بستن

ساختمان نیمه تمام ثبت احوال به دادگستری رسید

گریشنا:با پیگیری‌های دکتر جعفر‌پور و توافق با دکتر ناظمی رئیس سازمان ثبت احول کشور اداره‌ی دادگستری در ساختمان نیمه‌‌تمام ثبت احول شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش سایت دکتر جمشید جعفر‌پور؛با توجه به نیاز شهرستان گراش و تقاضای رئیس دادگستری گراش از نماینده مردم برای حل مشکل ساختمان دادگستری این موضوع در جلسه‌ی روز دوشنبه بیست‌وششم فروردین با حضور دکتر جعفرپور و دکتر ناظمی اردکانی رئیس سازمان ثبت احوال کشور مورد بررسی قرار گرفت.

قبل از استقرار اداره ثبت احوال گراش در محل کنونی خود، بنا بود ثبت احوال گراش در زمینی جنب محل فعلی اداره ثبت احوال توسط خیرین بنا شود که این اقدام به اتمام نرسید و ثبت احوال گراش در زمینی جنب آن بنا شد و در سال ۹۱ با حضور دکتر جعفرپور و دکتر ناظمی اردکانی به بهره‌برداری رسید.

از آن زمان تا کنون دادگستری گراش در صدد تملک این ساختمان ناتمام برای تکمیل و استقرار دادگستری در آن بود اما به دلیل توافقات انجام شده مبنی بر اختصاص زمین و بنای آن به ثبت احوال گراش، انتقال آن به دادگستری نیازمند موافقت مدیر کل ثبت احوال فارس و رئیس سازمان ثبت احوال کشور بود.

در جلسه تهران،سابقه موضوع توسط نماینده مردم برای رئیس سازمان ثبت تشریح شد و عدم نیاز ثبت احوال گراش به ساختمان نیمه تمام مذکور از یک طرف  و نیاز دادگستری شهرستان توضیح داده شد و درخواست شد سازمان با انتقال ملک که از ابتدا برای ثبت احوال بنا شده بود موافقت کند. با توجه به توضیحات و استدلال‌های ارائه شده، موافقت رئیس سازمان ثبت احوال کشور جلب  و دکتر ناظمی اردکانی به صورت کتبی دستور همکاری برای تحقق این درخواست را به مدیر کل ثبت احوال فارس ابلاغ کرد.

در تماس تلفنی دکتر جعفرپور با مدیر کل ثبت احوال فارس، پیگیری سریع و جدی این موضوع مورد تأکید نماینده مردم قرار گرفت.

dadgostari

 

9 نظر

  1. آقای جعفر پور زحمت کشیده گفته : ساختمانی که توسط مردم گراش ساخته شده از یک اداره به اداره دیگر بدهند .
    خوب کار از این سختر؟
    بازم بگید جعفر پور برای گراش کاری نمی کنه!!
    البته همین کار استاندار هم برای همین ساختمان بیچاره در سفرش به گراش انجام داد .
    انشاالله رئیس جمهور هم در سفر استانی اش همین دستور را بدهند تا بلکه مشکلات گراش حل بشه !!!!!!!!!!!!!!!!

    1. انشاالله دراین سال جدید و درسال عزم ملی مسئولین محترم شهرستان و استان و کشور باید توجه بیشتر و نگاه ویژه داشته باشند به مشکلات عدیده ی این شهرستان و مردم این شهرستان و به طور جدی درصدد رفع مشکلات این شهرستان باشند. انشاالله

  2. از مسئولین گراش خواهشمندیم یه فکری هم به حال اداره ثبت گراش بکنن از رئیسش بگیر تا بعضی از کارمندانش که واقعا نمیتونن بعضی از نامه ها رو جواب بدن و توش ممیمونن و جواب سر بالا هم میدن توهین به ارباب رجوع هم در دستور کار رئیسشه!

  3. شهروند عزیز اینجوری نیست. من چندبار کارم به اداره ثبت افتاده خداییش رییسی به این خوش برخوردی و متواضعی ندیدم. انصافا رییس ثبت گراش بسیار خوش برخورد و دلسوزه .خیلی با حوصله ادم رو راهنمایی میکنه و تا اونجایی که در توانش باشه کار ادم رو راه میندازه. من که همین جا ازش تشکر میکنم.(البته رییس ثبت اسناد منظورمه)

  4. با سلام.اتفاقا اداره ثبت احوال گراش و تعداد کم کارمندانش جزو خوش برخوردترین اداره و به ارباب رجوع احترام میزارند.در مورد رییس اداره ثبت اسناد که دوستمون فرمودند تازه دو ماه نیست که اومدند از کجا اینقدر زود قضاوت می کنید.جوجه را اخر پاییز میشمورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top