بستن

جایزه پنج میلیونی خالو راشد از جشنواره مطبوعات

گریشنا: راشد انصاری یک بار دیگر طنزپرداز برتر مطبوعات شد و جایزه پنج میلیون‌تومانی دریافت کرد.

Rashed Ansari

به گزارش صدف‌نیوز هرمزگان راشد انصاری طنز پرداز مطرح هرمزگانی از روزنامه ندای هرمزگان موفق به کسب مقام نخست طنز مکتوب در نوزدهمین جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری های کشور شد. انصاری هفته گذشته نیز در یزد برنده جایزه طنزنویس برتر شده بود.(+) او سال گذشته نیز در همین جایزه و چند جایزه دیگر را به دست آورده بود. (خبر در گریشنا)

به گزارش خبر آنلاین بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به پایان رسید. در این مراسم که شنبه ۱۷ اسفند در تالار وحدت برگزار شد، ۳۵ نفر از برگزیدگان بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت و حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد مورد تجلیل قرار گرفتند.

راشد انصاری از نشریه ندای هرمزگان برگزیده طنز نوشتاری بخش  استانی، محلی و منطقه شد به هریک از برگزیدگان علاوه بر لوح تقدیر و تندیس جشنواره مبلغ ۵ میلیون تومان به صورت دفترچه پس انداز اهدا شد.

به نوشته صدف نیوز راشد انصاری ملقب به خالو راشد دبیر سرویس طنز ندای هرمزگان است. وی متولد سال ۱۳۵۰ در روستای دیده‌بان از توابع بخش صحرای باغ لارستان است که به طور حرفه‌ای از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در زمینه شعر و داستان طنز آغاز کرده است. وی تاکنون چندین عنوان کشوری، منطقه‌ای و استانی را به دست آورده است. افتخارات و اشعار راشد انصاری را می‌توانید در وب‌سایت شخصی او بخوانید.

Matbohat

 

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top