بستن

یک گراشی فرماندار سروستان شد

گریشنا: سلیمان کرمی معاون اردی فرمانداری گراش امروز به عنوان فرماندار سروستان معرفی می‌شود. یک سال بعد از نشستن کرمی بر صندلی معاونت فرمانداری گراش (+) او به سروستان می‌رود تا دومین گراشی بر صندلی فرمانداری شهرستان‌های استان فارس باشد.  به گزارش سرو آنلاین مراسم تودیع احسان خازن و معارفه سلیمان کرمی امروز ۱۰ اسفندماه در سروستان برگزار می‌شود. در حال حاضر حسین حسین‌شیری فرماندار شهرستان ارسنجان است و با انتصاب کرمی تعداد فرمانداران گراشی استان فارس به دو نفر می‌رسد. 13911207 Karami (36)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

19 نظر

  1. گریشنای عزیز! بهتر نبود قبل از اینکه بخواید با گراشی معرفی کردن یک غیرگراشی(اردی) سعی در افزایش آمار افتخارات گراش داشته باشید، کمی هم به پرونده حمایتی گراشی ها از آقای کرمی در طول یک سال حضور ایشون در گراش نگاهی مینداختین؟!! قطعا اگه یکسال گذشته تا الان رو کمی مرور می کردین، همچین تیتری نمیزدین.

    شاید هم این از رسوم شماست که …

    1. عملکرد گریشنا در طی این مدت نشان داده است که ما آقای کرمی را یک همشهری می‌دانیم و موفقیت ایشان را خواسته‌ایم. عملکرد گریشنا در این چند سال ایجاد همگرایی در شهرستان بوده است. در این مورد خود آقای کرمی بهتر از دیگران می‌توانند اظهار نظر کنند.

      1. جناب خواجه پور عزیز!
        روی صحبت من البته به مجموعه گراش بود. نگرش اشتباهی که نسبت به غیر بومی وجود داره باعث میشه تقریبا عمده متنفذین شهر، هیچ حمایتی از نیروهای غیر بومی نداشته باشند که وجود نخبگان جوانی مثل مدیریت گریشنا می تونه در تغییر این نگرش، مفید واقع بشه.

    1. شاگرد عزیز!
      بنده پسر عموی آقای کرمی یا پسر دایی ایشان یا هر کس دیگه ای که فکر کنید نیستم. صرفا به جهت پیگیری عملکرد ایشون در مدت حضورش در شهر گراش ایشون رو از این باب، یک طرفه می شناسم.

  2. سلام…هرکسی تفرقه مینداز در هر لباسی ومقامی باشه خیانت میکنه….همین که به نام گراش معرفی شدن کافیه برای حمایت از او

  3. با عرض تبریک وآرزوی توفیق خدمت آقاسلیمان کرمی عزیز،
    بنده نظر معلم محترم را تایید می کنم.ضمن تشکر از مدیریت محترم گریشنا،متاسفانه بسیاری از عزیزان گراشی برای غیر گراشی ارزشی قایل نیستند.برخوردی که برخی ازسرشناسان گراش با همین عزیز یعنی آقای کرمی در بحث فرمانداری گراش داشتند شاهد این مدعاست.

  4. باز سر وکله ایلیای طرفدار لار پیداشد؟تو گراش نشسته وضد گراشه و هر کاری هم برا روستاشون میکنیم باز هم گله داره؟همه چیز گراش دست مسوولین غیر گراشیه و نه اونا با مردم مشکلی دارن ونه مردم با اونا و همشون هم بعد از پایان ماموریتش دلشون برا گراش تنگ شده چه خودشون چه خانواده شون مثل دو فرماندار قبلی ولی شاید مشکل از شمای اردی باشه که توقع تون بالاست و ادعاتون که ؟؟؟هر چی هم بهتون خوبی بکنند باز قدرشناس نیستین؟؟؟؟

    1. نام شمای محترم!
      آنقدر نظرحضرت عالی دور از واقع وسبک است که حیفم آمد وقتم را صرف جواب دادن به شما کنم.
      (با عرض پوزش از مدیریت محترم گریشنا وخوانندگان محترم)

    1. علی آقای عزیز!ندونستم مشکل شماباحرف های بنده چیه.
      فقط این رو بگم که: اگرشما اطلاعاتتون درباره مساول مورد بحث به اندازه من بود شاید بیشتر حرف می زدی!!!!!

  5. با سلام.و وقت بخیر
    مدیر محترم سایت گریشنا
    واقعا برای یک نفر بحساب فرهنگی ومدیر بعدی بود چنین متنی رو بخوان برای اقای کرمی تو سایت بزارن.واقعا جای تاسف داشت.برین بخونین که لااقل یه کلمه اقا یا جناب رو پیش زمینه اسم وفامیل ایشون نکردین.
    متاسفم که جنین کینه توزانه برخورد میکنین.شما باید خجالت بکشین ازینکارتون.شما همیشه زورتون میاد یک نفر اردی رو بالاتر از خودتون بدونین.خداروشکر تا الانشم همه پارتی بازیها رو انجام دادین شما گراشیها.دیگه جای خالی نمونده.وبازم خداروشکر که همه شماها رو میشناسن.
    و در اخر از مردم عزیز شهر گراش هم معذرت میخوام.که جنین افرادی بشن سردبیر یا مدیر یک سایت.البته بحسابا.
    بازم خدایی هست.وانشالله دست مزدورانتونو از رو سر مردم شهید پرور ارد کوتاه خواهیم کرد.
    با تشکر.موفق باشین.

    1. اگر خبرهای پیشین گریشنا و یا سایت‌های معتبر دیگر را مشاهده کرده باشید مرسوم نیست در اخبار از عنوان آقا یا جناب استفاده شود. با توجه به این مقدمه بحث شما محل اشکال است به نظرم باید در استنتاج خود نیز تجدید نظر کنید.

  6. به نظر می رسه دوستان گراشی باید در نگرششون نسبت به غیر گراشی تجدید نظر بفرمایند.
    اگه “نام شما” کمی بیشتر به روابط متنفذین گراش با مسئولین شهرشون(حتی برخی مسئولین بومی) توجه کنند خواهند فهمید که نه تنها مسئولین غیر بومی شهر گراش “بعد از پایان ماموریتش دلشون برا گراش تنگ” نمیشه بلکه خیلی هم گله مند هستند نسبت به معتمدین و متنفذین.

    فقط کمی پرس و جو و اندکی دقت

نظرات غیر فعال

19 نظر
scroll to top