های هلال‌احمر دویدند:به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر؛روز یکشنبه سیزدهم بهمن،در دومین روز از ایام الله دهه فجر یک دوره مسابقه دو همگانی با شرکت اعضای کانون غنچه‌های هلال مهد قرآن شکوفه‌های جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

 در این مسابقه که با حضور اولیاء و مربیان و جمعی از علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد صدو‌هفتاد،نونهال قرآنی به رقابت پرداختند.

در پایان به نفرات برتر این مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهداءشد.

varzesh3

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top