بستن

برای کنتورهای برق هنوز گرما نرسیده است

گریشنا:بسیاری از خانه‌ها از هفته گذشته کولرهای خود را به راه انداخته‌اند و تابستان واقعی برای گراش فرا رسیده است. اما برای اداره برق هنوز گرما فرا نرسیده است.

در گفتگوی خبرنگار گریشنا با مهندس قدرت‌الله فانی رییس اداره‌ی برق گراش او گفت:«با شروع فصل گرما موضوع تعرفه‌های برق به عنوان یکی از مسائل مهم اداره‌ی برق مطرح می‌شود.» او در ادامه می‌گوید: «با وجود گرما و نیاز به وسایل سرمایشی در منطقه‌ بر اساس تعرفه‌، بهای برق از اول اردیبهشت تا آخر خرداد طبق تعرفه‌ی گرمسیری منطقه‌ی۲ محاسبه می‌شود و از اول تیر تا آخر شهریور،هزینه‌ی برق مصرفی بر اساس منطقه‌ی گرمسیری ۱ در نطر گرفته می‌شود.»

در جدول‌های زیر می‌توانید متوسط انرژی مصرفی ماهانه و قیمت پایه هر کیلو وات ساعت برق در تعرفه منطقه‌ی گرمسیری ۱ و ۲ را ببنید.

barq1 barq2فانی در ادامه می‌گوید:«اولین راه‌حلی که شهروندان برای این که قبض برق‌شان زیاد نیاید به ذهن می‌رسد،صرفه‌جویی است و پیشنهاد می‌کنیم که در حال حاضر، فعلا از کولر استفاده نشود.»

سایت میلاد لارستان اطلاعات بیشتری را در این رابطه به شما می‌دهد.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. سلام
    تشکر از سایت گریشنا بخاطر اطلاع رسانی خوبشون
    وتشکر از مهندس فانی بخاطر دادن راه حل(دوم) برای این موضوع 🙂
    یعنی راه حل دیگه ای نداره؟؟؟ مثلا هماهنگ شدن روسای ادارات برق منطقه برای اینکه از اول اردیبهشت در این مناطق از تعرفه ۱
    فکر کنم بشه، ولی چون زحمت میافته به دوش روسا کار خیلی سختیه این کارو برای منطقه انجام بدند.

  2. با درود … یادی از گذشته ها
    از سال ۱۳۲۹ تا ۱۳۳۲ من در خوزستان شهر ا غا جاری بودم ودر انوقت ملی شدن نقت بو سیله دکتر محمد مصدق در جر یان بود واعتصا بها وتظا هرات و را هپیما ئیها جریان د اشت وشعار ها ئیکه از انوقت بیا دم مانذه اینست . یا نفت شود ملی .. یا کشته شود مکی . دکتر حسین مکی وزیر نفت بود . ای صاحب و نیم صا حب ای مستر جیکاک .. بایست ارزوی ایران تو بری خاک .. انوقت به انگلیسیها میگفتند صا حب . چر چیل هم از غصه اش خیلی بی حاله .. جون تو در لندن نمد میماله .. چر چیل نخست وزیر انگلیس بود .. از جان خود گذشتیم .. با خون خود نوشتیم .. ما که قلم نداشتیم .. دو مصر ع اخر هم فحشها ئی بود که نثار ثر یا زن شاه میشد و معذورم .. یا مرگ یا مصدق .. نفت ملی شد .قبل از ملی شدن نفت اب و برق وگاز بهداشت و در مان وا موزش مجانی و را یگان بود . بعد از ملی شدن نفت هزاران نفر بیکار شدند واب برق و گاز بهداشت و در مان پولی شد . عراق و کویت و قطر و ابو ظبی از چو پانی شدند ملیار در های دوران . میگو یند این رو باه پیر مکار انگلیس دویست سال قبل منطقه بر رسی کرده و به این نتیجه رسیده که ایرانی باید گر سنه با شد تا مطیع با شد . اعراب باید شکم و زیر شکمشان سیر با شد تا مطیع با شند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top