بستن

شما معلم نمونه را انتخاب کنید

گریشنا:اگر کسی از شما بپرسد بهترین معلم در دوران تحصلیت چه کسی بود؟ اولین اسمی که به ذهنتان می‌رسد کیست؟

ملاک‌های هر کسی برای انتخاب متفاوت از دیگران است اما ویژگی‌های کلی مثل شیوه‌ی تدریس،نحوه‌ی رفتار، وجدان کاری و … باعث می‌شود گاهی انتخاب‌ها به هم شبیه شود.

هر سال اردیبهشت ماه برای تقدیر از مقام معلم براساس سهمیه‌ی شهرستان و تعداد فرهنگیان فعال در آموزش‌وپرورش چند نفر به عنوان معلم نمونه معرفی می‌شوند. روند انتخاب این چند نفر کاملا اداری و طبق شیوه‌نامه‌ای است که از استان فرستاده می‌شود. انتخاب و معرفی معلمان برگزیده‌ی امسال نیز مانند سال‌های قبل باید روند اداری خود را طی کند.

بعضی معلمان یکی از آدم‌های تاثیر‌گذار زندگی  دانش‌آموزان می‌شوند و همیشه به عنوان معلمان نمونه در خاطر ما می‌مانند. گریشنا از شما مخاطبان می‌خواهد بر اساس ملاک‌هایی که دارید معلمان نمونه‌ی دوران تحصیلی خود را در قسمت نظرات معرفی کنید تا در روز‌های آینده با فرهنگیانی که بیشتر از آنان اسم برده شد و به انتخاب شما در گروه بهترین معلم‌ها قرار گیرند مصاحبه کنیم.

بهترین معلم گراش از نظر شما کیست؟

Blackboard with chalk

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

53 نظر

  1. یاد روزهای خوب مدرسه بخیر .حدود۲۵ سا ل قبل بهترین معلم من خانم نرگس خواجه زاده بود معلم قران .از همین جا هرجا که هست دستش را می بوسم.از خداوند میخواهم در پناه حق باشد و همیشه سلامت.

  2. همه معلم های من خوب بودن. و از همشون تشکر میکنم. انسان های باارزش و دوست داشتنی روزتان مبارک باشه.
    اما من به اقای خورشیدی ویژه سلام میکنم. چون هم معلم بود و هم دوست خیلی چیزها در زندگی از ایشون یاد گرفتیم.

  3. آقای زارعی معلم جغرافیا (مدیر هم اکنون دبیرستان سید الشهدا)
    آقای مقتدری (معلم ریاضی)
    مرحوم کارگر (معلم دوران ابتدایی مون)
    آقای ناصری
    آقای ایزدی (دبیر شیمی)
    این عزیزان بهترین معلمای من در طول تحصیلم بودن.

  4. خاطرات خوش من از معلمان دوران دبستان و راهنمایی و دبیرستان زیادند . اما بیشتر از همه به یاد صفا و فروتنی معلم عزیزم شهید سید ناصر سعادت که می افتم حس بسیار شیرین و لذت بخشی به من دست می دهد . خداوند مقام ایشان که عالیست متعالی بگرداند

  5. همه ی معلمان گراشی من خوب بودن. دست همه شون رو میبوسم. اقای اکبری، اقای ناصری، اقای روستایی، اقای خورشیدی، استاد خسرو حسن زاده و… . ایشالله همگیشون سلامت باشن.

  6. خوشبختانه دبیران بسیار خوب و دلسوزی در شهر حضور دارند که متاسفانه بنده محضر همه‌ی این عزیزان را درک نکرده‌ام( استاد مهیایی، استاد جعفرزاده، استاد حسن زاده و…) اما به شخصه استاد خورشیدی و استاد دارشی را شایسته مقام معلم نمونه میدانم و همچنین استاد مقتدری، روستایی، اکبری، موحدی( لاری) و حسین زاده ( دبیر زبان) از بهترین و دلسوزترین دبیران گراش هستند که افتخار شاگردی شان را دارم.

  7. با سلام
    اکثر معلم های من خوب بودند ولی نظر من استاد محمد علی فرجی و استاد محمد جواد اکبری از بهترین ها هستند.
    هر جا هستند موفق باشند.

  8. آقای زارعی (دبیر تاریخ،جغرافیا، ) دبیر سوم راهنمایی من بودن. انشالله هر جا هستن سالم و موفق باشن.خیلی از پیشرفتهای تحصیلیم رو مدیون تشویق های ایشون هستم.

  9. خانم افتخار (لاری) دبیر زیست شناسی و آقایان انصاری دبیر ریاضی و آقای وقارفرد دبیر فیزیک (گراشی )در ۳۰ سال پیش دبیرستان ام البنین گراش. هر جا هستند موفق و سالم باشند.

  10. استاد شیخ حسین انصاری … دبیر ریاضیات هندسه ادبیات در دهه شصت و هفتاد دبیرستانهای گراش . همانند وی گراش بخود ندید. هم سواد هم شخصیت هم ارتباظ قوی با دانش اموز هم بیلان کار و ثمره و نتیجه کار.هر کجا است خدا یارش باد.

  11. بهترین معلم زندگی ام دوست وهمکلاسی شهیدم شهید بزرگوار شهید احمد فانی که الگوی مردانگی برای ایرانیان است می باشد کجایند مردان بی ادعا

  12. یادش بخیر دورانی داشتیم
    همه معلم هامون خوب بودن ،بخصوص آقای مقتدری (ریاضی)، آقای فرجی(ریاضی) و…
    اما بهترینهاشون که همیشه سعی می کنم رفتارشونو الگو قرار بدم ،آقای ناصری (دبیر زبان) هستند +یک خاطره زیبا
    در دوران مدیریتشون در مدرسه کامروا حدود ۵-۶سال قبل جز اولین دانش آموزایی بودم که در مدرسه حاضر می شدم و قبل از اینکه بچه ها بیاند ، خودشون می رفتن سر کلاس ها و صندلی دانش آموزها را رو خط کشی هایی که کرده بودند ، می چیدند ،کلاس ها را مرتب می کردن و گلدون ها رو آب میداد و…
    وقتی این همه دلسوزی و عشق وعلاقه ایشونو می دیدم دیگه همیشه اولین نفر حاضر می شدم حتی زود تر از فراش مدرسه ، بعضی وقتا پشت در منتظر فراش می موندم تا بیاد درو باز کنه
    تا برم کمک آقا مدیر
    این فقط گوشه ای از زحمات ایشون بود ،واقعا در دوره مدیریتشون چه تلاش ها و هزینه ها(مالی و زمانی)که نمی کردند

    1. آقا محمد قربون اخلاق و معرفت شما. از ابراز لطف و محبت حضرتعالی بی نهایت ممنون و سپاسگزاریم. در زندگی دو چیز می ماند : یکی خوبی ، یکی بدی. سعی کنیم همیشه درحق مردم خوبی کنیم و هیچ وقت بدی نکنیم. طوری کارکنیم که شرمنده ی مردم نباشیم. زندگی می گذرد اما خاطرات آن می ماند. سعی کنیم خاطرات خوب و شیرین و بیادماندنی ازخود برجای بگذاریم. کاری کنیم که بماند نه بمانیم. با انجام کارهای خوب و خداپسندانه ، انسان ماندگار می شود. نام نکو گربماند زآدمی به کزو بماند سرای زرنگار – نام بلند بهتر از دیوار بلند است. مجددا” از لطف و محبت حضرتعالی سپاسگزاریم.

  13. با سلام خدمت همه ی معلم ها که همچون شمع سوختن تا انسان های بزرگی بسازند.
    ۱-آقای ناصری( دبیر زبان) = خستگی ناپذیر، درس زندگی و…
    ۲-آقای فرجی(دبیر ریاضی)= دوست داشتنی
    ۳-آقای مهیایی(دبیر شیمی)=مخلص
    ۴-آقای وقارفرد(دبیر فیزیک) =دلسوز
    ۵-آقای حسینی( دبیر علوم راهنمایی)
    ۶- آقای مهشید( دبیر قرآن و مدیر راهنمایی)
    ۷
    ۸
    ۹
    .
    .
    .

  14. با سلام خدمت دبیران محترم و ارجمند شهرستان گراش…
    بنده دانشجوام و مدیون دبیرانی هستم که واقعا زحمت کشیدن و در عرصه علم همچنان ادامه دارند..
    بهترین دبیر دوران مدرسه ام به ترتیب اولویت میگم:
    ۱.اقای محمد علی فرجی(دبیر ریاضی)
    و اقای ناصری(دبیر زبان خارجه)
    ۲.اقای خلیل مهیایی(دبیر شیمی)
    ۳.اقای قاسمعلی وقارفرد(دبیر فیزیک)
    ۴.اقای روستایی(دبیر ادبیات)

  15. همه معلمها و اساتید من از بهترینها بودند و اما جناب اکبری دبیر عربی و سرکار فولادی مدیر دبیرستانمون و سرکار درویشی مدیر راهنماییمون خاص بودن برا من و سپاس فراوان از زحماتشان..

  16. بیشتر معلمان بزرگوار ما نمونه بودن اما بعضیا بیشتر تو خاطر موندن
    استاد حاج خلیل مهیایی
    استاد جواد اکبری
    استاد حاج احمد درویشی
    استاد حاج محمد کریمیان
    استاد محمدعلی فرجی
    استاد غلامرضا علی‌جواد(ریاضی)
    مرحوم رایگان و مرحوم کارگر

  17. دوران دبیرستان ما مصادف بود با اوج شکوفایی معلمان بومی فهیم و دلسوزی که من هیچ گاه یاد و خاطره آن عزیزان را فراموش نخواهم کرد.آقایان یعقوب سعادت دبیر زیست شناسی،خلیل مهیایی دبیر شیمی،شریفی دبیر فیزیک،دکتر مقتدری دبیر زمین شناسی،محمد نام آور دبیر عربی، قاسمعلی وقارفرد دبیر فیزیک ، رحمت مهیایی دبیر زبان ،خانم اقتداری دبیر ریاضی.خانم زهرا خواجه زاده دبیر ادبیات.
    این عزیزان چهارسال شیطنت های ما را تحمل کردند و ما از انان اخلاص ،مهربانی ،سعه صدر ،متانت و فروتنی را آموختیم.هرجای این سرزمین زیبا هستند همواره سالم و شاد باشند.دستشان را می بوسم.

  18. من به شخصه آقای مهرابی حبیب اله رو خیلی دوس دارم.
    البته ما دبیرای خیلی خوبی داریم مثل آقایان سعادت.وقار فرد.روستایی.خورشیدی.حسن زاده.کشاورز.دارشی.جعفرزاده.ایزدی.حاج خیلیل مهیایی که من عاشق درس دادنش ام.زارعی.اسماعیلی و …
    خدمت همشون ارادت داریم.با آرزو سلامتی برای یکایک عزیزان.

  19. مهندس نظری:دبیر مکانیک
    مهندس نامجو:دبیر کامپیوتر
    آقاس حسین زاده:دبیر انگلیسی
    آقای موحدی:دبیر تاریخ.جغرافی.اجتماعی
    حاج آقا فخاری:دبیر دین و زندگی

  20. بنده هم سپاسگزار زحمات همه معلم های عزیزم هستم بخصوص: سرکار خانم زهرا خواجه زاده- سرکار خانم فیاضه رادمرد- جناب آقای یعقوب سعادت- جناب آقای عباس کارکن- جناب آقای خلیل مهیایی- جناب آقای گرگین ( معلم زبان). برای همه این عزیزان و برای تمام دانش آموزان قدرشناس، سلامتی و شادکامی آرزو میکنم.

  21. با عرض سلام خدمت تمامی معلمان زحمتکش که بر گردن ما حق بسیاری دارند .
    جا داره از استاد حاج مصطفی خورشیدی تشکری ویژه داشته باشیم که واقعا معلم و دوست تمام دانش آموزان بودند.

  22. معلمهای نمونه به نظر من در دوران تحصیلی مقطع متوسطه:
    محمدعلی فرجی (ریاضی)
    خلیل مهیایی (شیمی)
    یعقوب سعادت (زیست)
    محمدحسن روستایی (ادبیات)
    خسرو حسن زاده (معارف)
    و…

    در مدیریت هم حبیب اله مهرابی.

  23. من مدیون همه معلم هایی هستم که برایم زحمت کشیدند. با اجازه همه ‌ی آن ها تشکر ویژه می کنم از استاد خسرو حسن زاده که در درس ادبیات و عربی چگونه فکر کردن و آزاد فکر کردن را به من آموزش داد. خدا رحمت کند آقای رایگان که در مجمع القرآن راه را به من نشان داد. بهترین استادم نیز دکتر جواد بهبودیان استاد آمار دوره کارشناسی که مولف چندین کتاب هستند و از ایشان اخلاق و وجدان کاری یاد گرفتم.

  24. سلام معنا و مفهوم معلم خیلی والاتر از این است که من بتونم تصورکنم و یا به فکر جبران
    دلسوزی ها ، از خود گذشتگی و بی خوابی ها ودغدغه های معلم خود باشم . معلمی شغل بسیار حساس در این دوره زمونه و به خصوص شهر ماست و ازهمه معلم ها ی دوره تحصیلم هم بومی و هم غیر بومی قدردانی می نمایم .
    یکی از مشکلات شهر ما که همه مطلع اند کمتر شدن معلم های بومی است که ضرر آن را فرزندان خودمون می بینند چون معلم بومی دلسوزتر است ولی نمیشه زحمات معلم های غیربومی که بعضی ها از بس که در گراش موندند گراشی به حساب می آیند مثل آقایان کاظمیان و جوکار و حسینیفرد و صادقی و یوسفی و بهمنی و … نادیده گرفت
    در خاتمه یادی از کسانی باید بکنیم که هم معلم برای ما بودند و هم پدر و هم دلسوز ما و دلسوز آینده ما و آینده شهر ما
    مرحوم رایگان ، مرحوم کارگر و مرحوم حجت الاسلام اسماعیلی

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز از لطف شما ممنونم دلیل موندن ما تو گراش لطف بسیاری از دوستان در اداره اموزش وپرورش وخوبی شما وامثال شما بوده از اینکه گوشه چشمی هم به غیر بومی ها داشتید از طرف خود ودوستان تشکر می کنم انشااله بتونیم سهم کوچکی در پیشرفت شهرمون داشته باشیم.موفق باشید.

  25. سلام
    بهترین معالمان دوران راهنمایی:آقایان سید محمد حسن حسینی(ذبیر علوم) و قاسم نظری(دبیر ریاضی)
    دبرستان هم آقایان جعفرزاده.ایزدی.ناصری عزیز…
    از همشون تشکر میکنم که منو تحمل کردن.امیدوارم یه روز بتونم جبران کنم.ببخشید اگه اسم کسی رو از قلم انداختم.دیگه حافظه ام یاری نمیکنه.حیف که قدرشونو ندونستم…

  26. سلام
    تشکر و قدر دانی از بهترین دبیر و مدیرهای خوب و زحمت کش

    آقایان
    حبیب مهرابی ، عبدالعزیز فیروزی ، مصطفی خورشیدی ، سید ایوب حسینی‌فرد ، وحید جوکار ، سهپر کاظمیان ، موغلی ، ،محمد ناصری ، صادقی ، محمدحسن روستایی ، مرتضی ایزدی حیدری ، رهگذر ، سدیدی ، جانسوزی ، نخبه و…

    خانم ها
    زمان تنها و محمدی

  27. هرچند تمام دبیرهامون به نوع خودشون واقعا خاص و عالی هستند اما در نظر من :
    سرکارخانم دارا دبیر عربی و همچنین خانم متین دبیر تاریخ که نحوه تدریس و اخلاق عالی دارند.امیدوارم همیشه موفق و پایدار باشند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

53 نظر
scroll to top