بستن

استارت دانشکده علوم پزشکی با رییس جدید‬

گریشنا:دکتر بهمنی در روزهای اول کاری خود در دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش از مراکز بهداشتی درمانی ارد و فداغ  بازدید کرد و همچنین با دانشجویان گراشی رشته‌ی پزشکی دیدار و گفت‌وگو کرد. این دانشکده در روزهای نخست سال جدید میزبان دکتر ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران نیز بود.

به گزارش سایت دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛ ده فروردین دکتر بهمنی به همراه معاونین دانشکده علوم پزشکی گراش از مراکز بهداشتی bazdid1-300x199درمانی ارد و فداغ بازدید کرد.

در این بازدید سرزده که از دقایق اولیه ساعت کاری روز یکشنبه آغازشد، دکتر محقق معاونت توسعه و مدیریت منابع،دکتر محمدی معاون بهداشتی و دکتر گلستان معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش،ریاست دانشکده علوم پزشکی را همراهی کردند.

دکتر بهمنی ابتدا از اورژانس۱۱۵ ارد بازدید و سپس در مرکز بهداشتی درمانی این بخش حضور یافت و از قسمت‌های مختلف این مرکز بازدید و ضمن گفتگو با پرسنل و کارکنان در جریان مسائل و مشکلات  قرار گرفت.

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش در فداغ نیز از مرکز بهداشتی درمانی بازدید کرد. در این بازدید‌ها که حدود چهار ساعت به طول انجامید،  دکتر گلستان و دکتر محمدی گزارشی از وضعیت موجود اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی ارد و فداغ ارائه کردند.دکتر بهمنی به تسریع در رفع مشکلات موجود و ارتقاء سطح سلامت منطقه و افزایش آگاهی مردم در زمینه سلامت تاکید کرد.

دانشجویان گراشی رشته‌های علوم پزشکی بود در didar1این جلسه دکتر بهمنی ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان گفت:«حس خودباوری در جوانان تحصیلکرده باید بیش از پیش تقویت شود.»

این برنامه، به منظورشناسایی جوانان دانشجو در رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی در سالن کنفرانس دانشکده برگزار شد، دانشجویان پس از معرفی خود، ضمن تبریک انتصاب دکتر بهمنی به سمت ریاست دانشکده، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش نیز توصیه‌های لازم را بیان کرد و ابراز امیدواری کرد که:«با حضور دانشجویان گراشی آینده‌ای روشن را در پیش رو خواهیم داشت و ما نیز با تمام توان و با جدیت مسائل مربوط به علوم پزشکی را به پیش خواهیم برد.»

بازدید دکتر ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران و از چهره‌های ماندگار ایران از قسمت‌های مختلف دانشکده علوم پزشکی گراش از دیگر خبرهای قابل توجه این دانشکده محسوب می‌شود.dr6-300x200

او رییس دوره‌ای انجمن پیوند اعضاء خاورمیانه و رییس بخش پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی شیراز است. در این بازدید، دکتر هاشمی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و چند تن دیگر نیز وی را همراهی می‌کردند.

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش ضمن خوش آمدگویی به دکتر ملک حسینی و هیات همراه  و ابراز خوشحالی از حضور وی در دانشکده گراش، توضیحاتی درباره قسمت‌های مختلف دانشکده و آزمایشگاه تحقیقات علوم پزشکی گراش ارائه داد.

 

6 نظر

  1. بنام خدا:
    با سلام، انتصاب جنابعالی که از سرمایه های ارزشمند شهرستان گراش هستید به ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش تیریک عرض می کنم. بامید روزی که جوانان با همت، راهنمائی ها، و ارشادات شما قله های علم و دانش را فتح کنند. موفقیت بیش از پیش شما از خداوند منان خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top