بستن

نورالله اسپرجانی بخشدار گراش، وحید صالحی بخشدار ارد

گریشنا:در جلسه‌ی شورای اداری با حضور هاشمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استاندار، مراسم تودیع و معارفه‌ی بخشدار مرکزی گراش و بخشدار بخش ارد برگزار شد.

13930214 Bakhshdar (3)

به گزارش خبرنگار گریشنا: این جلسه امروز چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ در سالن فرمانداری شروع شد. فرودی فرماندار شهرستان ضمن خیرمقدم به مدیر کل سیاسی و انتخابات و سایر حاضرین در جلسه و تبریک ماه رجب به سفر استاندار به شهرستان گراش اشاره کرد و بعد از تقدیر از سایر ادارات و نهاد‌هایی که برای برگزاری این مراسم با فرمانداری همکاری داشتند گفت:«در جلساتی که با حضور استاندار داشتیم حدود هفتاد تقاضا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که از این میان سی‌وهشت مصوبه تایید شد که اجرایی شدن آن پیگیری روسای ادارات و ارگان‌ها را می‌طلبد.»

او در ادامه احداث جاده‌ی چک‌چک،آب‌رسانی و گاز‌رسانی به بخش ارد،طرح آب‌خیزداری چهارگانه‌ی منطقه‌ی فداغ و خلیلی، تاسیس صندوق مهر امام رضا(ع)، احداث میراث فرهنگی، فنی و حرفه‌ای، ایجاد ادارات، امور آب و احداث شبکه‌ی فاضلاب شهری را مهم‌ترین تقاضا‌هایی دانست که در سفر استاندار به شهرستان به تصویب رسید.

فرودی از روسای ادارات خواست که با نزدیک شدن به زمان تخصیص و ابلاغ بودجه و اعتبارات از مرکز به استان، ارتباط خود را با ادارت کل تقویت و با پیگیری‌‌های مناسب سهم شهرستان را دریافت کنند تا از این طریق نسبت به بهبود تدریجی وضع اقتصادی شهرستان قدمی برداشته شود.

فرماندار در پایان از زحمات چند ساله‌ی عبدالرحیم رحمانی بخشدار مرکزی و نظام‌پور بخشدار ارد قدردانی کرد و مراسم معارفه‌ی دو بخشدار جدید را به هاشمی محول کرد.

شاه‌چراغی امام‌جمعه‌ی بخش ارد در مراسم تودیع نظام‌پور، بخشدار ارد گفت:«عملکرد مثبت در طول خدمت عامل رسیدن به مقبولیت و مشروعیت است و جابه‌جایی و تغییر و تحولات نیز یکی از مزایای دموکراسی است.» او ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بخشدار سابق ارد و بخشدار مرکزی بیان کرد:«مشکلاتی سر راه بخشداری ارد قرار دارد که امیدواریم با سفر استاندار و پیگیری‌های انجام شده شاهد رفع این مشکلات باشیم.»

هاشمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس نیز در این مراسم انجام وظیفه و مسئولیت‌پذیری را از اصول خدمت به مردم معرفی کرد و با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت:«تاکید رهبر بر نامگذاری چند سال اخیر نشان می‌دهد که با وجود گذشت چندین سال از انقلاب هنوز ضعف‌هایی در مسایل اقتصادی و فرهنگی وجود دارد که می‌توان با همکاری دستگاه‌های دولتی و اجرایی قدمی در پیشبرد اهداف برداشت.»

هاشمی همچنین از زحمات رحمانی و نظام‌پور دو بخشدار پیشین شهرستان قدردانی کرد و طی مراسم معارفه نورالله اسپرجانی را به عنوان بخشدار مرکزی و وحید صالحی را به عنوان بخشدار ارد معرفی کرد. او در ادامه گفت:«این دو نفر گزینه‌های پیشنهادی فرماندار بودند که با توجه به سوابق برای این پست انتخاب شدند.»

اسپرجانی کارشناس ارشد وزارت کشور پیش از این چهار سال بخشدار  شهرستان فسا بوده است. در پایان مراسم تودیع و معارفه لوح تقدیر و هدایایی به رحمانی و نظام‌پور اهدا شد.
اما در بخش بعدی این برنامه رحمانی بخشدار مرکزی سابق به ایراد سخنرانی پرداخت او اعتبارات کم و شرایط اقتصادی کشور را مانعی برای رسیدگی کردن به برخی از درخواست‌ها و عملی کردن طرح‌ها در دوره‌های قبل دانست و از عملی نشدن آن عذرخواهی کرد و بعد از تشکر از همکارانش در فرمانداری برای دو بخشدار جدید آرزوی موفقیت کرد. او در پایان سخنانش از درخواست مردم در بخش مرکزی پیرامون ارتقا به بخش  اشاره کرد.

نظام‌پور بخشدار سابق ارد نیز محدودیت منابع را از جمله دلایل به سرانجام نرسیدن بعضی از طرح‌ها دانست و بعد از آرزوی موفقیت برای دو بخشدار جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم از امام جمعه‌ی ارد، فرماندار، شوراها، دهیاران و معتمدین که در این مدت او را همراهی کردند سپاسگزاری کرد.

اسپرجانی بخشدار مرکزی در این برنامه گفت:«سعی خواهم کرد در طول دوران خدمت آن‌گونه عمل کنم که مسولین از اعتمادشان ناامید نشوند. و با کمک مردم، دولت و نظام امور اجرایی را به نحو احسن پیش ببرم و اگر در این راه موفق نبودم این قول را می‌دهم که پیش از مراسم تودیع از این پست کناره بگیرم.»

صالحی بخشدار ارد نیز در سخنان کوتاه خود اظهار داشت که:«مسئولیت‌پذیری، امانت‌داری،شفافیت‌سازی، تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات را سرلوحه کار خود قرار خواهم داد و از مدیران دستگاه اجرایی تقاضا می‌کنم که مثل گذشته همکاری و تعامل خود را با بخشداری ادامه دهند و تجربیات خود را در اختیار ما قرار دهند.»

13930214 Bakhshdar (42)

گزارش تصویری این مراسم (+)

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. مگر در گراش قطع رجل امده که باید هر کی از هر جا بیارد بشه رییس . خاک برسر اونهایی که تن به این ذلت میدن .جناب فرماندار از شما بعیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top