بستن

سرکشی فرماندار از اداره پست و کمیته امداد

گریشنا:‌ فرماندار گراش با حضور در اداره پست و کمیته امام حضرت امام خمینی (ره) با رئیس و کارکنان این ادارات دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری گراش اصغر فرودی فرماندار گراش امروز ۲۳ فروردین در دیدار با رئیس و کارکنان ادارات پست و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان با بیان اینکه کار و تلاش مضاعف در دستگاه اجرایی زیربنای توسعه و پیشرفت شهرستان است، اظهار داشت: مدیریت جهادی نیازمند کار و تلاش مضاعف است

وی بر تکریم ارباب رجوع و افزایش زمینه رضایت مندی مردم تاکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع در نظام اداری و افزایش میزان رضایت مندی مراجعان یکی از وظایف مسئولین و کارکنان ادارات دستگاه‌های اجرایی است.

Komiteh Emdad

فرودی با بیان اینکه با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های دولت یازدهم در حل مشکلات مردم باید تلاش کنیم، تصریح کرد: سیاست های کلی نظام اسلامی خدمت صادقانه به مردم است و در این راستا باید تلاش کنیم تا در جهت رفع مشکلات مردم گام های اثر بخشی برداشته شود.

نماینده دولت در شهرستان گراش در خصوص نهادینه ‌کردن منویات مقام معظم رهبری در جامعه گفت: شعار امسال با اتکاء به کار و تلاش جهادی همراه با عزم ملی محقق می شود

فرماندار از بخش‌های مختلف اداره پست و کمیته امداد بازدید و در دیدار با پرسنل و کارکنان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

اصغر فرودی فرماندار گراش همچنین به مناسبت ایام نوروز و سال نو با حضور در مرکز توانبخشی بدر نینوا اداره بهزیستی این شهرستان با مدد جویان تحت پوشش این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

 Post

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. سلام لطف مى کردن اقاى فرماندار راجع به وامهاى کمیته امداد رو زیر ذره بین قرار میدادن که جگونه و به چه کسانى وام میدهند.

  2. لطفا مسعولان گریشنا همه مطالب که که نظر میدیم پخش کنید نه کلمه رو گلچین مى کنید باید مردم بدونند و فرماندار که داخل کمیته امداد چى مى گذره

  3. میگم حال فرماندار محترم خوبه؟ مردم از دست وضعیت گاز و علمک گذاری آن شاکی هستن اونوقت ایشوم تشریف می برن اداره پست؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top