بستن

هفته پر گل امیدها: برد هلال احمر، باخت گراش جوان

گریشنا: در هفته پر گل گروه اول مسابقات لیگ برتر امیدهای فارس گراش جوان چهار بر صفر از شهرداری لار شکست خورد و هلال‌احمر هفت بر یک تیم جنت شهر را شکست داد.

تیم‌های گراشی این هفته به دلیل زیر کشت رفتن ورزشگاه شهدای گراش امتیاز میزبانی را از دست دادند و جمعه ۲۲ فروردین در ورزشگاه لار به دیدار حریفان رفتند

گراش‌جوان ۰- شهرداری لار ۴

به گزارش مجید افشار تیم امید گراش جوان در حالی که میزبان بود به علت ترمیم زمین مجموعه شهدا گراش عملا امتیاز میزبانی را از دست داد و مجبور بود در شهر لار با تیم امید شهرداری این شهر دیدار کند.

این مسابقه روز جمعه ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد. عبدالهی سوت داور ، پاکیزه‌کار و حیدری از فسا کمک داوران، حمید محمودزاده از گراش  داور چهارم و حاج حیدر پورلطف از فسا سرپرست این بازی بودند.

گراش جوان با شکست چهار بر صفر این بازی آخرین امید خود برای صعود به مرحله بعد را نیز از دست داد.

هلال‌احمر گراش ۷- لوازم خانگی جنت‌شهر ۱

در بازی دوم دیگر نماینده‌ی گراش هلال احمر  میزبان لوازم خانگی جنت شهر بود. این بازی نیز روز جمعه ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی لار برگزار شد.
در دقایقا آغازین بازی در برخورد دو بازیکن باهم قاسمی‌زادگان بازیکن هلال احمر از ناحیه ی بینی دچار خونریزی شد که باعث تعویض این بازیکن شد و بلاغی جای او را در دقیقه ۱۵ گرفت.

در ادامه هلال احمر دقیقه ۲۵ یک بر صفر عقب افتاد ولی با به دست گرفتن بازی دقیقه ی ۳۲ صاحب ضربه پنالتی شدن که رادمرد توپ رو به تور چسپاند دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم حملات هلال احمر رو روی دروازه ی جنت شهر شروع شد به طوری که تا دقیقه ۱۷ نیمه دوم با استفاده از دفاع آسیب پذیر و دروازه‌بان ضعیف جنت شهر، هلال احمر به چهار گل رسید. بلاغی و بهنام شیرشمسی هر کدام یک گل و گوشه نشین دو گل بثمر رساندند. ولی این پایان کار نبود در ادامه هلال احمر با دو تعویضی که انجام داد جان تازه ای گرفت و  بلاغی و بهنام شیرشمسی دو گل دیگر زدند تا هلال‌احمر ۷ بر یک  تیم جنت شهر رو درهم بکوبد.

داوران این دیدار صادقی، براکه، حقانی از جهرم و محمود زاده از گراش بودند. کار نظارت و سرپرستی این مسابقه برعهده ی حاج حیدر پورلطف بود.

هلال احمر با این نتیجه به صدر جدول رفت و صعود خود را به دور بعد حتمی کرد. در هفته پایانی مسابقات هلال احمر برای تثبت صدرنشینی در لار با شهرداری این شهر دیدار خواهد کرد و گراش جوان مهمان لوازم خانگی جنت شهر خواهد بود.

Omid

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

scroll to top