بستن

میلاد لارستان: رشد ۱۴.۹ درصدی مسافر فرودگاه لار در سال ۹۲

گریشنا: شماره ۷۸۴ میلاد لارستان، اولین شماره این نشریه در سال ۱۳۹۳، منتشر شد. «خاطرات یا مخاطرات: نقدی بر تحولات لارستان» تیتر مطلب اول این شماره است که به قلم عباس رستمی نگاشته شده است. مویدی، سردبیر میلاد، نیز در سرمقاله‌ای با عنوان «اقتصاد مقاومتی و مسئولیت مسئولین» به شرح نام‌گذاری سال ۱۳۹۳ و مسئولیت‌های ناشی از آن پرداخته است.

Milad784

در صفحه دو، عنایت انصاری‌فرد، مدیر کل فرودگاه لار، از رشد ۱۴.۹ درصدی مسافر فرودگاه لارستان در سال ۹۲ خبر داده است. او گفت: در سال ۹۲ با انجام ۱۵۸۴ پرواز از فرودگاه لارستان ۱۱۳۶۰۳ نفر مسافر و ۲۷۰۶۴۵۰ کیلوگرم بار جابه‌جا شده است که نشان‌دهنده افزایش ۱۲ در صدی تعداد پرواز و ۱۹.۱ درصدی میزان جابه‌جایی بار نسبت به سال ۹۱ است. خبر برگزاری اختتامیه سومین سوگواره عکس عاشورایی قاب سرخ و معرفی برندگان در صفحه دو آمده است.

در صفحه ۶، معرفی چهار امام‌زاده در لارستان (امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، امامزاده میراحمد بریز، امامزاده سید عفیف الدین –شاه زندو-(ع) بیرم لارستان، امامزاده میر ابول‌به واقع در بیرم لارستان) به نقل از خبرگزاری تسنیم کار شده است.

در صفحه آخر نیز خبر کشف ۳۲۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق توسط سپاه پاسداران لارستان، و برگزاری جلسه شورای اداری لارستان و اعلام خبر راه‌اندازی ADSL در ۴۰ روستای لارستان در سال جدید آمده است.

میلاد لارستان را می‌توانید به فرمت پی‌دی‌اف از اینجا دریافت کنید.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top