بستن

رکاب زدن از کیش تا گراش برای حمایت از حسنی

علی شمسی
علی شمسی

علی شمسی دوچرخه‌سوار گراشی مسیر  ۳۱۵ کیلومتری بندر چارک تا گراش را در ۲۰ ساعت رکاب زد.

علی شمسی در مورد اقدام خود می‌گوید : علاقه به ورزش، سلامتی، ترغیب جوانان به ورزش و حمایت از نماینده مردم گراش در انتخابات پیش رو من را به فکر این سفر انداخت. علی شمسی برای این سفر دوچرخه‌ای به قیمت ۴۰۰ هزار تومان را از دبی خریده است. او از کیش به چارک آمده و از چارک مسیر ۳۱۵ کیلومتری خود را آغاز کرده است.

این ورزشکار می گوید: صبح روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه سفرم شروع شد که بعد از گذر از شهرها و روستاها ساعت ۷ شب به شهر بستک رسیدم و شب را در آنجا سپری کردم و صبح روز بعد عازم گراش شدم که به دلیل طوفانی بودن هوا مجبور به توقف در شهر هرمود گشتم و ظهر روز بعد به مقصد رسیدم.

علی شمسی ۳۷ است. خودش می‌گوید از سوی فروشگاهی در دبی که دوچرخه را از آن خریده است به او پیشنهاد سفر از دبی به مکه را داده‌اند: «مغازه‌ای که دوچرخه‌ام را از آنجا خریدم متعلق به یک اچمی زبان بود و پیشنهاد سفر از دبی تا مکه را با من مطرح کرد و گفت اگر با دوچرخه‌ی ما این مسیر را طی کنی تمام مخارج رفت و برگشت از دبی تا مکه را متقبل می‌شویم، که تقریبا ۲۰ میلیونی می‌‌شود. به خاطر تنها بودن در سفر فعلاً جواب منفی داده‌ام ولی اگر در آینده همسفری پیدا کنم که بتواند با هزینه ۲۰ میلیونی کنارم بیاید حاضرم مسافت بالای هزار کیلومتر دبی تا مکه را رکاب بزنم.»

رشته دوچرخه‌سواری از جمله رشته‌هایی است که در گراش چندان فعال نیست.

عبدالرضا راستگو- خبرنگار گریشنا در کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top