بستن

امید به احیای تکواندو و وزنه‌برداری در جلسات

 Mirza Akbari گریشنا: اداره ورزش و جوانان گراش با برگزاری جلساتی با هیات‌های تکواندو و پرورش اندام و آمادگی جسمانی، به دنبال احیای این دو رشته‌ی ورزشی مدال‌آور در گراش است.

جلسه با هیات تکواندو

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات هیات تکواندو با حضور اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از تکواندوکاران وپیش‌کسوتان این ورزش برگزار شد.

در این نشست میرزا اکبری ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و گرامی‌داشت روز زن اظهار داشت: تکواندو یکی از رشته‌های مدال‌آور شهرستان بوده است که همواره جزء سه تیم برتر فارس قرار داشته و کسب عناوین قهرمانی تیمی و انفرادی در رده‌های مختلف سنی موید این ادعاست. اکبری افزود: متاسفانه در دو سال گذشته تکواندوی شهرستان افت محسوسی داشته که از نگاه مسئولین تکواندو استان نیز پنهان نمانده است. رئیس اداره ورزش و جوانان گراش ضمن دعوت تکواندوکاران به وحدت گفت: رمز موفقیت شما در گرو تعامل و همدلی است. برای بازگشت ورزش تکواندو به گذشته‌ی پربار خود، باید همه دست به دست هم دهیم تا این ورزش را احیا و از نو شکوفا نماییم.

در ادامه این نشست، حاضرین در جلسه به بیان نظر و دیدگاهای خود و ارائه راه‌کارهای مناسب به منظور تقویت تکواندو شهرستان پرداختند. در پایان نیز صادق ظرافت در سمت سرپرستی هیات تکواندو ابقا شد، و میثم صمیمی به عنوان دبیر این هیات منصوب گردید. مقرر شد در نشستی که متعاقباً با حضور بانوان این رشته برگزار می‌شود، نائب رئیس این هیات نیز منصوب شود.

جلسه با هیات پرورش اندام و آمادگی جسمانی

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همچنین از نشست مشترک اداره ورزش وجوانان و اعضای هیات پرورش اندام و آمادگی جسمانی به منظور برسی مشکلات حوزه فعالیت این هیئت خبر می‌دهد.

دانشور و سالاری، مدیران باشگاه بدن‌سازی امید و آبشار اندیشه، و آشفته دبیر هیات از سخن‌رانان این جلسه بودند. در این نشست، از سوی رئیس و دبیر هیات پرورش اندام بر ضرورت توجه به کاستی‌های هیات و تامین هزینه اعزام ورزش‌کاران به مسابقات تاکید گردید. همچنین توزیع اعتبارات فصل ۵ بر اساس شایسته‌سالاری و در اختیار داشتن مکانی برای دفتر، از دیگر خواسته‌های مسئولین و دست‌اندرکاران این هیئت بود.

آنگاه اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک میلاد پربرکت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، از ورزش پرورش اندام و پرس سینه به عنوان یکی از رشته‌های برتر و مدال‌آور شهرستان یاد کرد و افزود: گرچه پرس‌کاران گراش حضور پررنگی در رقابت‌های قهرمانی استان و کشور دارند، اما نبایست وزنه‌برداری را که در گذشته‌ی نه‌چندان دور از رشته‌های فعال شهرستان بود، به فراموشی سپرد. اکبری تصریح نمود: سالن و امکانات اولیه وزنه‌برداری مهیاست، تا نسبت به احیا و راه‌اندازی دوباره این ورزش اقدام کنید.

در این جلسه مقرر شد سرای‌داری سابق  مجموعه ورزش شهدا جهت استفاده از مکان اداری در اختیار هیات پرورش اندام قرار گیرد.

9 نظر

  1. چند مدت قبل راجع حذف کو نگ فو در گراش نوشتم و دلیل آن را مدال اور نبودن این رشته در المپیک و به رسمیت نشناختن ان در مسابقات رسمی بودکه با نامه عباس مهیایی در نشریه افسانه مواجهه شدم که معتقد بود ما با دست خالی مقام کسب می کنیم ایا بهتر نیست با همین دست خالی و بضاعت کم رشته های مدال اوری مثل وزنه برداری و تکواندو رونق بگیرد متاسفانه پاسخ ایشان هیچ قانع کننده نبود بلکه بر ابهامات افزود اقای مهیایی شما یک مدال رسمی که درجهان گرفته اید را برای ما بگویید هر رشته ای غیر کونگ فو بود تا این سالها در دنیا برای گراش افتخار کسب می کرد اقای اکبری لطف کنید تکواندو را جایگزین ورزش خطرناک و نامعتبر کنگ فو نمایید

  2. جا داره تبریک بگم خدمت آقای میثم صمیمی که به عنوان دبیر هیئت تکواندو انتخاب شدن چون بیش از هر کسی دیگه لیاقتش داشتن ایشون از کوچکی با تکواندو بزرگ شدن و از پرافتخارترین تکواندو کاران کشور می باشن زمانی که کمربند مشکی دان ۳ رو گرفتن به عنوان جوانترین فردی یود که در جنوب استان دارنده این عنوان بود اما به جای تقدیر از ایشون باعث شدن که از تکواندو گراش فاصله بگیرن حالا خوشحالیم که برگشتن و بتونن دوباره تکواندو رو به روزهای اوج برگردونن

  3. باعث امیدواریه که دوباره با برگشتن آقای صمیمی تکواندو مث سابق جون بگیره منم انتخاب شایسته ایشون رو به خودشون و خانواده محترمشون تبریک میگم فقط از استاد صمیمی انتظار داریم هر چی زودتر نایب رئیس تکواندو هم از بین خانما انتخاب کنند تا بیشتر فرصت رو از دست ندادیم که از شهرهای همجوار عقب افتادیم

  4. انتصاب اقای صمیمی را به عنوان دبیر هیات خدمت ایشون و جامعه ورزش تبریم میگم.
    یادمه ده سال قبل وقتی تکواندو رو شروع کردم دیدم تنها نوجوونی که از همه کم سن و سال تر بود کمربند مشکی داشت و ارشد باشگاه بود با جدیت و نظم خاصی به بزرگترها تمرین میداد وقتی پرسیدم گفتن اقای میثم صمیمی هستند حالا که ما چند سالیه از گراش و تکواندو دور افتادیم ولی وقتی این خبر رو شنیدم خوشحال شدم اگه هنوزم چون قبلا جدیت و پشتکار داشته باشند شاهد رشد و شکوفایی تکواندو خواهیم بود

  5. تشکر از پیام های پُر مهر دوستان. بنده ی حقیر، خادم ورزش و تکواندو هستم و تا جایی که توان داشته باشم از هیچ خدمتی برای اعتلای تکواندو دریغ نمی کنم. امیدوارم بتوانیم همه با هم با هم دلی جدا از تنگ نظری هایی که قبلا وجود داشت دوباره به احیای این رشته یاری کنیم.
    در ضمن طی جلساتی که برگزار کردیم، خانم «حلیمه سلمانی گراشی» به سِمت نائب رئیس تکواندو انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top