بستن

دو خبر از آموزش و پرورش

گریشنا:سه کلاس درسی با همت خیر گراشی در روستای کنگ‌وریشه افتتاح شد و تعداد چهل‌وچهار دانش‌آموز گراشی در سی و پنجمین دوره مسابقات پنج گانه قرآن کریم و معارف اسلامی دانش آموزان فارس شرکت کردند.

مهرداد بدیع‌زادگان روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش گزارشی از این دو خبر برای گریشنا ارسال کرده است.

افتتاح سه کلاس درسی خیر‌ساز در روستای کنگ‌وریشه

سه شنبه نوزدهم فروردین ماه نود و سه، سه کلاس درسی خیرساز با حضور مجمع خیرین مدرسه‌ساز،مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش ، نمایندگان فرمانداری و بخشداری، شورای اسلامی فداغ،دهیاری کنگ‌وریشه و بانی خیر  در روستای کنگ‌وریشه افتتاح شد.

در این مراسم خدیجه سالاری همسر مرحوم حاج رضا عظیمی خیر این سه کلاس، این پروژه را افتتاح کرد.

نریمانی از معتمدین دهستان فداغ ضمن تشکر از حضور مسئولین و همت سالاری در ساخت این سه کلاس، به پیش قدم بودن مردم گراش در کار خیر و حضور بیش از ۴۰۰ سال کار خیر، خیرین گراشی و ساخت مدرسه،مسجد،حسینیه، آب انبار و … در منطقه اشاره کرد و گفت:«با توجه به محرومیت و نیازهای موجود از خیرین خواهش می‌کنم که همچون گذشته مردم و منطقه را از حمایت‌های خود بهره‌مند سازند.»

در ادامه حاج احمد درویشی مدیریت مجمع خیرین مدرسه ساز، ضمن تقدیر از سالاری، توضیحاتی بدین شرح در مورد این پروژه ارائه کرد:«کلنگ این ساختمان در سال گذشته بر روی زمینی به مساحت ۱۲۰ متر مربع زده شد و با هزینه‌ای بالغ بر ۰۰۰ ۰۰۰ ۴۵ تومان در سال ۹۲ به پایان رسید.»

سپس از خدیجه سالاری برای ساخت ۳ کلاس درسی و حاج محمود جعفری به دلیل اهدای ملزومات مدرسه از طرف مدیریت آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی کنگ‌وریشه تقدیر شد.

kang- resheسی‌وپنجمین دوره‌ی مسابقات پنج‌گانه‌ی قرآن و معارف

سی و پنجمین دوره مسابقات پنج گانه قرآن کریم و معارف اسلامی دانش‌آموزان فارس جنوب استان به میزبانی منطقه گله دار در بخش خواهران، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه بیستم و بیست‌ویکم فروردین ماه در حال برگزاری است.

کاروان دانش‌آموزی شهرستان گراش عصر روز چهارشنبه بیستم فروردین ماه، زیر نظر معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش با سه دستگاه مینی بوس و یک دستگاه سواری با بدرقه اولیاء دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش به سمت مرکز برگزاری مسابقات آموزش و پرورش منطقه گله‌دار روانه شدند.

در این کاروان تعداد ‌چهل‌وچهار دانش‌آموز در رشته‌های قرائت،حفظ، مفاهیم قرآن و احکام،انشاء نماز ، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با ۱۲ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش به رقابت خواهند پرداخت.

چهار داور،شش سرپرست و سه مسئول این کاروان را همراهی می‌کنند.

danesh amozi1

1 نظر

  1. درسایت آفتاب لار مطلبی تحت عنوان
    دکتر محمد شیخی؛ از دبستان دهخدای لار تا معاونت دانشگاه علامه طباطبایی
    قرار دارد
    . با ارائه ان برای جوانان گراشی احتمالا تاثیر مثبتی بر روی این عزیزان خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top