بستن

افسانه ۲۳ با صفحه‌هایی برای شادی و سرگرمی

گریشنا: شماره بیست و سوم نشریه افسانه ویژه گراش ۱۵ بهمن‌ماه منتشر شد. این شماره با تغییرات محتوایی از جمله بیشتر شدن صفحه‌های سرگرمی همراه بود.

«۳۰ پروژه آماده افتتاح» به همراه عکسی از مسابقات دو دهه فجر در فداغ روی جلد این شماره دیده می‌شود. سلام به سینما دیگر تیتر این شماره است که به برگرازی جشنواره عمار و جشنواره فیلم کوتاه کل گراش اشاره دارد.

خبرهای صفحه دوم نشریه را پیش از این در گریشنا خوانده‌اید. فاطمه یوسفی چند مطلب تحقیقی برای این شماره آماده کرده‌اید. در صفحه ۳ در مورد وضعیت مدیریت حوزه علمیه برادران از امام جمعه پرسیده‌ایم که  او جواب داده است: «حوزه مدیر دارد، من مدیر حوزه هستم.» یوسفی گزارشی نیز نصب کانالیزورها در خیابان امام دارد.

مصاحیه تفصیلی با فرماندار سابق در صفحه چهارم منتشر شده که در آن کریمی‌فرد معتقد است بد موقعی فرماندار شده است. در ادامه حسین فولادی رییس خانه اصناف از برنامه‌های این اداره برای تمرکز صنوف گفته است.

در صفحه‌های ورزش آغاز مسابقات ورزشی دهه فجر تیتر شده است که ادامه آن در شماره آینده منتشر می‌شود.

«زنگ آخر» صفحه‌های تازه طنز سرگرمی است که در این شماره دیده می‌شود. مطالبی از شبکه‌های اجتماعی و چند طنز تولیدی در این دو صفحه قرار دارد. جدول با جایزه کلات هم برای نخستین‌بار در افسانه منتشر شده است.

این شماره افسانه را می‌توانید از گریشنا دانلود کنید.(+) در پایگاه جامع مطبوعات ایران این شماره را ورق بزنید و در صورت تمایل با قیمت ۵۰۰ تومان نسخه الکترونیک را بخرید. (+) شماره‌های پیشین افسانه را می‌توانید به رایگان از گریشنا دانلود کنید.(+)

139211-Afsaneh23

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top