بستن

آخرین شماره افسانه در سال ۹۲ منتشر شد

گریشنا: شماره اسفندماه نشریه افسانه گراش منتشر شد.

روی جلد شماره ۲۴ افسانه گراش خبر از تغییر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش می‌دهد. مسعود محسن‌زاده، محمدعلی فرجی و محمدهاشم درویشی گزینه‌های مدیریت آموزش و پرورش روی جلد این شماره معرفی شده اند. طرحی از جشنواره کل و یادداشتی از مسعود غفوری دیگر بخش‌های روی جلد این شماره است.

بعد از خبرها علی داوری‌فرد در ستون کتبه زخم با  مهرابی یک از جانبازان گراش گفتگو کرده است. در بخش گزارش نیز فاطمه یوسفی سری به مراکز توزیع سبدکالا در گراش زده است. پرونده این شماره به جشنواره کل اختصاص دارد. مسعود غفوری گزارشی از فیلمسازان گراشی در دوره دهم جشنواره کل تهیه کرده است.

یک ماه خبرهای پر تراکم ورزشی در صفحه ۷ قرار دارد. همانند شماره گذشته چهار صفحه پایانی به مطالب گوناگون سرگرمی اختصاص یافته است. دنباله داستان مجری، طنز زندگی دانشجویی، خاطرات نامزدی و جدول از جمله بخش‌های زنگ آخر است.

Afsaneh24-1

شماره ۲۴ روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه در گراش منتشر شد. به گفته محمد خواجه‌پور سردبیر نشریه شماره آینده به مروز وقایع سال ۱۳۹۲ شهر گراش اختصاص دارد.

شماره‌های گذشته افسانه را می‌توانید از گریشنا دانلود کنید (+). نسخه دیجیتال این شماره را می‌توانید از ایرن‌نیوز بخرید و از ماه بعد این نسخه در سایت جار نیز عرضه خواهد شد. همچنین این شماره را می‌توانید به رایگان از گریشنا دریافت کنید.(+)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top