بستن

برگزیدگان جشنواره عکاسی کِرَسم اوز جایزه گرفتند

گریشنا: اولین جشنواره عکس کرسم اوز همزمان با برگزاری مراسم روز اوز به پایان رسید.
به گزارش وبلاگ انجمن عکاسی اوز مراسم اختتامیه اولین جشنواره عکس منطقه ای کرسم اوز در فضای باز پارک نوروز همزمان با روز اوز برگزار شد.
مراسم روز در میان استقبال مردم با اجرای فروغ هاشمی شاعر اوز برگزار شد. خوش آمدگویی مهندس مهرآوراناز شورای شهر اوز و سخنان امین بحرانی دبیر جشنواره و شمس الدین جام گوهری بخش آغازین مراسم بود.
عنایت اله نامور شاعر و زبان شناس و از مشاورین جشنواره کرسم دقایقی در مورد اهمیت برگزاری جشنواره عکس و معنای واژه کرسم صحبت کرد.
از بخش‌های جذاب این جشنواره مسابقه عکاسی آنلاین ویژه کودکان زیر ۱۵ سال بود. در این مسابقه ۵ نفر از کودکان از سوژه‌ای که روی سن مسابقه بود عکاسی کرده و همزمان توسط طاها قاضی‌زاده دبیر انجمن عکاسی اوز، بهزاد کرامتی و شمس‌الدین جام گوهری داوری و جوایزی به نفر برگزیده اهدا شد.
اجرای  سه قطعه موسیقی از دو گروه متفاوت هم بخش دیگری از برنامه پایانی بود. اجرای اول از آرش امیدوری و سعید هاشمی بود و اجرای دوم و سوم از گروه سعید خضری، مجتبی نجم دینی و  پوریا فولادی.
JAYEZE-MOBILE
در پایان مراسم اهدای جوایز با شور  وشوق خاصی برگزار شد و اولین جشنواره عکس کرسم اوز برگزیدگان خود را شناخت.
در بخش مهاجرت از عکس «مادر» اثر آرزو صالح نژاد تقدیر به عمل آمد و این هنرمند جایزه خود را به آتوسا آذری تقدیم کرد.
در بخش اوزی‌های خارج از کشور داوران از عکس آزاده خرمی تقدیر کردند.
در بخش بهترین استعداد دانش آموزی مهدیس مبصر با دوعکس، لوح سپاس و جایزه ۵۰ هزار تومانی را دریافت کرد.
در بخش بهترین عکس موبایلی عکسی از سپهر اسماعیلی انتخاب شد و جایزه  ۵۰ هزار تومانی را دریافت کرد.
در بخش نوستالژی سید رضا هاشمی، سهیل یادگاری و فاطمه کمالی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده و به ترتیب جایزه ۱۵۰ و ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی را  دریافت کردند. در این بخش از عکسهایی از علیرضا پدرام , فاطمه رنجبر , ثمین سپرتاج و هادی صدیقی تقدیر شد.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top