بستن

هشدار: آدامس‌های تریدنت الکلی است

 

گریشنا: فروش آدامس‌های آمریکایی تریدنت به دلیل داشتن شکر الکلی ممنوع است.

پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان گراشی در نامه‌ای به اتاق اصناف در مورد فروش آدامس‌های تریدنت هشدار داده است. بر اساس اعلام پلیس اطلاعات آدامس‌های با مارک تریدنت حاوی مقادیری شکر الکلی است و طبق اعلام شبکه بهداشت شهرستان ماده سوربیتول که در شکر الکلی وجود دارد می‌تواند بر سلامتی خطرآفرین باشد و اثرات مخربی بر دستگاه گوارش و ایمنی داشته باشد.

بر اساس گفته دو تن از مالکین سوپرمارکت‌های گراش، پلیس در هفته اخیر اقدام به جمع‌آوری این مارک آدامس از فروشگاه‌های شهر کرده است.

trident

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

11 نظر

  1. چرا هزینه رو دس مغازه دارها میزارین از کجا اومده از هوا وارد کردن چه حرفیه این همه ادامس ادم عادی نمیتونه وارد کنه چرا از مبدا کنترل نشه…….بخدا ……….

  2. تصمیم گیرنده در این زمینه کیه؟ دلیل این ممنوعیت چیه؟ شکر الکلی و سوربیتول هر دو به طور گسترده در صنایع غذایی به کار میرن، هیچ ممتوعیتی هم ندارن، هر دو نوعی شکر کم کالری هستن
    اگه گیر به اون کلمه الکل هستش هم که با یه سرچ ساده متوجه میشین که مراجع اون رو حرام نمیدونن

  3. اگه پلیس اطلاعات بهتر از مراجع در مورد حرام و حلال میدونه که هیچ، وگرنه با یکم تحقیق متوجه میشین که مراجع خوردن این نوع آدامس ها رو بلا اشکال میدونن. بهتره ما کاسه داغتر از آش نشیم.
    اگه چون اسم شکر داخلش الکل توش هست پس ماء اشعیر که بدتره که اسمش به ایرانی میشه آبجو!!!! پس کل ایران دارن آب جو میخورن و حرامه.
    عجب از دست بعضی ها. اختلاس و خوردن مال مردم و ربا مشکلی نداره ولی آدامس حرامه

  4. ای بابا دنبال چند ادامس هستن که تو مغازها دارن میفروشن بقول معروف زورشون به خر نمیرسه گیر به پالونش میدن…اقیایون برید دنبال اختلاسها باجخوریها بگیرید که داره ایمان وشک به دل مردم میدازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top