بستن

افزایش پروازهای العربیه از فرودگاه لار

گریشنا: از دهم خردادماه، پروازهای شرکت هواپیمایی ایرعربیا در مسیر شارجه- لارستان- شارجه به چهار پرواز در هفته، روزهای شنبه، یکشنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه، افزایش می‌یابد.

به گزارش سایت میلاد لارستان، عنایت انصاری‌فرد مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت اللهی لارستان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های به ‌عمل آمده در خصوص صادرات بار هوایی از فرودگاه لارستان به کشورهای حوزه خلیج‌فارس، گفت: «بنا به درخواست مردم شهرستان‌های منطقه غرب هرمزگان و جنوب فارس مبنی بر افزایش پرواز در مسیر شارجه- لارستان- شارجه، پس از پیگیری‌های لازم، مجوز افزایش پرواز در مسیر مذکور توسط شرکت هواپیمایی ایرعربیا با هواپیمایی نوع ایرباس ۳۲۰ از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد.» شرکت هواپیمایی ایرعربیا از شهریور ماه سال ۹۲ با دو پرواز رفت و برگشت در مسیر مذکور فعالیت خود را آغاز کرده است.

انصاری‌فرد در ادامه گفت: «پروازهای جدید این شرکت از دهم خرداد ماه آغاز خواهد شد. بدین ترتیب مجموع پروازهای این شرکت هواپیمایی در مسیر مذکور به چهار پرواز در هفته که روزهای شنبه، یکشنبه، چهارسنبه و پنج‌شنبه انجام می‌شود، افزایش می‌یابد.»

در حال حاضر پروازهای شرکت هواپیمایی ایرعربیا از ایران فقط از فرودگاه امام خمینی تهران، مشهد، شیراز و لارستان به مقصد شارجه و از شارجه به‌ ۷۴ نقطه جهان انجام می‌شود. به این ترتیب مسافرت مردم منطقه جنوب کشور به نقاط مختلف دنیا از این طریق فراهم شده است.

فرودگاه لارستان از لحاظ تعداد پروازهای خارجی در جایگاه ششم فرودگاه‌های کشور قرار دارد و مسیر پروازهای خارجی این فرودگاه دبی، کویت، قطر و شارجه است.

Alarabiyeh

12 نظر

  1. اکثر مسافران فرودگاه از گراش و بخشهای اطراف هستن و به کام دیگران!!! تموم میشه .به امید روزی که فرودگاه گراش رو افتتاح کنیم انشاالله .

  2. اکثر مسافران گراشی هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دچار توهم شدی.
    اگر روزی ءاکثر مسافران گراشی باشن اون روز باید دره فرودگاهه لار رو بست
    اگر هم اینطور باشه همون بهتر شما از فرودگاه لامرد یا بندرعباس پرواز کنید.

    1. سلام. (فرودگاه لار)
      لطفاً زیاد اوج نگیرید. فرودگاه لار با عوارض و سرکیسه کردن مردم منطقه توسط هیئت امنا ساخته شده است.
      لازم به ذکر است سال ۱۳۷۴ فرودگاه لار در شرف تعطیلی قرار گرفت. آن هم به واسطه فرد گراشی که شرکت هواپیمایی کاسپین در گراش راه انداخته بود بصورت چارتر.
      لطفاً فراموش کار نباشید که اگر گراشی بخواهد میتواند.
      خواستن توانستن است.مانند مغازه های میدان میوه و تره بار جدید که روی دستهایتان باد کرده است.

  3. اینم از نحوه ی برخورد فرودگاه لار با مردم منطقه! شما هر امتیازی میگیرید از صدقه سر مردم بخشهای لار و شهرستانهای خنج و گراشه اونوقت میفرمایید همون بهتر که از لامرد و بندر پرواز کنید!؟ به نظر شما اقا یا خانوم فرودگاه لار با این طرز برخورد شما با مردم شریف منطقه، شهرستانهای جنوب فارس تا صد سال آینده هم راضی به استان شدن لار و چنبره ی قیم مابانه ی مجدد شما به شهرستان های جنوب فارس میشن؟ شما که داعیه ی کدخدایی جنوب فارس را دارید، اندکی خود را مردم دار و دلسوز مردم جنوب فارس وانمود کنید…

  4. در جواب ان دو عزیز گراشی باید بگم که اولا این میدان تره بار بزرگترین میدان بار جنوب فارس است و یکی از دلایلی هم که بزرگ ساختن این بوده که مسوولان اینده رو می بینن نه که شما بیشترین جایی که می بینید نوک بینی خودتان است.ثانیا ما خودمان را کدخدا منطقه نمی دونیم یا اگر هم بدونیم شما رو لارستانی نمی دونیم.

    1. علی کل حال نمونه برداری خاک این فرودگاه از گراش بوده و زمین این فرودگاه غصبی از روستای براک هست که هنوز هم در جریان هست.روزانه چند مسافر از فرودگاه شهروند لاری هستند؟خلاصه اگه مسافران از شهرهای گراش و خنج و اوز و بستک و روستاهای اطراف این شهرها نبودند مثل فرودگاه جهرم نشناخته بود.این فرودگاه صدقه سری این شهرها و بخشهای اطراف بغیر از لار هست.

  5. اولا خسته نباشید خدمت مدیرکل محترم فرودگاه که بیش ازهمه به فکرمردم منطقه است.
    اقایون محترم بجای حرفهای تکراری وبیهوده بهتر نیست ازهرامتیازی که برای منطقه مفید است حمایت کنیم؟
    چراما باید چوب ندانمکاری گذشتگان روبخوریم وراه بیراهه ی اوناروادامه بدیم؟پیشرفت لارپیشرفت گراش ومنطقه وپیشرفت گراش نیزپیشرفت لارومنطقه است.

  6. اقای محترم چرا ازنام فرودگاه لار بجای نام خوداستفاده می کنید؟فرودگاه هرگزشخصی که ازجانب فرودگاه اظهارنظرکند ندارد.خود فرودگاه خبرنگاردارد.

  7. ما گراشیها هیچوقت خودمان را لاری و یا لارستانی نمی خوانده ایم و نه میخوانیم .شما نام لارستانی که به زعم خودتان فقط بزرگ بود را برداشتید و اطلاقش دادید به همان جایی درش زندگی میکنید. در ضمن از خداتونه که کدخدایی کنید اما نمیتوانید.بال و پری ندارید

نظرات غیر فعال

12 نظر
scroll to top