بستن

واکنش عجیب رییس شورا به گزارش رییس دانشکده علوم پزشکی

گریشنا: نمازگزاران جمعه امروز پنجم اردیبهشت، شاهد واکنش تند و عجیب علی‌اصغر حسنی به سخنرانی دکتر میرزا خلیل بهمنی، رییس جدید دانشکده علوم پزشکی گراش بودند. دکتر بهمنی که به مناسبت هفته سلامت در نماز جمعه این هفته سخن‌رانی می‌کرد، وقتی به مبحث گزارش راه‌اندازی دانشکده رسید و از جعفرپور، نماینده مردم در مجلس، به خاطر این امر تشکر کرد، با واکنش تند و همراه با فحاشی حسنی روبه‌رو شد. حسنی از عباراتی همانند «خائن» در مورد بهمنی استفاده کرد.

ظاهرا نماینده‌ی سابق مجلس، که دید مثبتی هم به انتصاب دکتر بهمنی به ریاست دانشکده نداشته، از عدم ذکر پی‌گیری‌های خودش در زمینه راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی برآشفته شده است. با خودداری بهمنی از جواب دادن و درگیر شدن با حسنی، این قضیه با خروج حسنی از سالن حسینیه اعظم خاتمه یافت، و دکتر بهمنی سخنانش را چند دقیقه بعد ادامه داد.

Daneshgh Pezeshki

85 نظر

      1. درود بر شما…
        کدوم کارش تا امروز قشنگ بوده ؟
        مفصر ماییم که از یک بت، خدا میسازیم….
        کمی باد دادیم زیر پر و بالش… هوا ورش داشته فک کرده خبریه…
        افسوس.

  1. احتمالا دل همه خانواده های شهدا بدرد خواهد امد . چون حرمت خون شهید واجب است و تا انجاییکه من اطلاع دارم دکتر از خانواده شهید می باشد .
    دل اقشار فرهیخته گراش بدرد خواهد امد . چون این قشر در گراش کم می باشد و حرمت علم و دانش واجب می باشد .
    دل همه مردم گراش بدرد خواهد امد چون در ان جمع مردم حضور داشته اند و حرمت مردم واجب می باشد . نمی دانم تا کی (…) باید به کارهای خود سرانه خودش ادامه دهد .

  2. اگر چه کار جناب حسنی زشت و ناپسند است ام نیازی به تشکر از دکتر جعفرپور نیست چرا که تمام زحمات راه اندازی دانشکده علوم پزشکی را مسولین سابق این دانشکده و اقای حسنی (در دوره نمایندگی شان) کشیدند. دکتر جعفرپور زمانی که دانشکده گراش راه اندازی شد اصلا نماینده نبود که حالا ازش تشکر بشه. ناراحتی آقای حسنی موجه به نظر میرسه هرچند این رسم ابراز ناراحتی نیست.

    1. دوست عزیز…
      حرف شما درست.
      اما بی قدم هم نبودن ایشون…
      بنده شخصا از جناب بهمنی در مورد قدم مثبت ایشون میپرسم…
      تا همگی از اشتباه بیرون بیایم…

  3. هرجند استفاده از الفاظ بد در جمع مناسب نیست اما تشکر از فردی که نه تنها قدمی بر نداشته بلکه اقدامات موزیانه ومخرب زیادی انجام داده تاسف بار است. ازصدای غرش شیران نهراسید موریانه ها هستند که مسکنتان را ویران میکنند

      1. شیر؟؟؟؟؟
        اگه منظورتون نعره زدن آقای حسنیه….
        به چند دلیل میگم شیر نیست…
        در مکان مقدسی مثل حسینیه فحاشی کار یک … میتونه باشه….

  4. حرکت اقای حسنی مورد تایید نمیباشد. تشکر بیجای اقای دکتر هم که بنظر میرسد نوعی دهن کجی به اقای حسنی بوده هم زیبنده نبود.این را هم میدانیم استقلال دانشکده و ردیف بودجه مستقل همه و همه مدیون حسنی ماجراجو اما دلسوز شهر است. حسنی است دیگه …نباید زیاد بدل گرفت.

    1. تا حالا هر وقت حسنی از این کارها کرد گفتیم حسنیه و بدل نگیرید. آخرش یکی باید جلو اون رو بگیره.
      اوضاع طوری شده که حسنی فحش دادن رو حق خودش می دونه.
      نمایندگی مردم و ریاست شورای شهر شانی دارد که باید رعایت دارد.

  5. خائن!!!!! لفظی که اگر می دانستیم معنی اش چیست اینقدر راحت به دیگران اطلاق نمی کردیم!!! این از نماینده سابق مجلس کشور!! از دیگران چه توقعی داریم؟!

  6. آقای جعفر پور نه تنها در راه اندازی و تجهیز دانشکده علوم پزشکی گراش نقشی نداشته بلکه برای ارتقاء آن و راه اندازی ستی اسکن و ام آر آی هم سنگ اندازی می کرده است .
    به نظرم این چاپلوسیها و نادیده گرفتن زحمات نیرو های خودی هم کار درستی نیست

    1. دکتر بهمنی با توجه به ریاست شش ساله در دانشکده و همچنین حضور در وزارت بهداشت در مورد این مساله آگاهی دارد. حتما ضرورتی دیده که از کسی تشکر کند این که عصبانیت و فحش دادن ندارد.

  7. من به عنوان یک فرد گراشی متاسفم اقایی که خودش رو ولی گراش می دونه اینقدر بد دهن باشه چندین بار از این حرکتا تکرار شده رفتار با چنین شخصیت علمی که وزیر شخصا حکم ایشون رو زده باید اینجوری باشه؟واقعا متاسفم برای اقای حسنی و خودمون که ایشون بارها چنین حرکتی ازشون سر زده مگه لاری مسلمون نیست؟باید فرهنگشو داشته باشیم که اقای جعفرپور نمایندمونن.الان که این حرکتو دیدم یاد شخصیت والایی مثل مهندس هرمزی میوفتم شاید تنها لایق شورای شهر

  8. اینجانب از طرف خودم و خانواده بزرگم این حرکت زشت اقای حسنی را محکوم کرده و بابت رای خود در انتخابات شوراها به ایشان از مردم شریف گراش به خصوص خانواده محترم شهدا و ایثارگران عذرخواهی مینمایم. صبر و بردباری دکتر بهمنی ستودنی است.جواب…..خاموشیست

  9. باسلام .
    فکرنکنم جناب حسنی وامثال ایشان هیچ وقت نه ادبیات صحبت کاری راونه سیاست وکیاست را بیاموزند .اگر جناب حسنی در زمان صدارتشان در پیشرفت شهر نقش به سزایی داشته اند کمترین وظیفه اشان بوده .مردم رای دادند که کار شود .تازه هنوز هم مدیون مردم است .

  10. سلام..اقای بهمنی نباید از کسی تشکر کنه ربطی در راه اندازی وارتقا دانشکده نداشته تشکر کنه…کسی که حتی سنگ اندازی میکنه وخواهد کرد مشت نشانه خربار…کار اقای بهمنی یه چاپلوسی بوده نه چیزی بیشتر کار اقای حسنی نه تایید میکنم نه رد ولی کل زحمت اقای حسنی کشیده و توسط دکتر بهمنی به عمد یا سهوا نادیده گرفته……

  11. جناب علی !
    سلام .اگر مقداربیشتری اطلاعات داشتید می دانستید که دکتر بهمنی نه چاپلوسی بلدند و نه نیازی به چاپلوسی دارند ایشان در تهران سمت ها ومنصب های بالایی را داشته ودارند چاپلوسی راکسی می کند که به سمتی نرسیده باشد واز پیشرفت دیگران حسادت ورزد که به لطف خدا دکتر بهمنی وخانواده اشان اهل مقام ومنصب نیستند وغنی تر از این حرف ها می باشند .راستی بد نیست سری هم به گلزار شهدا بزنید …

    1. اولا : بحث شهید و خانواده شهید را در این جا وارد نکنید
      ثانیا: نام نبردن از کسی که همه زحمت ها را کشیده و اسم بردن از کسی که هیچ نکرده که هیچ بلکه سد راه این کار شده چه معنی دارد ؟؟
      شما بگید این کار اسمش چیه ؟

  12. اگر آقای حسنی فحاشی نمیکرد جای تعجب بود شأن آقای حسنی بیشترازاین نیست شخصیت حسنی را همه میدانندکمی به گذشته اش برگردیم همه جیزروشن و واضح میباشد

  13. دردمند جان بله اشتباه شده ببخشید در نوشتنم ولی میشد هماهنگ کنن که چرا وبه چه علت از کسی دخلی نداشته تشکر کنه وزحمات اقای حسنی نادیده گرفته بشه وجای عصبانیت داره واز دشمن خونی که چشم نفس کشیدن ما را ندارد تشکر کند این تعامل نیست بلکه همان……..هست

  14. باسلام،جناب اقای حسنی بابا بسه هرچی بدبختیه از حسنی می‌کشیم، با رای مردم اومدی به مردم احترام بذار، حالا جناب جعفرپور رقیبت بودو رای اورد گناه مردم چیه

  15. آقای حسنی متاسفانه مسایلی که به نفع خودشان باشد و یا اسمی از ایشان برده شود را درست میداند و فکر میکند تمام مسایل و مشکلات شهر بدست ایشون حل و فصل شده و میشود.
    شب قبلش هم سخنرانی نامنظمی که داشت حاکی از انسجام بین مسولین عنوان کرد در حالی که انسجام و هماهنگی از دید ایشان یعنی دیکتاتوری و هر چی خودشون بگن میشود انسجام
    و هرکسی خلاف نظرش حتی نظر هم بدهد میشود خائن / خدا به راه راست هدایتش کند / البته فکر نکنم

  16. اقای حسنی اگه برای تشکر کردن از شما این کارها را انجام میدهی زین پس انجام نده.مرحوم الله قلی خان مقتدری اینهمه کارهای عام المنفعه بدون هیچ چشم داشتی را انجام میداد و مانند شما (…) تازه به زور یک خیابان بیراهه ای بنامش کردند.مشک ان است که خود ببوید نه که عطار بگویید.

  17. آفای حسنی بابت همه ی زحماتتون برای دانشکده بسیار ممنونیم…
    آقای بهمنی…در جهت ارتقای همه جانبه ی دانشکده حمایتتون میکنیم…
    والسلام

  18. حسنی اخلاقش هرجور که باشه اما همین که یه تنه مثل یه مرد برا حق و حقوق گراش می جنگه کافیه
    خیلی افراد بودند که تو بحث های شهرستانی و فرمانداری و….را پشت حسنی خالی کردند ولی او یه تنه مثل مرد از حق مردم گراش دفاع می کرد
    حسنی هر چی که باشه برا ما یه مرده که تو گراش مشابه نداره و “” فقط اونه که واقع از حق کراش دفاع و پیگیری می کنه “”
    این فحاشی ها و….که انجام میده واقعا هم حقشه
    وقتی خیلی از جاها رو می بینه که دارن حق گراش رو پایمال می کنن و هیچ گراشی هم پشتشو نمی گیره که هیچ اگه سنگ اندازی نکنن شانس آورده
    حالا حتی اگه شخصی دیگری هم بود هم چین رفتاری رو از خودش نشون میداد
    درست کارش زشت بوده ولی یه خورده هم باید انصاف داشته باشیم
    حسنیه دیگه زود از کوره در میره

  19. متاسفانه لاری ها با به عرصه اوردن افرادی تحصیلکرده و فرهیخته دارن گوی رقابت رو تو منطقه از بقیه ربودن و ما گراشی ها هم سالهاست با وجود حسنی و امثالهم درجا می زنیم…دلیلش هم اینه که متاسفانه ایشون به عنوان یک گراشی مسئول از فرهنگ اخلاقی و گفتاری نازلی برخوردارن…و با این وجود در ترقی و پست گرفتن خیلی از بچه ها و افراد شایسته گراشی خصوصا در مورد تصدی های سیاسی هم سنگ اندازی کردن بخصوص در زمان نمایندگی گویی می خواهد ثابت کنه در گراش رقیبی برای ایشان نیست…

  20. افرادی که اینجا نظر میدن فرد ثالثی هستن که فقط دارن مسائل رو میبینن عزیزان من همشهریان من، شما هیچ کدوم جای آقای حسنی و شرایط و زحماتی که کشیدن نیستین، گاهی وقتا شنیدن ناحق انقد به آدم فشار میاره که حق بعضی افراد همین رفتاراست. اتفاقاً تا حالا گراش با داشتن آقای حسنی و امثال ایشان ضرر نکرده هرچند لحنشون تنده اما حقه این مهمه… خوبه همه ی ما یادبگیریم تا زمانی که تو شرایط دیگران نیستیم قضاوت نکنیم.
    بده آدم ناحق بشنوه و مثل بز اخفش فقط به نشانه تأیید سرتکون بده بشر باید جلو ناحق گفتن با جرأت بایسته هرچند کسایی که واسشون زحمت میکشی بهت بگن حسنیه دیگه….
    غرش هیچ شیری خانه چوبی را خراب نمیکند من از سکوت موریانه میترسم.

    1. اول اینکه مگر ما شیعه حضرت علی (ع) نیستیم. حضرت علی حتی به دشمنان خودش هم فحش نمی‌داد. چگونه ما حق داریم به یک همشهری توهین کنیم و در محل مقدس نماز جمعه این طوری داد و هوار راه بیاندازیم. خیلی بد است که گراشی ها را با به قول شما لحن تند بشناسند.
      دوم اتفاقا خیلی جاها همین لحن تند به ضرر گراش شده است. راه اندازی بعضی از اداره ها به خاطر همین توهین ها اصلی به مدیران استان به تاخیر افتاد. همین لحن تند باعث شد که حسنی تایید صلاحیت نشود و سر گراش در انتخابات مجلس بی کلاه بماند.
      سوم حسنی فقط زمانی که اسم خودش وسط باشد اعتراض می کند اینجا هم اعتراض حسنی به این بوده که چرا اسم او آورده نشده این مساله را می شد در مجلس خصوصی هم به همشهری خود یادآوری کرد و تذکر داد.
      چهارم خیلی از نیروهای زحمتکش این شهر از دست این لحن تند گله دارند و شاکی هستند اما کسی جرات اعتراض ندارد. لحن تند حتی اگر قرار است به کار رود باید برای بیرون باشد نه در برابر یک همشهری خدمتگذار

  21. اتفاقاً رفتار آقای حسنی نشون داد که تو گراش هنوز کسایی هستند که جلو خیلی رفتارا بایستند و تلنگری شد برای سایرین که در هنگام ایراد سخن بیشتر حواسشون رو بدن.

  22. جناب دانشجو شدیدا با شما موافقم
    بقول معروف “جانا سخن از زبان ما می گویی”
    در ضمن چه لزومی داشت که این خبر در گریشنا درج بشه

    1. اتفاقا خیلی ها دوس دارن از همچین مسایلی اگاه بشن…
      دانستن حق مردمه و رسانه خبری هم وظیفه اطلاع رسانی درست و به قضاوت کشوندن موضوع در افکار عمومی رو داره که خوشبختانه کاملا غیرمغرضانه توسط گریشنا به اون پرداخته شد..

    2. شاید اقای دکتر قصد داشت با سیاست و درایت خود از جعفرپور امتیاز و کار بگیرد .
      این بنده خدا چرا باید سطح تجزیه و تحلیل ذهنی اش پایین باشد که همه رشته ها را پنبه کند . برای خودم و شهرم متاسفم

  23. دوستان.اگرهمینجورکه میفرماییداگردکتربهمنی مناصب بهداشتی آنچنانی درتهران داشتندخب بایدوبایدمیفهمیدندکه این دانشکده ثمره سردارحسنیست ونه کس دیگه.فکرمیکنیدتشکرنکردن دکتربهمنی ازدکترحسنی زشت ترازکارخود حسنی نیست؟
    هنوزهمه مافحاشیهای همان بقول شماتحصیل کرده های شهرستان همجواررا فراموش نکرده ایم.ویادمان باشدکه درآن اغتشاشات که به نماینده وقت مجلس یعنی دکترحسنی فحاشی میشدمیکروفن دردست یکی ازروسای ادارات بودکه فحاشی میکردوباقی اغتشاشگران تکرارمیکردند.
    براستی تاخیرچندساله تاسیس دانشکده درگراش آنهم بدلیل سنگ اندازیهای همان کسانی که امروزبه ناحق دکتربهمنی ازآنهاتشکدمیکندرافراموش کرده ایم؟ آیاازیکدکترباکیاستی همچون بهمنی انتظارنمیرفت اگرهم ازجعفرپوربناحق تشکرمیکردحداقل ازسردارحسنی هم تشکرکند؟
    همه مابرای کلیه ایثارگران بخصوص خانواده معظم ومعززشهدااحترام قایلیم اما اگریکی ازهمان عزیزان اشتباهی مرتکب شودنبایدباهاش برخوردشود؟
    آیاجوسازیهای بدخواهان رادر دوران نمایندگی سردارحسنی بهمین سادگی فراموش شد؟ آیادرب خانه الله قلی خان راهم آتش زدند؟آیافرزندالله قلی خان هم به جرم شجاعت پدرحبس کشید؟
    آقایان به جرات میتوانم بگویم که درتاریخ گراش شخصی پیدانمیشودکه حتی به اندازه یک درصدسردارحسنی برای گراش موثرومفیدبوده باشد.
    پس سردارحسنی که سالهامتحمل توهینهاوافتراهاوفحاشیهای دوست ودشمن شده اندحق دارندکه بدترازاینهاهم به کسانیکه عمداویاسهواازشخص متفکربدخواهانشان درآن زمان وپیگیری کننده سنگ اندازیهای آن زمان تشکرکنند بگویند.
    مرحبابه سردارحسنی.سردارجان شهرومردم گراش شجاعت وکیاست صادقانه درکنارسادگی شماراهرگزفراموش نخواهندکرد وازشماهمه جانبه حمایت میکنند.

    1. علی جان شما این تاریخ رو از کجا آوردی برادر من
      همه می‌دونن پسر حسنی چرا رفت زندان.
      در خونه حسنی رو هم کسی آتیش نزده که شما این طوری مظلوم‌ نمایی می‌کنی.
      خود دکتر بهمنی سال‌ها رییس دانشکده بوده و حتما می دونه باید از چه کسانی تشکر کنه.
      تازه تشکر هم نکرد یک تشکر نکردن این همه فحش دادن به یک همشهری داره بعدا شخصا بهش می گفت و گله می کرد.
      بزرگی آدم‌ها این جور وقت‌ها معلوم می‌شه.

    2. علی اقا زیاد جو گیر شدی انگار که القاب بذل و بخشش می کنی….
      در ضمن این دکتر رو هم زیاد غلیظ تکرارنکن چون امثال بهمنی می دونن دکترا گرفتن چه مشقاتی داره و چه مراحلی
      و در ضمن دکتر!حسنی مگه برا تقدیر و تشکر امثال بهمنی کار کرده که حالا جلو ملت از کوره در رفته و باعث مضحکه و خشنودی شهر همجوار شده….

  24. اتحاد .. اتحاد .. اتحاد

    آقایان محترم حسنی و بهمنی مواظب باشید توی میدان دشمن بازی نکنید که توی دلش به ما بخنده .

    هیچ چیزی بد تر از تفرقه میان افراد یک جامعه نیست چون راه را برای حکومت اجنبیان باز میکنه .

  25. قوام کاسه لیسه .. جا سوس انگلیسه .
    این رئیس الوزرا قبل فراشی نیست ..لایق انکه تو دلبسته او باشی نیست
    همتش جز پی اخاذی و کلاشی نیست .. در بسا طش به جز ا ز مر تشی و راشی نیست .
    گر جهان را بسپاریش جهان را بخورد .. ور وطن لقمه نانی شود انرا بخورد ..
    از شعار های دوره ملی شدن نفت ۱۳۲۹ تا ۱۳۳۲

  26. باسلامی دوباره .
    واقعیت اینه که الان جعفر پور نماینده ماهم هست وازاین به بعد کارهای زیادی با ایشان خواهیم داشت .احترام در مراتب کاری به مافوق یا افراد کلیدی نشان درایت وبزرگی افراد هست حالا بعضی ها اگر هنوز در تخیلات خود فکر می کنند ازنماینده وقت یا استاندار یا خیلی از روسای رده بالا بالاترند که حتی رفتار اولیه وسلسله مراتب راهم نمی دانند نمی دانم برای چه باید همواره وهمه جا از آنها تقدیرشود؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

  27. راستی جناب علی !
    بفرمایید مسوولین وروسا باید باکی هماهنگ کنن در جلسات چی بفرمایند ؟؟با شما یا جناب حسنی ؟؟اونوقت جناب حسنی هماهنگیشون رو با چه کسی انجام میدن ؟؟؟؟؟
    که صد البته به زعم شما حق دارن وبازخواست هم نداره !!!!

  28. حسنی یعنی (من)؛ یعنی هرچی خودش بگه. هرکاری هم می کنه فقط به خاطر اسم و رسمه. (…) اصلا همه این فحش دادناش هم به خاطر منیتشه. حتی همین که توی نمازجمعه، توی یک مکان مقدس ، جلوی پیر و جوان بلند می شه، می خواد فقط خودی نشون بده. حالا چه با فحش چه با حرف صحیح.
    این که خیلی واضح است. فرض کنید خود شما همه زحمتای برپایی دانشگاه رو کشیده باشید. فقط هم به قصد خدمت به گراش و قربه الی الله. و الان این درخت ثمر داده. خودتونن کمی فکر کنید. نیازی نمی بینید که اگه کار برای رضای خدا باشه، جایی اسمتون رو ببرن یا نبرن اصلا براتون مهم نیست. مهم نتیجه است که حاصل شده.
    ولی این حرکت حسنی یعنی اینکه من به خاطر اسم و رسم دارم این کارا رو می کنم. متاسفم برای کسایی که اینا رو نمی بینن و کورکورانه حمایت می کنند.(…)

  29. با سلام خدمت دوستان
    عزیزان و همشهریان گرامی بهتر است دیدمان را بازتر کنیم و واقعیات را ببینیم درست است کار حسنی اشتباه بوده ولی حرف حق را زده،
    اونایی که دارین حرف از فرهنگ، غیرت ،تعصب میزنین و خانواده شهدا میزنین کجا بودین وقتی همین آقای حسنی رو تو لار با سنگ بدرقه کردن؟
    کجا بودین وقتی مسئولین شهر لار و گراش بهش فحش میدادن و بهش پشت کرد؟
    کجا بودین وقتی جواب این همه تلاش و زحماتشو با بد و بیراه میدادن؟
    کجایید ببینید وقتی مسئولین به ظاهر دلسوز چه خیانت هایی در حق مردم شهر میکنند؟
    آره حسنی جان به قول دوستمون کار نکردن برای این مردم خیلی بهتره چون خیلیا نه فرق تو را با دیگری میدانند و نه قدر تو را آخرش میشوی مثل الله قلی خان
    خیلیا چشمشان را بسته اند و دهنشان باز است من خودم شاهد بودم درب خانه حسنی را آتش زدند ولی باز هم دست از تلاش برنداشت و فقط کار کرد….کار کار کار
    مگر در جریان اون سه هزار میلیارد کل پول های این لاری ها رو یکی از رؤسای اداراتشون بلند نکرد و الان زندان افتاده ولی حتی نزاشتن شما بهش فکر کنید.
    دیدتو باز کن همشهری اونا به دنبال تخریب ما هستن وگرنه کاری با حسنی و امثال او ندارند هر کی جلوی خواسته هاشون وایسه زمینش میزنن پس بیاییم پشت نیروهای بومی خودمون رو بگیریم و مسأله رو ختم بخیر کنیم

  30. گراشی ، پ ن پ در خونه ی ما بود آتیش زدن
    خب عزیز من در خونه ی حسنی بود که آتیش زدن
    ولی در کل هر چی که باشه حسنی در کنار صداقتی داره ،کارهاشو تا آخر انجام میده
    در ضمن کارها و پیگیری های حسنی مختص به دوران نمایندگی شون و بعد از اون نیست
    ایشون حتی سال ها قبل هم پیگیر خیلی از مساءل بودند
    حسنی مردی است به تمام معنا که گراش تابحال بخود ندیده

  31. ضمن عرض تشکر از گریشنا و اقدام قابل تحسین این سایت نسبت به انتشار این خبر، وقتی نظرات برخی دوستان رو مطالعه فرمودم احساس کردم این دوستان یا اصلا در گراش حضور ندارند یا اگر دارند اصلا در جریان مسائل مربوط به شهرستان خودشون هم نیستند ! قطعا دکتر بهمنی دکتر جعفرپور به خاطر استقلال مالی این دانشکده که شاید از راه اندازی هم مهم تر باشه تشکر کردند . بعد از بحث استقلال مالی و تشکیل چارت دانشگاهی که سالها هیچ کس پیگیر ماجرا نبود، دکتر جعفرپور پیگیری های مستمر انجام داد و بودجه های مستقیم در اختیار دانشکده قرار گرفت و ضمنن انتصاب بهمنی توسط جعفرپور نیز علتی بر تشکر ایشون در سخنرانی بوده . صرف ساخت یک ساختمان آن هم نه توسط دولت و نماینده ! که توسط خیرین محترم گراش فی نفسه به برگ زرین در کارنامه خیرین است و جالبه چطور حسنی در زمان خودش ( زمانی وضع اقتصادی مناسب دولت وقت ) حتی برای مهم ترین کار نمایندگیش نتونسته بودجه دولتی بگیره و بار مالی رو به دوش خیرین انداخته و همچنان افتخار می کنه دانشکده ماله منه !!!!! به هر حال همواره افراد معلوم الحالی هستند که چشم خود میبندند و هیچ نمی بینند .

    1. خانم یا أقای یوسفی
      عزیزم استقلال مالی و جارت دانشکاهی در زمان ریاست دکتر کوثری ، و با تلاش ایشون و دکتر محقق و أقای محسن زاده و سایرین انجام شده,
      این حرف تون خیلی خنده داره:
      “” دکتر جعفر بور بیکیریهای مستمر انجام داد……..”””!!!!!!!!!

  32. گراشی محترم.آخه من ازدوردستی برآتش داشته ام که عرض میکنم ایجاددانشکده ثمره زحمات چه کسی است.من میگم اینکه دکتربهمنی حتی درکنارتشکرازجعفرپورهم ازدکترحسنی تشکرنکندتوهین هست.
    شماشایددلیل استعفای دکتربهمنی روچندسال قبل ندونی چی بودوشاید یادتون رفته که لاریهابرتاسیس دانشکده فقط درلارتاکیدداشتندکه حتی بصورت غیرقانونی تابلویی هم نصب کردند.
    بزرگواربخدای واحدقسم دکترحسنی خیلی بیشترازاینابه گردن ماحق دارند والبته همچنین دکتربهمنی اماحرف من اینه که حالاکه ناثواب ازجعفرپوری که اینهمه درراستای چوب لای چرخ پیشرفت شهرمان گذاشته تقدیرشد میبایست از عامل اصلی تاسیس این دانشکده درگراش والبته درلاریعنی سردارحسنی نیز تشکر میشدواین دکتربهمنی بودندکه توهین راشروع کرده اند.

    1. کاملا درسته علی اقا
      أقای حسنی خیلی زحمت کشیدن
      روسای قبلی هم خیلی زحمت کشیدن
      ولی نمی دونم أقای جعفر بور اینجا جه کاره بودن
      فکر کنم تشکر دکتر بهمنی از أقای جعفر بور بیشتر سیاسی بوده

  33. با سلام کاردکترحسنی را با بکار بردن ان الفاظ زشت ان هم درمکان مقدس نماز جمعه تایید نمی کنم واین که نظم جلسه را به هم زدند درست نبود هرچند منکر زحمات حسنی درپیگیری استقلال دانشکده نباید باشیم وهمانطور که جناب دکتر بهمنی ازجعفرپور تشکر کرد می توانست ازحسنی هم تشکر کند به نظربنده دکتربهمنی کمی بی انصافی کردندواقای حسنی هم کمی باید قدرت تحمل خودشان را بالا ببرند وزود ازکوره در نروند که دشمن شاد شود واگربین مسوولین اختلاف باشد شهرستان پبشرفت نمی کندپس باید همه مسولان شهربه خصوص که همشهری هم هستند دست به دست هم دهیم تا کارهای شهر بهتر به سرانجام برسدوباید این دوعزیز هم از هم معذرت خواهی کنندوبا صلح وتفاهم باعث پیشرفت شهر شوند وازشما سایت خوب گریشنا انتظارمیرودکه این مساحل را منعکس نکنیدوبیشتربه اختلافات دامن نزنیدوبرنامه ریزی کنیدکه این دوعزیز رادرکنارهم بنشانید تا سوءتفاهمات بر طرف شودهر چند بازهم مگویم کار حسنی هم درست نبودواگر دکتر بهمنی هم یک تشکر خشک وخالی می کرد این مسایل پیش نمی امد

  34. جناب علی!
    بانگاهی به سوابق افراد خیلی راحت میتونین بفهمین که حسنی کلا اجازه نمیده کسی صحبتش روتموم کنه و خیلی تهاجمی و…میپره وسط حرف .از کجا معلوم دکتر در ادامه نمیخواستن تشکر کنن ؟؟
    همین تاسیس مرکز ایدز وسلولهای بنیادین و…هم بامخالفت شدید لاری های با نفوذ در استان ومرکز روبرو بوده که دکتر با پیگیری های مجدانه آن را به ثمر رساندند .
    دانشجوی گراشی !
    از ماست که بر ماست .سری به سخنان جناب حسنی در آن زمان بزنید خیلی چیزابراتون آشکارمیشه .
    خانم یاآقای محترم یوسفی !باسپاس فراوان از شما .

  35. جالبه که ازادب میگیم ولی نمیدانیم که برسم ادب دکتربهمنی میبایست از دکتر حسنی ( منتخب مردم )تشکرمیکرد.
    جالبه که یادمان میرودسردارحسنی منتخب مردم آنهم بابیشترین رای هستندولی میگوییم جایگاهی درگراش ندارد!!!
    جالبه که نمیدانیم دکتربهمنی بنام مردم گراش وظیفه داشت که ازمنتخب مردم تشکرکند.
    جالبه که نمیدانیم منتخب مردم الان هم مافوق بسیاری ازمسوولین خدوم وزحمتکش هست.
    جالبه که نمیدانیم دکتربهمنی چراوبرای چه چندسال قبل استعفاداد والان دوباره برکرسی ریاست نشسته.
    جالبه که وقتی کم میاریم حتی ازمطرح نمودن مشکلات خانوادگی افرادنیز ناجوانمردانه ابایی نداریم.
    جالبه که ….

  36. البته وصدالبته که جناب دکتربهمنی نیز زحمات زیادی واسه گراش کشیدندکه یه جورایی مامدیون ایشون هستیم.

  37. بنده از اقای بهمنی تشکر می کنم بخاطر فرهنگ و ادب بالایی که دارن .
    دانشجویانی که میرن دانشگاه و بی ادب هستن واقعا جای تاسف داره . اقای حسنی که……………………………………………..و…..
    باادب باش که سرمایه ی خوبان ادب است
    آیه آیه همه جا سوره ی قران ادب است

  38. در جواب به علی که میفرماید سردار حسنی.انگار تعریف از رییسعلی دلواری یا میرزا کوچک خان جنگلی که انگلیس وپرتغال را از کشور بیرون کرده بود میکند.اقای حسنی اگه کاری برای گراش انجام داد خودش از یک ماشین اردی سبز رنگ به آپارتمانها در دبی و شیراز و تهران و ملیاردهای تومن با اقای نجفی رساند.پس محض رضای خدا نبود.بقول سید صولت لار……..

  39. بنام خدا:
    با سلام، همشهریان عزیزم مواظب باشید جهت دهی اتفاق روز جمعه. بحث ها بیشتر در مقابل همدیگر قرار دادن آقایان دکتر بهمنی و دکتر حسنی است که با پیش کشیدن مسائل گذشته آب را گل آلود کرده و ماهی بگیرند. نباید مسائلی پیش بکشیم که دشمن شاد باشد. بحث سر نفر سومی است بنام آقای جعفر پور (که در اکثر اظهار نظر ها نادیده گرفته شده است) که موضوع مناقشه بین این دو عزیز است.
    آقای دکتر بهمنی نباید از تریبون مقدس نماز جمعه از دکتر جعفر پور اسم می بردند و تشکر می کردند. بیان کردن کارهای جعفر پور در دو سال و اندی که بر صندلی سبز مجلس نشسته اند و برای شهرستان گراش انجام داده اند (اگر باشد) باید بوسیله محمود عباس های گراش که تعداد انگشت شماری هم بیش نیستند و به وعده و وعید های آنچنانی دل خوش کرده اند برای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی شهر وندان گراشی منتشر کنند.
    آقای دکتر حسنی نیز کار خوبی انجام ندادند ( شاید اقای حسنی دل پری داشته از شب گذشته که نماینده مردم بلند می شود و میگوید شب جمعه است و فاتحه ای برای شهدا بخوانید یا چیزی بهمین مضمون تا آنجائیکه بمن اطلاع دادند). باید هر دوی این عزیزان در همین گریشنا از مردم گراش عذر خواهی کنند و با دلگرمی و همدلی مسائل و مشکلات گراش عزیزمان را پیش برده و کمر همت ببندند و حل کنند. ما نیز حامی هر دوی آنها هستیم.

  40. بهرام وماجدجان بزرگترین ضربه اقتصادی روطمع وآزبه گراش زدونه دکترحسنی. اگرآنهاییکه بطمع سودهای آنچنانی پول دادندقبل ازآن کمی تفکر میکردندورفتاری عقلایی درپیش میگرفتندآن اتفاق نمیفتاد.
    نمیدانم چراهیچکس گناه حرص وطمع نزول خواری رامتوجه خودنمیداندو همه اینهاراگردن این وآن میاندازند.
    درودبرشماجناب وقارفرد. دکترحسنی هم ازاین ناراحت نشده که چرااسمی ازایشان برده نشده بحث سراین بوده که چرابه ناحق ازجعفرپورتشکربشود.
    ضمناایکاش یادمان میامدوقتیکه سردارحسنی تنهاوفقط باکمک تعدادی اندک از همشهریان باوجودآنهمه هجمه تبلیغاتی واغتشاش و…گراش راارتقادادوکسی حتی بانصب یک بنرازوی تشکرنکردوی همچنان خالصانه به مردم خدمت نمود.

  41. خدمتی که حسنی در حق گراش و گراشی کرد آنقدر هست که حالا چهار تا دری وری هم به کسی گفته باشه نمیشه منکر زحماتش شد.
    خواهشا شما شلوغش نکنید . موضوع اونقدرا هم بزرگ نبوده … دکتر بهمنی هم خواسته هندونه بذاره زیر بغل این جعفرپور تا رسیدگی هاشو نسبت به این دانشگاه بیشتر کنه …
    بخواهید نخواهید حسنی همینه … اتفاق تازه ای نیافتاده ..همه ما با روحیات ایشون آشناییم …بدل نگیرید..

  42. باید اعضای شورای شهر در یک اقدام انقلابی نسبت به اخراح حسنی از شورا اقدام کنند تا امثال حسنی بیش ازاین سبب سرشکستگی مردم شریف گراش مخصوصا خانواده معزز شهدانشوند مردم حق دارند رای خود به حسنی را بازپس بگیرند اعضای شورامردم منتظر شما هستند .سردار حبیب مهرابی فرمانده زمان جنگ گوش به فرمان ودرایت شما هستیم

    1. فعلا که همه کاره شورا شده آقای حسنی

      من به بیشتر اعضای شورای فعلی رای دادم ولی انگار یه نفر بیشتر تو شورا نیست و مهر و امضا می کنه و (…) این حسنی همین ها رو نریزه بیرون شانس آوردن که امیدوارم بقیه اعضای شورا هم بیشتر فعال بشن و اجازه تصمیم گیری فردی رو ندن

      من به حسنی رای دادم که پیگیر مساله محدوده باشه نه به امثال دکتر بهمنی که همین دانشگاه و هویتش که کارهای تحقیقاتی هستش رو از ایشون داره و به همت ایشون راه افتاده با الفاظ ناجور استقبال کنه
      همین دکتر حسنی باید به پاس سالها تلاش دکتر بهمنی ازش تشکر کنه اون هم یه تلاش عالمانه و صادقانه نه با اون حرکت دل اون رو برنجونه
      دکتر حسنی کارهای زیادی انجام داده و کارهای زیادی رو خراب کرده
      ما هم از دکتر حسنی به خاطر تلاشهاش تشکر می کنیم و نسبت به اشتباهاتش که کم هم نیست اعتراض داریم
      از ایشون نسبت به دفاعشون در جلسه استاندار تشکر می کنیم
      و نیز نسبت به اشتباه جدیدش اعتراض

    2. افرین به اقای جعفری که نظر خیلی از گراشیها همینه.من و خانواده ام از رای دادن به حسنی در شورا پشیمانیم.انشاالله بزودی طوماری برضد حسنی تهیه خواهد شد که در شورا جای انسانهای مخلص و بی ریا هست.نه مثل حسنی همیشه طلبکار از ملت و منتظر تشکر ملت از او هست.

  43. جناب وقار فرد گراشی عزیز، جانا سخن از زبان ما میگویی…
    به هر حال باید این موضوع رو مردم و مسولین هشیارانه تدبیر کنن و ضمنا با یه عذرخواهی آقای حسنی و دکتر بهمنی این مسءله حل خواهد شد. نباید گذاشت معاندین از از این موضوع برای ضربه زدن به گراش استفاده کنند.

  44. جناب جعفری هیزم می ریزی رو آتیش ؟؟
    حسنی اگه نبود ، تا صد سال دیگه هم گراش زیر نظر لار بود
    یه عده گراشی شدن عروسک خیمه شب بازی لاری ها
    بقول جناب وقارفرد به وعده های لاریها دلشون خوش کردن
    فقط حسنی و بس
    اخلاقش هر جور که باشه ولی کار می کنه مثل مرد

    1. من لاری هستم . تا انجایی که من اطلاع دارم همشهرهای من از این واقعه اصلن خوشحال نشده اند . و نمی شوند . بی دلیل مردم شهر همسایه را بد نکنید . مردم لار فهم و شعور و ظرفیت دارند پس با دیدن نقاط ضعف ابراز خوشحالی نمی کنند

  45. با سلام خدمت همه ای کاربران عزیز به نظر بنده فعلا اتش بس اعلام گردد زیاد صحبت کردن در مورد اینطور مسایل به ضرر شهر است و باعث شادی دشمنان خواهد شد

  46. با توجه به بحث‌های گوناگون و حتی بیش از حد نیاز مطرح شده، بخش نظرات این پست بسته می‌شود. اگر نظری حاوی مطلبی ‌است که فکر می‌کنید به پاسخ نیاز دارد، نظر خود را برای gerishna@gmail.com ایمیل کنید.
    امیدواریم کسانی که به نوعی بزرگان شهر می‌باشند با برگزاری یک نشست مشترک امکان نزدیکی بیشتر دیدگاه‌های رییس شورا و رییس دانشکده علوم‌پزشکی که هر دو از زحمتکشان و نیروهای توانمند شهرستان هستند را فراهم کنند و سو تفاهم پیش آمده بیش از این عمیق نشود.

نظرات غیر فعال

85 نظر
scroll to top