بستن

لارستانی‌های تهران برای یازدهمین بار دور هم جمع شدند

گریشنا: هر ساله لارستان‌های مقیم تهران در یکی از روزهای بهار گردهم جمع می‌شوند. امسال اما این اتفاق در روزهای آخر اسفند رخ داد. یازدهمین گردهمایی‌های لارستان‌های دیگر ۱۶ اسفند در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. همایش لارستان‌های مقیم تهران یک روز پس از همایش لارستانی‌های مقیم بندرعباس برگزار شد. (+)

به گزارش محمد رستگار یازدهمین گردهمایی لارستانی­های تهرانبه همت جمعی از جوانان لارستانی تهران و با حمایت مالی مهندس سید ابراهیم علوی و پشتیبانی آقایان دکتر جعفرپور و دکتر غریبیبا حضور بیش از ۳۰۰ تن از لارستانیهای مقیم تهران برگزار شد.

پرفسور ارفعی ، مهندس راستی، قدرت احمدی، دکتر شیخی، حسین صبورایی (شهردار سابق لار)، مهندس محبی (نماینده سابق مجلس)، دکتر آیت اللهی و سرکار خانم دکتر قنبری از معروف‌ترین چهره‌های حاضر در همایش یازدهم بودند.

در این مراسم طی چند نماهنگ و سخنرانی یاد و خاطره حضرت آیت الله آیت اللهی، حضرت آیت الله موسوی لاری و مرحوم نخبه به نحو شایسته‌ای گرامی داشته شد و با خوش آمدگویی مهندس ابوذر مهربانی لاری سخنرانی‌های برنامه آغاز شد.

در این نشست دکتر حسین غریبی که به تازگی به سمت معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده است موضوعات مرتبط با قدرت ملی با نگاه به شاخص ها و عناصر دخیل در آنرا تشریح کرد.

دکتر جمشید جعفرپور  نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به اجمال از فعالیتهای اخیر و تشریح رویکردهای آتی و برنامه های در دست اقدام گزارش داد.

مهندس نادری منش از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری سخنرانی علمی این همایش با موضوع آینده پژوهی بود.

از دیگر برنامه‌های جذاب این نشست می توان به اجرای چند قطعه زیبای لاری توسط گروه موسیقی سرآغاز اشاره کرد. سید مصطفی کشفی نیز  اشعاری خاطره‌انگیز خواند. همچنین پخش دو نماهنگ خلاقانه با موضوعات لارستان و پشت صحنه گردهمایی بخش‌های تکمیلی همایش یازدهم بود.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب مولفین لارستانی با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب که با همکاری نشریه میلاد لارستان و خانه فرهنگ اوز تدارک دیده شده بود و همچنین نمایشگاه عکسی از سرکار خانم سارا عدالت با موضوع لارستان برگزار شد. در پایان نیز حضار با صرف شام پذیرایی شدند.­­­­

Larestaniha 11 (3)

 

 

9 نظر

    1. با سلام…
      دوستان کم لطفی نفرمایید لطفا… امسال نیز از اغلب گراشی ها که در بانک اطلاعاتی خود داشتند مطابق سالهای پیشین دعوت و اینجانب به همراه برخی دوستان در این همایش شرکت داشتیم…

  1. جناب آقای خواجه پور
    با سلام و عرض ادب
    لطفا در صورت صلاحدید اطلاع رسانی فرمایید:
    دانشجویان عزیز تهرانی می توانند با ارسال ایمیل حاوی اطلاعات فردی و دانشگاه محل تحصیل به گروه لارستانی ها ی تهران به آدرس LarestanihayeTehran@yahoogroups.com
    از ایمیل های اطلاع رسانی این گروه مطلع گردند.
    با سپاس

  2. با سلام؛
    تشکر از سایت وزین گریشنا به دلیل انعکاس خبر گردهمایی لارستانیهای تهران؛
    از آنجا که دسترسی به همه همشهریان (لاری، گراشی، اوزی، خنجی و …) در تهران به سختی صورت می گیرد تمام تلاش دست اندرکاران گردهمایی در سالیان اخیر بر آن بوده است که این گردهمایی محل همدلی و همراهی کلیه همشهریان مقیم پایتخت در راستای اعتلای منطقه باشد. بدون شک کلیه دوستانی که در تهران سکونت دارند، اعم از دانشجو و غیر دانشجو، می توانند با عضویت در گروپ لارستانیهای تهران با عنوان
    LarestanihayeTehran@yahoogroups.com
    و درج نام و شماره تماس خود جزء دعوت شدگان گردهمایی آتی قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top