بستن

حسنی، نماینده شورای عالی استان‌ها در دو کمیسیون دولت

گریشنا:علی‌اصغر حسنی نماینده‌ی شورای عالی استان‌های کشور طبق رای‌گیری اعضای شورای عالی به عنوان نماینده‌ی شورای عالی در دو کمیسیون امور زیر‌بنایی و کمیسیون محیط زیست وابسته به دولت منصوب شد.

آذر ماه سال ۹۲ حسنی به عنوان نماینده‌ی استان فارس در شورای عالی استان‌ها انتخاب شد و به تهران رفت و حالا با گذشت پنج ماه او در سمت نمایندگی شورای عالی استان‌ها در کمیسیون امور زیربنایی و محیط زیست دولت فعالیت خواهد کرد.

طی تماس تلفنی خبرنگار گریشنا با حسنی رئیس شورای شهر گراش او  گفت:«زمان تشکیل جلسات به اعلام هیات دولت بستگی دارد که معمولا چند روز قبل از تشکیل جلسه اطلاع‌رسانی می‌شود تا اعضا در این میان فرصت سفر به تهران و حضور در جلسات را داشته باشند.» او در ادامه می‌گوید:« او به دلیل سفر استاندار به گراش نتوانسته است در اولین جلسه امور زیربنایی و اراضی شرکت کند اما اولین کمیسیون محیط زیست هنوز برگزار نشده است.»

حسنی در شورای عالی استان، سمت ریاست کمیسیون عمران و توسعه را دارد که جلسات آن ماهی یک بار برگزار می‌شود، در این کمیسیون گزارش نمایندگان شورا‌ها در مورد طرح‌ها و عملکرد‌های عمرانی بررسی و بر اساس اولویت‌بندی و دیگر مسایل مرتبط درباره‌ی آن تصمیم‌گیری می‌شود و همین‌طور به پیشنهادهای عمرانی اعضا و یا مشکلات نیز رسیدگی و بعد از آن در  معاونت عمرانی استانداری فارس و یا کمیسیون عمرانی مجلس و وزرای مربوطه پیگیری می‌شود.

حسنی در تکمیل صحبت‌هایش می‌گوید:«برخی از مصوبات شورای عالی، میتواند بدون هیچ واسطه‌ای به مرحله‌ی اجرایی شدن برسد.»

Hasani

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

18 نظر

  1. در جواب ماجد و محمدرضا
    قضیه نمازجمعه ، آقای حسنی و دکتر بهمنی بین خودشان حل شد و هیچ اختلافی دیگر با هم ندارند . و هر دو بزرگوار برای آبادانی شهرستان آستین همت را بالا زدند . لطفا شما کاسه داغ تر از آش نشوید و به گراش لطمه نزنید . همین بس است .

  2. سلام و درود خدا بر سردار شهرستانی.
    خسته نباشی ویژه به جناب دکتر حسنی.
    این انتخاب به شما و مردم شریف و شهید پرور شهرستان گراش تبریک عرض مینمایم.

  3. سلام
    البته این عناوین معمولا هرکسی تو جلسات میگیره که یه امر عادیه
    منتها وجدان و اخلاق را نمی توان از جلسات گرفت و البته صداقت
    کاشکی یه مقدار خودخواهی ایشون تبدیل بشه به شهر بینی
    و شنیدن و البته عمل کردن به حرف مردم نه دنبال کارهای شخصی بودن که برای هر کسی مشهوده؟

  4. ضمن تبریک خدمت جناب آقای دکتر حسنی و همشهریان عزیز شهرستان گراش و با امید آبادانی هر چه سریعتر شهرستان گراش
    خدا قوت، ببینیم چکار میکنی

  5. جناب خواجه پور انشاله در اینده نزدیک با مدارک و مستندات ثابت خواهم کرد حسنی چه مشکلاتی در گذشته و حال برای گراش بوجود اورده است خودتان هم می دانید این مدارک نزد چه کسی است و چرا حاضر نشد این مدارک را در نشریه تان چاپ شود و حتی حاسر به مصاحبه هم نشد ان هم فقط به خاطر وحدت و بومی بودنشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 نظر
scroll to top