بستن

گردهم‌آیی دانشگاهیان گراشی در شیراز

دانشجویان و دانش آموختگان گراشی مقیم شیراز با برگزاری اولین گردهم‌آیی رسمی، یک بار دیگر برای ایجاد یک تشکل جدید تلاش خواهند کرد. در سال‌های گذشته هر از چند گاهی گردهمایی نیمه خصوصی داشتند. حتی می‌توان گفت از بطن تلاش دانشجویان گراشی دانشگاه‌های شیراز، در نهایت کاداگ (کانون دانش‌آموختگان و دانسجویان گراشی) متولد شد.
به گفته مجتبی اسدی از دانشجویان گراشی اولین گردهمایی رسمی دانشجویان و دانش آموختگان گراشی مقیم شیراز، جمعه پنجم اردیبهشت ۹۳ در شیراز برگزار می شود.
محمد درستکار دبیر این گردهمایی گفت: محور اصلی این گردهمایی، بررسی پتانسیل علمی و دانشگاهی شهرستان  گراش می باشد و علاوه بر دانشجویان و دانش آموختگان گراشی مقیم شیراز، مهمانانی از گراش و دانشجویان دیگر نقاط شهرستان نیز در این همایش شرکت خواهند داشت.
وی افزود: این گردهمایی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز جمعه پنجم اردیبهشت در  دانشکده پزشکی واقع در میدان امام حسین علیه السلام (ستاد) برگزار می شود که از عموم دانشجویان، دانش آموختگان و همشهریان مقیم شیراز دعوت به عمل می آید.

دکتر مصطفی سعادت و دکتر جعفر حسن‌زاده از مدیران گراشی فعال در دانشگاه‌های شیراز با محوریت پستانسیل علمی و دانشگاهی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

DaneshjooShiraz

22 نظر

      1. به نام خدا
        ضمن عرض سلام و ادب و احترام و خداقوت به برگزارکنندگان این همایش ، این گونه فعالیت ها و جنبش دانشجویی نشانه ی بصیرت ، پویایی ، سرزندگی ، شادابی ، تدبیر و امید دانشجویان گراشی و اردی و فداغی و سایر مناطق توابع شهرستان گراش می باشد که قابل تحسین می باشد. آفرین ! درود بر گراش و ارد و فداغ و دانشجویان سخت کوش این شهرستان

        1. ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
          موجیم که آسودگی ما عدم ماست

          زندگی جنگ است و ما رزمنده ایم
          گرنجنبیم بی گمان بازنده ایم

          این شعر تقدیم به دوستان عزیزم آقایان : درستکار ، اسدی ، سروش ، عبدالهی ، جولافیان ، راه پیما و تمامی بر و بچه های با حال شهرستان گراش

  1. کاداگ تا الانش چه گلی واسه شهر زده که دیگه این تشکلهای بی معنی بخوان بزنن … !
    جه معنی میده دانشجو خودشو در گیر این مسایل بی ریط کنه … دانشجو یعنی درس …درس و درس . حالا تحقیق و پژوهش که از وظایف اصلی اونه رو پیشکش …
    دانشجئ هم دانشجویای قدیم…

    1. هدف از درس خواندن و ادامه تحصیل ، زندگی بهتر و این که بتوانیم با متخصص شدن حداقل یک مشکل را از جامعه حل کنیم و از این طریق بتوانیم دل مردم شاد کنیم . دانشجو و فارغ التحصیلان هرشهری دیده بانان آن شهر هستند. دانشجو باید تاثیرگذار و همیشه پای کار باشد. دانشجوی منزوی همانند طبل توخالی است. علم باید مفید باشد علم مفید یعنی علم تاثیرگذار ، یعنی مهارت آموزی ، مهارت فردی ، اجتماعی ، مهارت زندگی ، سبک زندگی ، آداب معاشرت ، درس خواندن و ادامه تحصیل و انجام پژوهش و نوشتن مقالات ISI چنانچه دردی دوا نکند اتلاف وقت و هزینه و هدر دادن منابع می باشد.پس جوون ایرونی یادت نره : کار کوشش تلاش ، شاعر میگه حتی کوشش بیهوده به ازخفتگی ، عزیران با جدیت به تلاشتان ادامه دهید چرا که شما بیدی نیستید که از این بادها بلرزید. بهار یعنی حرکت و برکت ، بهار یعنی تغییر و تحول ، خداوند سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی دهد مگرآن که خودشان اراده کنند. کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من ، کسی بهرکسی ماتم نگیرد خودت برخیز و برخود ماتمی گیر. پس دوستان درس بخوانید و مقدرات زادگاه خود خودتان بدست گیرید. تلاش تک تک همه ی دانشجویان شهرستان گراش را ارج می نهیم. انشاالله چنین همایش هایی استمرار داشته باشد و همیشه منسجم و مستمر کار کنید چرا که موفقیت از آن تلاشگران است. خدمت به خلق خدا هم عبادت است.

  2. لازم به توضیح است دکتر سعادت جدا از دانشگاه علوم پزشکی است ایشان عضو هیات علمی بخش زیست دانشگاه شیراز هستن که تا چند ماه پیش نیز معاون پژوهشی دانشگاه بود ولی دکتر حسن زاده عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند.

    1. مجید آقا تنها راه نجات گراش درس خواندن و استفاده از فرصت ها است. گراشی ها باید هم ثروتمند باشند و هم عالم . پس آنچه امروز گراش به آن نیاز دارد علم است. لطفا روی پروژه ی عالم پروری کارکنید.

  3. بنده خودم شاهد تلاش و زحمات چند ماهه عزیزانی که در شیراز بودن برای اجرای این برنامه بودم .همشهریانی عزیزی که قصد تحسین و کمک به این برنامه ندارند حداقل با حرفاشون باعث ایجاد دلسردی وتضعیف روحیه تلاش در دانشجویان گراشی نشن.
    همین

    1. حسین آقا نگران نباشید چرا که ما باور داریم دانشجویان ما توانمند هستند راه و مسیر پیشرفت و توسعه را شناخته اند و با توکل برخدا و با اراده و پشتکارخودشان به پیش خواهند رفت و از آجرهایی که به سمت آنها پرتاب می شود خانه درست می کنند. رمز موفقیت شهرستان گراش تربیت نیروی انسانی متخصص است که این هم با ادامه تحصیل کسانی امثال شما محقق خواهدشد.پس همه وقت همه جا به فکر درس خواندن باشیم و سعی کنیم همیشه اطلاعات مان را برور به یهروز کنیم. پس دورنمای ۵ ساله و ۱۰ ساله داشته باشید. یک چشم انداز ترسیم کنید برای ۲۰ سال آینده شهرستان گراش. الان کجا هستیم می خواهیم چکار کنیم و به کجا برسیم.بیست یعنی ایست ، افلاطون میگه توقف ، مرگ تدریجی است. پس سعی کنیم پویا و اهل مطالعه باشیم. این است رمزموفقیت. پس ای دانشجوی عزیز پیش به سوی فتح قله های پیشرفت و ترقی. دستبوس شما کسی که دغدغه ی زادگاه خویش یعنی شهرستان گراش دارد. گراش و گراشی دوستتان داریم.تلاش های شما قابل ستایش است.

        1. کسی مفیدتر است که خاصیتش بیشتر باشد چرا که محبوبیت و مقبولیت باعث موفقیت است البته مشارکت و مدیریت هم می توان اضاف کرد این ها رمز حرف میم است. می گویند وقت طلاست اما ما درعمل هنوز به این باور نرسیده ایم چرا که ما به جای فرصت سازی ، فرصت سوزی می کنیم. این ها باید و نبایدهای زندگی هستند نه باید و نبایدهای یک سیستم. زندگی همانند بازی فوتبال است اگر می خواهی موفق شوی اولا باید هدف داشته باشی ثانیا باید بین بازیکنان وحدت ، همدلی، مشارکت ، دلسوزی و تلاش باشد.

  4. تشکر از عزیزانی که بنده و سایر دوستانم رو مورد لطف خودشون قرار دادن’
    ان شاالله که بتونیم در جهت رضای الهی و آبادانی شهرستان عزیزمون~گراش~گامی مفید برداریم. . .

    1. تولد و مرگ اختیارش با ما نیست اما فاصله ی بین این دو یعنی زندگی اختیارش با ماست. سعی کنیم خوب زندگی کنیم. بین Birth و Death حرف C که همان Choices می باشد قرار دارد. Choice به معنی حق انتخاب می باشد. دو نوع هوش وجود دارد : هوش شناختی و هوش هیجانی. هوش هیجانی یعنی توانایی یادگیری ، استعداد ، عقل و IQ که ما به این هوش توجه داریم اما به هوش هیجانی که همان هوش اجتماعی می باشد توجه چندانی نمی شود. یعنی عدم توجه به مهارت آموزی های مختلف نظیر مهارت فردی و اجتماعی و آداب معاشرت و سبک زندگی. دانشجو باید توانمند ، کارآمد و عمل گرا باشد.

  5. با سلام و خدا قوت به همه دست اندرکاران عزیز
    ای کاش من هم شیراز بودم و می تونستم شرکت کنم. حتی اگه هیچ فایده ای هم نداشته باشد باعث میشه جوانان دانشجو به خودباوری داشته هایمان برسند و باعث دلگرمی دوچندان در راهی که انتخاب کرده اند خواهد شد.
    موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22 نظر
scroll to top