بستن

جعفرپور در اولین روز کاری ۹۳ به گراش آمد

گریشنا: جمشید جعفرپور در نخستین روز کاری سال ۱۳۹۳ به گراش سفر کرد. دیدار نوروزی با خانواده دو شهید و بازدید از بیمارستان و دانشکده برنامه سفر نماینده مجلس به گراش بود.

13930105 Jafarpoor12

به گزارش سیدهادی عبدالرحیم زاده خبرنگار سایت آفتاب لارستان نماینده لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه ۵ فروردین ماه با حضور در فرمانداری گراش با فرماندار و اعضای دفتر خود در این شهرستان دیدار و در باب مسائل و مشکلات موجود گفت و گو کرد.

دکتر جمشید جعفرپور سپس از خانواده شهیدان نام آور، عظیمی و همچنین از آقای مرتضی واحدی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی عیادت کرد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس بعد از آن با حضور در بیمارستان امیرالمومنین علی  (ع) گراش از بخشهای اورژانس nicu، icu و ccu بازدید و از نزدیک با کادر پزشکی و پرستاری دیدار و گفت و گو کرد.
وی  پس از آن در جلسه ای که در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان برقرار بود حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش در این جلسه دکتر بهمنی رییس دانشکده علوم پزشکی ضمن خیرمقدم به دکتر جعفرپور گفت امیدواریم با تعامل، همکاری و همدلی گام‌های موثری در جهت ارتقاء وضعیت سلامت و بهداشت منطقه برداریم.

دکتر جعفرپور نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر بهمنی به ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گراش برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

در این جلسه دکتر محقق معاونت توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی گراش مشکلات و کمبودها در سطح بیمارستان و دانشکده را بیان کرد و از دکتر جعفرپور خواست تا نسبت به حل مسائل و مشکلات موجود با همکاری نیروهای علوم پزشکی اقدام کند.

به گزارش حجت عابدی روابط عمومی فرمانداری گراش؛نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات با برنامه‌ریزی و پیگیری قابل حل است، اظهار داشت:«باید فرصتی ایجاد شود تا مشکلات شهرستان گراش بدون واسطه و با حضور مسئولین پیگیری کنیم.»

دکتر جمشید جعفرپور با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های شهرستان این است که مردم بتوانند به راحتی در خود شهرستان خدمات دولتی بگیرند، افزود: «تلاش می‌کنیم تا هر چه سریع تر ادارات دولتی در مرکز شهرستان راه اندازی شوند.»

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبارات دانشکده علوم پزشکی گراش در سال‌های اخیر خبر داد و افزود:«باید تلاش کنیم در سال جدید اعتبارات بخش بهداشت و درمان در شهرستان گراش افزایش پیدا کند.»

او همدلی و همکاری و پیگیری منظم  و پیوسته مسئولین ادارات و شهرستان را عامل حرکت سریع تر در جهت رفع نیازها و مشکلات شهرستان عنوان کرد.

فرماندار گراش در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان  با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان  اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت:«اقتصاد و فرهنگ ضرورت‌های امروز جامعه هستند و تحقق این شعار نیازمند تدبیر و تلاش جهادی است.»

اصغر فرودی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید تلاش برای خدمت به مردم باید مضاعف باشد، افزود:«اولویت دولت تدبیر و امید کاهش و رفع مشکلات مردم است و در این راستا دولت مردان شبانه روزی تلاش می‌کنند.»

وی ضمن تقدیر از نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری رفع مشکلات شهرستان شد و تصریح کرد:«امیدواریم با پیگیری‌های که انجام می‌شود سهم شهرستان گراش از بودجه استانی و دو درصد نفت و گاز در سال ۹۳ افزایش یابد.»

نماینده دولت در شهرستان گراش استقرار ادارات و ارگان‌های دولتی در شهرستان را یکی از خواسته‌های مردم عنوان کرد و خاطر نشان ساخت:«با استقرار ادارات دولتی در شهرستان بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد و مردم بهتر می‌توانند از خدمات دولت بهرمند شوند.»

farmandariوی بر توسعه و ارتقاء دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش تاکید کرد و افزود:«با مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و درمان فرصت مناسبی به وجود آمده تا برای توسعه و ارتقاء سلامت مردم تلاش کنیم.»

فرودی با بیان اینکه شهرستان گراش پتانیسل صنعتی شدن را دارد، اظهار داشت:«بهره‌گیری از ظرفیت آحاد مردم با استفاده از توانایی‌ها و استعدادهای بخش‌های خصوصی و تسهیلات دولتی باید تلاش کرد تا شهرستان گراش به عنوان یک شهرستان صنعتی معرفی شود.»

دکتر بهمنی رئیس دانشکده علوم پزشکی و دکتر محقق معاون توسعه علوم پزشکی شهرستان گراش ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان خواستار پیگیری و توسعه دانشکده علوم پزشکی گراش شدند.

در این جلسه دکتر لطافت عضو شورای اسلامی شهر گراش خواستار تعیین محدود شهرستان گراش شد.

سپس فرماندار شهرستان گراش با حضور در دانشکده علوم پزشکی امام جعفر صادق (ع) شهرستان گراش با رئیس و پرسنل این دانشکده دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار گراش با بیان اینکه با ارتقاء دانشکده علوم پزشکی گراش شاهد رشد آموزش پزشکی و ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان در جنوب استان فارس خواهیم بود، اظهار داشت:«از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های لازم برای ارتقاء دانشکده علوم پزشکی گراش استفاده شود.»

اصغر فرودی با تاکید بر اینکه بسیاری از زیرساخت‌های بخش بهداشت و درمان در گراش آماده است،تصریح کرد:«با توجه به توانمندی‌های شهرستان و حضور همیشه در صحنه خیرین و مردم باید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا شهرستان گراش به عنوان قطب پزشکی جنوب استان و کشور معرفی شود.»

وی با اشاره به نقش خیرین در حوزه بهداشت و درمان افزود:«خیرین حوزه بهداشت و درمان نقش مهمی در ارتقاء سلامت جامعه دارند و مشارکت بخش خصوصی در این زمینه موثر است.»

فرماندار گراش حمایت همه جانبه  خود را در بخش بهداشت و درمان شهرستان اعلام کرد و با توجه به اهمیت این بخش رسیدگی به  آن را از اولویت‌های فرمانداری برشمرد.

دکتر خلیل بهمنی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرستان گراش در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشکده، خواستار همکاری همه جانبه ادارات و ارگان‌های دولتی در زمینه ارتقاء و توسعه دانشکده شد.

اصغر فرودی فرماندار گراش در بازدید از دانشکده علوم پزشکی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مرکز قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top